لطفا بهنوش بختیاری را آنفالو کنید

[ad id='39844']
[quote]ویدیویی که بهنوش بختیاری به مناسبت ولنتاین در صفحه اینستاگرام از خود منتشر کرد..!! همچنین وی در روز ولنتاین عکسی از کادوی که همسرش به او داد منتشر کرد.[/quote]
بهنوش بختیاری که یکی از پربیننده‌ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد و مثل برخی از سلبریتی ها، در هر حوزه‌ای وارد انتقاد و نظر و بیان دیدگاه می‌شود، اظهاراتش طی روزهای اخیر درباره انتخاب بازیگر در سینمای ایران خبرساز شد؛ همچنین او با انتشار یک فیلم در اینستاگرامش به مناسبت روز ولنتاین حاشیه‌ی جدیدی به پاکرده است و این ویدئو بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. با هم مروری به حواشی چند سال اخیر او داریم.
مهاجرت
بهنوش بختیاری در گفتگویی جدید از بیکاری خود در سینما گلایه کرد و گفت در فکر مهاجرت از ایران است. بختیاری در این مصاحبه گفت: «انتخاب خیلی از کارگردان‌ها نیستم. بین مردم هم بعضی‌ها قبولم ندارند و با درست کردن ویدئو‌های دستکاری شده برایم داستان می‌سازند. در بخش دولتی هم مرا قبول ندارند. در سینما هم یک عده روشنفکر دماغ سر بالا هستند که اسم بهنوش بختیاری را فحش می‌دانند. در حالی که من معتاد به فیلم هستم. من حتی در یک سکانس می‌توانم نقشم را دربیاورم. من ادعا دارم، چون فیلم می‌بینم، کتاب می‌خوانم، بازی می‌کنم، زحمت می‌کشم.
ولی در انتخاب هیچ کارگردانی نیستم. من خیلی دل شکسته ام. جرم بهنوش بختیاری چیست که در این همه فیلمی که تولید می‌شود نباید نامش باشد؟ البته مهم نیست. من خیلی وقت است که از سینما بریده ام. من از خیلی چیز‌ها کنده ام. از زندگی واقعی دست شسته ام. سینما که دیگر چیزی نیست. من که ۲۵ سال عمر و انرژی خود را گذاشته ام باید آنقدر سرخورده و دل کنده و بی انگیزه از شغل اصلی ام سینما بشوم که به فکر این باشم که از ایران بروم و جای دیگری در دنیا مشغول کار شوم.»
دعوا با سحر و ریحانه
ماجرا از آنجا شروع شد که ریحانه پارسا که این روز‌ها در ترکیه به سر می‌برد، در استوری اینستاگرامش خطاب به بهنوش بختیاری مطلبی نوشت: در واقع هر جا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد . من با افتخار دنبال لایک هستم، چون زاده نسل مدیا می‌باشم. با این پاسخ پارسا، بهنوش بختیاری در چند استوری مکرر اقدام به پاسخ دادن کرد. این جدل اینستاگرامی تا پاسی از شب با انتشار استوری از سوی دو طرف با الفاظ رکیک ادامه داشت.
هم چنین چندی پیش پس از انتشار پستی از جانب سحر زکریا در انتقاد به عدم توجه مهران مدیری به او و کم کار شدنش، بهنوش بختیاری در یک استوری اینستاگرامی، واکنش نشان داد. این بازیگر نوشت: «روزی که زیرآب همکارانتان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید؛ اتفاقا من هم تو کار‌های این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند، چون با این کارگردان کار کردیم کم کار شدیم. از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری.» سحر زکریا و بهنوش بختیاری، دو بازیگری که با سریال‌های تلویزیونی مهران مدیری مشهور شده‌اند.
تبلیغات
صفحه شخصی بهنوش بختیاری تبدیل به کشکولی شده است که در آن‌ها هر چیزی می‌توان یافت؛ از تبلیغ سالن آرایش و زیبایی تا تبلیغ لوازم خانگی و حتی جوانانی که علاقه دارند «خواننده» نام بگیرند! او همچنین در فضای مجازی اقدام به تبلیغ شربت پیشگیری از ویروس کرونا می‌کرد که به دستور دادستانی تحت پیگیرد قانونی قرار گرفت. در روز‌های کرونایی نیز ویدئویی  از اسکورت عجیب بهنوش بختیاری نیز خبرساز شده بود.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *