معرفی انیمه Pacific Rim: The Black

[ad id='39844']

[quote]انیمه Pacific Rim: The Black به‌عنوان یک سریال چند اپیزودی از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش می‌شود و در جهان علمی-تخیلی فیلم Pacific Rim و فیلم Pacific Rim Uprising جریان دارد.[/quote]

اگر به تماشای مبارزه‌ی کایجوهای عظیم‌الجثه با غول‌های مکانیکی کنترل‌شده توسط دو انسان علاقه دارید و فیلم Pacific Rim، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو را می‌پسندید، منتظر انیمه Pacific Rim: The Black باشید. این انیمه در تاریخ ۴ مارچ (۱۴ اسفند) از شبکه آنلاین/استریم‌محور نتفلیکس پخش می‌شود. جالب‌ترین نکته هم این است که خود مجموعه فیلم Pacific Rim با الگوبرداری بسیار بسیار زیاد از روی چند انیمه و مخصوصا انیمه Neon Genesis Evangelion آفریده شد. ساخته شدن انیمه از روی فیلمی که با الهام از انیمه‌ها ساخته شد، یکی از رخدادهایی است که فقط در دوران عجیب امروز شاهد وقوع آن هستیم.

در مجموعه فیلم Pacific Rim ربات‌هایی عظیم با نام Jaegerها هرکدام باید تو دو انسان کنترل شوند؛ تا انسان‌ها به کمک آن‌ها به مبارزه با کایجوها (هیولاهای بزرگ و خطرناک) بپردازند. حالا انیمه Pacific Rim: The Black از زاویه‌ای متفاوت به اتفاقات رخ‌داده در فیلم Pacific Rim و فیلم Pacific Rim Uprising نگاه بیاندازد؛ با تمرکز روی خواهر و برادری که خودشان کار با یک Jaeger رهاشده را یاد می‌گیرند و مشغول تلاش برای یافتن پدر و مادر گم‌شده هستند.

جهان Pacific Rim پرشده از هیولاهایی بیرون‌آمده از اقیانوس است که از جایی به بعد انسان‌ها می‌بینند که حتی Jaegerها نیز توانایی شکست دادن آن‌ها را ندارند. دو فیلم این مجموعه موفقیت باکس‌آفیسی دیوانه‌واری را به ارمغان نیاوردند. ولی نمی‌توان انکار کرد که گروه کوچکی از طرفداران جدی و پروپاقرص دارند که احتمالا با آغوش باز به استقبال انیمه Pacific Rim: The Black می‌روند. هرچند واکنش‌های مثبت به فیلم Pacific Rim Uprising کمتر از فیلم Pacific Rim بودند. حالا باید صبر کرد و دید که شبکه آنلاین نتفلیکس چه‌قدر از پس جلب توجه کامل و دوباره‌ی مردم به این مجموعه برمی‌آید.

داستان انیمه Pacific Rim: The Black در استرالیا روایت می‌شود؛ قاره‌ای که به خاطر بیرون آمدن کایجوها از اقیانوس، عملا باید تخلیه شود. تیلور و هارلی دو نوجوانی هستند که هنوز از این قاره بیرون نرفته‌اند. این دو به سختی برای جان سالم به در بردن در این اوضاع عجیب تلاش می‌کنند و ناامید به‌دنبال والدین خود می‌گردند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *