همه چیز درباره فیلم کمدی چپ، راست با بازی رامبد جوان

[ad id='39844']

[quote]چپ، راست فیلمی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و با حضور بازیگرانی همچون رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، سروش صحت در سال ۹۸ و قبل از همه گیری بیماری کرونا تولید شده است[/quote]

رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، سروش صحت و حامد محمدی چهار کارگردانی که سابقه درخشانی در ساخت آثار کمدی دارند در فیلم سینمایی «چپ، راست» کنار یکدیگر قرار گرفتند. این اولین بار است که چهار کارگردان و ستاره سینمای کمدی در یک اثر مشترک با هم همکاری می کنند.

این فیلم که پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن ۱۳۹۸ در سکوت کامل خبری پیش رفت، از جمله پروژه های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت حفظ سلامت و ایمنی هنرمندان و عوامل پروژه که از سرمایه های اجتماعی کشور هستند، در حالی که فقط یک هفته تا پایان آن باقی مانده است تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد.

محمدی پیش از این تجربه ساخت آثاری هم «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «اکسیدان» و «چهارانگشت» را در کارنامه داشته است، وی همچنین در عرصه سریال سازی نیز فعال بوده و بعد از سریال تلویزیونی زعفرانی به دنبال ساخت سریال قبله عالم رفته است.

شروع همکاری حامد محمدی و پیمان قاسمخانی به فیلم قبلی وی باز می گردد، وی در فیلم سینمایی «چهارانگشت» در آخرین سکانس به عنوان میهمان از وی دعوت کرده بود و شاید این فیلم و شخصیت قاسمخانی در آن بی ربط به فیلم قبلی حامد محمدی نباشد.

محمدی علاوه بر کارگردانی سینما، در عرصه نویسندگی فعالیت موفقیت آمیزی داشته است، وی علاوه بر نگارش آثاری که خود کارگردانی کرده نگارش دو فیلمنامه مهم «طلا و مس» و همچنین «حوض نقاشی» را نیز در کارنامه خود می‌بیند. وی از جمله کارگردانانی است که با وجود همکاری در پروژه های هنری در مقام فیلمنامه نویس اما در عرصه کارگردانی تنها به خلق آثار کمدی پرداخته است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *