لطفا بهاره رهنما را آنفالو کنید

[ad id='39844']

[quote]بهاره رهنما که تاکنون چند مجموعه شعر و داستان و نمایش نامه به چاپ رسانده است. بهاره رهنما که پیش از این هم در نوشته‌هایش غلط املایی داشت،[/quote]

همیشه نام بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و نویسنده با حاشیه همراه است. اظهارنظر‌های گاه و بی گاه او، جدایی و ازدواج پر سر و صدای دومش که با انتشار تصاویر عروسی لاکچری و لباس عروس خاص همراه بود، بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. با هم به حواشی این چند سال اخیر او مروری داریم.
توهین به قوم لر
در یکی از قسمت‌های برنامه شام ایرانی به میزبانی بهاره رهنما، این بازیگر در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی می‌گوید: «دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر» همین صحبت‌ها و پخش این برنامه باعث واکنش کاربران در فضای مجازی شد. انتقاد‌های برخی مخاطبان و نماینده مردم لرستان در مجلس منجر به حذف این قسمت به تصمیم ساترا و در ادامه با پاسخ و عذرخواهی این بازیگر همراه شد.

اظهار نظر درباره تجاوز به دختران
بهاره رهنما در این برنامه می‌گوید که ۱۵ سال است که مدل میک آپ آرتیست‌ها بوده و اگر زنی خودش مایل نباشد، مورد آزار و اذیت جنسی قرار نمی‌گیرد!  خودت مقصری اگه کسی بهت تجاوز می‌کنه، اگه مورد آزار قرار میگیری. طبق گفته‌های بهاره رهنما تربیت خونوادگی یه خانم باعث میشه که مورد آزار قرار بگیره. اگه زنی خودش نخواد خیلی سخت میشه بهش آزار رسوند پس اگه من مورد آزار قرار میگیرم خودم خواستم. اظهاراتی او داغ دل قربانیان آزار و اذیت جنسی را تازه کرد.
دعوا با سیروان
ماجرا به سال ۹۷ برمی گردد که «سیروان» پست اینستاگرامی تندی منتشر کرد و از برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده انتقاد کرد. آن زمان هنوز کشور در تب و تاب افزایش شدید قیمت دلار بود. بهاره رهنما انتقادات تندی را علیه «سیروان خسروی» مطرح کرد. بهاره رهنما به دلیل بیان مطالبی کذب و هم چنین بیان الفاظ رکیک متهم به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم گردید.
غلط املایی و حافظ خوانی پر اشتباه
بهاره رهنما یکی از سلبریتی‌هایی است که اتفاقاً مدعی هست دستی بر آتش ادبیات دارد، در یک تیزر تبلیغاتی یکی از مشهورترین‌های غزلیات حافظ را پر از غلط خواند. جالب است بدانید که بهاره رهنما که تاکنون چند مجموعه شعر و داستان و نمایش نامه به چاپ رسانده است. بهاره رهنما که پیش از این هم در نوشته‌هایش غلط املایی داشت، نام فائزه هاشمی در یک توییت را به اشتباه «فائضه» نوشته بود که واکنش‌های کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
تبلیغات
خانم بازیگر نیز به عنوان مدل تبلیغاتی فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد. رهنما در ازای دریافت پول، شما رو فالو می‌کند و برای کسب و کارتان استوری می‌گذارد.

 توصیه به ساده زیست شدن مردم توسط بهاره رهنما یکی از لاکچری‌ترین بازیگران زن ایرانی

بهاره رهنما با انتشار این پست در اینستاگرام خود نوشت:

درگیر تجملات عذاب آوری که همه انرژی و دردآمد شما رو محاصره میکند نشوید.

کتابی به نام قانون ۷۰ ٪ هست که میگه:

۷۰ درصد برنامه‌های آخرین مدل گوشی ها، بدون استفاده می‌ماند!
به ۷۰ درصد سرعت یک ماشین گران قیمت و آخرین سیستم نیاز نیست!
۷۰ درصد فضا‌های یک ویلای لوکس، بدون استفاده می‌ماند!
۷۰ درصد یک قفسه پر لباس، به ندرت پوشیده می‌شود!
از ۷۰ درصد استعدادهایمان استفاده نمیشود!
۷۰ درصد از محبت و عشقمان را ابراز نمیکنیم!
۷۰ درصد از کل درآمد طول عمرمان، برای دیگران باقی می‌ماند!

روزهایمان می‌گذرد و پول هایمان در بانک‌ها و عشقمان در سینه می‌ماند…
وقتی که زنده ایم فکر می‌کنیم پول کافی برای خرج کردن نداریم، اما وقتی که می‌میریم هنوز پول بسیار زیادی می‌ماند که خرج نشده اند…
و چقدر ۷۰ درصد دیگه….

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *