بیل گیتس، عامل اصلی شیوع کرونا در جهان است

[ad id='39844']

[quote]در مورد بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت در حال حاضر شایعه‌های زیاد و تئوری‌های توطئه در فضای اینترنت در چرخش‌اند که می گویند بیل گیتس، عامل اصلی همه گیری کرونا در جهان است[/quote]

امروز حامیان تئوری توطئه می گویند بنیانگذار مایکروسافت خود بانی پیدایش ویروس کرونا بوده تا فناوریهای مرتبط به سرمایه گذاری های بنیادش سودآوری کلانی برای خانواده گیتس داشته باشد. همچنین ادعاهایی مطرح می شود که تصمیم گیرنده اصلی استراتژی های سازمان بهداشت جهانی «بیل گیتس» است. آقای گیتس در گفتگو با رادیو فرانس انفو، شبکه رادیوی دولتی فرانسه، در پاسخ به این توطئه ها می گوید: « این ادعاها من را نگران می کند. نه فقط از این حمله به شخص من یا دکتر فاوچی، بلکه بدلیل اینکه نشان می دهد برخی هنوز قائل به دریافت واکسن نیستند و اعتقادی به فاصله گذاری های اجتماعی و زدن ماسک ندارند. ما تنها کاری که می خواهیم انجام بدهیم کمک به قربانی شدن کمتر شهروندان کره خاکی است.»

 «برخی مدعی هستند که در واکسن ها سنسورهایی قرارداده شده که از طریق آن به شما این امکان را می دهد که جهان را کنترل کنید؟»

بنیانگذار مایکروسافت در پاسخ به این سوال می گوید: « نمی فهمم چرا من باید چنین کاری را بکنم. چه سودی از این کار نصیب من می شود. بنیاد خیریه ما تماما صرف واکسیناسیون و نجات انسان ها می شود و دلیل این ادعاها را متوجه نمی شوم.»

بیل گیتس همچنین درباره ادعای استفاده از «قراردادن حسگرهایی که از طریق نانوتکنولوژی و با زدن واکسن در زیر پوست افراد قرار می گیرند» می گوید برای اولین بار است که چنین ادعایی را می شنود و اصولا فرضیه های توطئه چی ها آنقدر زیاد هستند، که اصلا او زمان مناسب برای مطالعه تک تک آنها را ندارد.

وی تاکید می کند که بنیادش تاکنون با واکسیناسیون خصوصا در آفریقا جان پنج میلیون نفر را نجات داده است. آقای گیتس می گوید در یک دموکراسی مردم نیاز دارند با حقیقت آشنا شوند و «امیدوارم حواشی این همه گیری توطئه های که در پی آن می آیند باعث نشوند که دموکراسی متزلزل ما به خطر بیفتد.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *