انتقاد شدید کیهان از سحر زکریا بر ای درخواست واکسن فایزر

[ad id='39844']

[quote]یکی از بازیگرهای درجه سه، ویدئویی را منتشر کرده و در آن جیغ و فریاد می‌زند که «واکسن بخرید»! او آن‌قدر بی‌اطلاع است که گفته چرا در دیگر کشورها، هیچ چهره مشهوری در اثر کرونا از دنیا نرفته؟! غافل از اینکه همین چند روز قبل، لری کینگ، سلبریتی و مجری مشهور تلویزیون آمریکا به‌خاطر کرونا درگذشت.![/quote]

 

 

هنوز فراموش نکرده‌ایم که سه سال قبل و در جریان انتخابات سال ۹۶ برخی از سلبریتی‌ها چگونه به مانور تبلیغاتی برای رئیس‌جمهور پرداختند. اما همین سلبریتی‌ها بعدا گفتند که از کرده خویش پشیمانند و حتی بعضی‌شان از رأی دادن به روحانی ابراز شرمندگی می‌کنند و می‌گویند که نمی‌دانند جواب مردم را چه بدهند و اگر زمان به عقب برگردد، این اشتباه را تکرار نمی‌کنند! همان افراد این روزها نیز به تبلیغاتچی واکسن‌های خارجی کرونا مشغول هستند؛ درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست و بازیگر فقید، فرصت تازه‌ای برای یک «مانور جهالت» تازه برای همان افراد شده است!

این روزها برخی از سلبریتی‌های گوش به زنگ منافع غرب در ایران، واکسن را بهانه‌ای برای نمایش جهل و کم‌سوادی خودشان کرده‌اند؛ جالب این است که فقط هم بر «واکسن آمریکایی» اصرار دارند و با وجود ‌اشکالات آشکار و عوارض متعدد این واکسن، برخی از این سلبریتی‌ها به هیچ واکسن دیگری غیر از نوع آمریکایی‌اش راضی نمی‌شوند!

یکی از بازیگرهای درجه سه، ویدئویی را منتشر کرده و در آن جیغ و فریاد می‌زند که «واکسن بخرید»! او آن‌قدر بی‌اطلاع است که گفته چرا در دیگر کشورها، هیچ چهره مشهوری در اثر کرونا از دنیا نرفته؟! غافل از اینکه همین چند روز قبل، لری کینگ، سلبریتی و مجری مشهور تلویزیون آمریکا به‌خاطر کرونا درگذشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *