بیوگرافی و سوابق سهیل سنگرزاده شاخ جدید اینستاگرام

[ad id='39844']

[quote]چطوری جون دل برقراری عزیز[/quote]

 

سهیل سنگرزاده یک ورزشکار و قهرمان رشته بدنسازی، متولد ۱۳۶۴ و اهل بندرعباس بوده و ویدیوها و عکس های انگیزشی اش در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی اخیراً به شدت خبرساز و پرطرفدار شده اند. سنگرزاده که مدتی در تهران زندگی کرده و حتی در چندین دور از مسابقات قوی ترین مردان ایران نیز شرکت کرد هر چند هیچگاه نتوانست در میان ۱۰ نفر اول برتر این مسابقات جایی داشته و با مقام های سیزدهمی و هجدهمی، این مسابقات را ترک کرد.  او در مورد آغاز فعالیتش در ورزش بدنسازی می گوید: «در دوران نوجوانی بسیار لاغر بودم و مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می‌گرفتم در نتیجه تصمیم گرفتم که ورزش آغاز کرده و رشته بدنسازی را انتخاب کردم».

 

 

شهرت سهیل سنگرزاده در ماه های اخیر به حدی بوده که حتی از وی برای بازی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی نیز دعوت شده است. سنگرزاده که در سال ۱۳۸۷ عنوان قوی ترین مرد استان هرمزگان را بدست آورد و دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است، در مورد شرایط کنونی خود چنین می گوید: «وزن من الان ۱۲۰ کیلو می باشد اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلو هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است. دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».

سهیل سنگرزاده خود را عاشق فوتبال و تیم پرسپولیس می داند و وقتی از او خواسته می شود در مورد یک خاطره شیرین صحبت کند، می گوید: «در تهران که بودم روزی در نزدیکی میدان ولی عصر متوجه دعوای سختی شدم. مردی همراه با زنش با صاحب فروشگاهی بشدت درگیر بودند و مردم هم فقط نظاره گر بودند. بالاخره طاقت نیاوردم و برای غائله دعوا به سراغ آنها رفتم و از صاحب فروشگاه خواهش کردم به دعوا خاتمه دهد. صاحب فروشگاه که مرد خیلی کوتاه قامتی بود کمی به هیکل من خیره شد و با صدای بلندی گفت: تودیگه چی میگی بچه؟! راستش فقط خندیدم یعنی همه خندیدند حتی خودش. بعد هم دعوا خاتمه یافت».

 

 

سهیل سنگرزاده اکنون بیشتر به خاطر پست های انگیزشی اش درباره اعتماد به نفس ، شکرگذار [شکرگزار] بودن، دنبال کردن اهداف و به طور کلی انگیزه داشتن در زندگی مشهور شده و طرفداران بسیاری دارد. یکی از پست های انگیزشی سنگرزاده به شرح زیر است:

نزار بهت بگن تو نمیتونى
باورهاى چرتشون رو قبول نکن
جون دل خوب گوش کن توى بازى تو اتفاقهایى میفته که مختص بازى خودته نه بقیه تو باورها و الهامات مخصوص خودتو دارى برو و دنیاى خودتو تجربه کن
هرکى گفت نمیتونى یا نمیشه خیلى راحت دُمشو قیچى کن
باز با باز کبوتر با کبوتر
با هر کسى همنشین نشو

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *