همه چیز درباره فیلم Zack Snyder’s Justice League

[ad id='39844']

[quote] اسنایدر کات Justice League در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی از طریق HBO Max منتشر خواهد شد.[/quote]

لیگ عدالت اسنایدر کات یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی زک اسنایدر است.

این فیلم در ابتدا قرار بود به صورت مینی سریال چهار قسمتی منتشر شود ولی تایید شده که به صورت یک فیلم ۴ ساعته منتشر خواهد شد، یکی از طولانی‌ترین آثار ابرقهرمانی ساخته شده و احتمالا نقطه آغاز مجددی برای آثار سینمایی که با محوریت شخصیت‌های دی‌سی ساخته می‌شوند، مواجه خواهند بود

 

 

Justice League، یکی از پروژه‌های پرحاشیه‌ی وارنر و دی‌سی فیلمز طی سال‌های گذشته به شمار می‌رود. زک اسنایدر ، فاز فیلمبرداری را تکمیل کرده و فاز پس‌تولید را هم به میزان قابل‌توجهی پیش برده بود اما به دلایل شخصی مجبور شد تیم را ترک کند. در پی این اتفاق، جاس ویدون  به عنوان فرد جایگزین روی صندلی کارگردانی نشست. او به جای اینکه کارهای باقی مانده را انجام دهد، تصمیم گرفت تعداد زیادی از بخش‌های فیلمنامه را تغییر داده و صحنه‌های مورد نیاز را دوباره فیلمبرداری کند. این اقدام باعث شد انسجام موجود در داستان از بین رفته و سوال‌های بسیاری بی‌پاسخ بمانند.

علاقه‌مندان به کمیک بوک‌های دی‌سی در ابتدا گمان می‌کردند تعداد انگشت شماری از بخش‌های Justice League تغییر یافته و تفاوت چندانی میانی نسخه‌ی زک اسنایدر و نسخه‌ی جاس ویدون وجود ندارد. پس از پی بردن به حقیقت، کمپینی را راه‌اندازی کرده و خواستار انتشار نسخه‌ی ابتدایی شدند؛ زیرا اسنایدر در آن زمان گفته بود نسخه‌ی مد نظرش تقریبا تکمیل بوده و با انجام چند کار کوچک کاملا آماده‌ی پخش می‌شود. این کمپین به مرور زمان حمایت دست‌اندرکاران و بازیگران فیلم را به دست آورد و بسیار گسترده شد. تلاش‌های چند ساله سرانجام نتیجه داد و مدیران وارنر قصد دارند نسخه‌ی اسنایدر را از طریق HBO Max منتشر کنند.

تریلر فیلم Zack Snyder’s Justice League 2021

فیلم لیگ عدالت سال ۲۰۱۷ دچار مشکلاتی شد. فیلم نامه قبل و حین تولید، بین سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دچار تغییرات عمده ای شد. در ماه مه ۲۰۱۷، اسنایدر پس از مرگ دخترش و در مرحله پس از تولید از کار کناره گرفت و ویدون جایگزین او شد و بعنوان کارگردان بی نام، فیلم را تکمیل کرد. ویدون بر فیلمبرداری مجدد و دیگر تغییرات کار نظارت کرد و فضای فیلم را سبک تر و طنز آن را بیشتر کرد و به دستور کمپانی برادران وارنر مدت فیلم را به ۱۲۰ دقیقه کاهش داد. این نسخه از لیگ عدالت تبدیل به بمب گیشه شد و نقدهای متفاوتی گرفت.

این نسخه بدلیل ترک ناگهانی فیلم توسط کارگردان فیلم زک اسنایدر و تغییر کارگردان باعث شد که صحنه هایی از آن حذف شود و بخش های زیادی دوباره فیلمبرداری شود که باعث شد نسخه جاس ویدون با واکنش منفی هواداران و منتقدان همراه شود و پس از سه سال از اکران و درخواست مکرر هواداران از برادران وارنر برای پخش نسخه دست کاری نشده و اولیه که توسط زک اسنایدر کارگردانی شده بود، وارنر تصمیم گرفت آن را در اوایل سال ۲۰۲۱ اکران کند. در ابتدا لیگ عدالت زک اسنایدر به صورت یک مینی سریال چهار قسمتی پخش می شود و هر قسمت یک ساعت طول می کشد. سپس نسخه کامل و چهارساعته آن منتشر می شود. این فیلم از طریق سرویس اچ بی او مکس پخش می شود و این بازسازی نیازمند ۲۰-۳۰ میلیون دلار بیشتر برای تکمیل جلوه های بصری، امتیاز و ویرایش است.

گروه بازیگران این فیلم شامل بن افلک، هنری کویل، ایمی آدامز، جرد لتوگل گدوت، ازرا میلر، جیسون موموآ، ری فیشر، دایان لین، کانی نیلسون و جی کی سیمونز می باشد. لیگ عدالت زک اسنایدر به ماجراهای لیگ عدالت و تلاش آن ها برای نجات دنیا از تهدید استپن ولف و ارتشش می پردازد

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *