بیوگرافی جینا کارانو بازیگر اخراجی سریال The Mandalorian

[ad id='39844']

[quote]جینا جوی کارانو ورزشکار رزمی کیک بوکسینگ و بازیگر آمریکایی است و از مهمترین آثار او می توان به سریال The Mandalorian شبکه استریم دیزنی پلاس اشاره کرد[/quote]

 

جینا کارانو بازیگر سریال The Mandalorian تا دیروز ممکن بود که به‌زودی صاحب سریال خودش شود اما ناگهان یک استوری زندگی او را برای همیشه تغییر داد. استوری اینستاگرامی کارانو که  محتوای ضد دین یهودیت داشت سریع در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرد تاجایی که روسای کمپانی دیزنی تصمیم گرفتند کاراکتر این بازیگر را به طور کامل از جهان استار وارز حذف کنند.

 

 

فعالیت ورزشی

جینا، بر اساس رتبه بندی اتحادیه ی هنرهای رزمی ترکیبی زناندر رتبه ی سوم برترین مبارز و رتبه اول زیباترین مبارز زن جهان قرار دارد.از معروفترین فیلم های او میتوان به سریع و خشن ۶ اشاره کرد.

کارانو آموزش خود را با موهای تایلندی مستقیم به MMA رقابتی آغاز کرد، جایی که او در Strikeforce و EliteXC رقابت می کرد. او در ESPN Magazine و همچنین Maxim برجسته بود. محبوبیت او منجر به آن شد که “صورت MMA زنان”  و در لیستی از “۱۰ نفوذ ترین زنان” در سال ۲۰۰۸ رتبه پنجم قرار گرفت.

در آگوست ۲۰۰۹، Carano در Strikeforce با Cris Cyborg مبارزه کرد: Carano vs. Cyborg؛ اولین بار دو زن با یک رویداد بزرگ MMA سر و کار داشتند؛ سایبورگ برنده شد کارانو یک رکورد رقابتی ۱۲-۱-۱ در موی تای تایلندی و ۷-۱ در MMA زنان ثبت کرد.

در خارج از حلقه، کارانو به عنوان Crush در سریالهای تلویزیونی سرآشپز آمریکایی گلادیاتورهای آمریکایی اجرا شد. کارانو از زمان بازنشستگی از رقابت در کار حرفه ای پیگیری کرده است. اولین فیلم او در سال ۲۰۰۹ با “مایکل جی سفید” در “Blood and Bone” بود. او همچنین در فیلم Action Haywire 2011 در Steven Soderberg ظاهر شد و در Fast & Furious 6 (2013) و Deadpool (2016) ظاهر شد.

کارانو در دالاس، تگزاس، دختر دانا جوی و گلن کارانو فوتبالیست حرفه ای متولد شد. او دو خواهر دارد، یکی بزرگتر و یک جوانتر است. او گفته است که او مقدار کمی از اجداد ایتالیایی دارد. پس از جدایی والدینش توسط مادرش مطرح شد.

کارانی فارغ التحصیل دبیرستان مسیحی تریسی در لاس وگاس، نوادا، جایی که او تیم بسکتبال دختران را به عنوان عنوان دولتی هدایت کرد. او همچنین والیبال و سافتبال را بازی کرد. او در سال ۲۰۰۴ در دانشگاه نوادا، رینو و سپس در دانشگاه نوادا، لاس وگاس، در رشته های روانشناسی شرکت کرد.

 

 

او در یک داستان ویژگی برای سری ESPN E: 60 معرفی شده است. او در “بهار ۲۰۰۸” مجله “بی بی بی” “Hottest Woman in America” ​​رای داد. در ۱۳ مه ۲۰۰۸، “جینا کارانو” سریعترین جستجو در گوگل و شخص ثالث جستجو در یاهو بود. او همچنین به عنوان شماره رتبه بندی شده است. ۵ در “ده نفر از زنان تاثیرگذار در سال ۲۰۰۸” در یاهو

در ماه مه سال ۲۰۰۹ اعلام شد که Carano رتبه بندی نشده است. ۱۶ در Maxim Hot 100 لیست. او یکی از ورزشکاران جلوی همراه با سرنا ویلیامز برای نسخه ۱۹ اکتبر ۲۰۰۹ ESPN در مجله Body Issue است.

در آوریل ۲۰۱۲، او نخستین گیرنده چاک نوریس ActionFest بود، که به ستاره اکشن زن سال تبدیل شده است.

علاوه بر نامزدی برای جوایز جایزه انتخابات سال ۲۰۱۳ برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک فیلم اکشن برای Haywire، کارانو ۱۰ نفره ترین ورزشکار یاهو بود. در آن سال.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *