حاشیه های جدید سام اصغری دوست پسر بریتنی اسپیرز

[ad id='39844']
[quote]در سال ۲۰۱۷ «بریتنی اسپیرز» با «سام اصغری» که یک مدل ایرانی است، نامزد شد.سام اصغری در یکی از موزیک ویدئوهای بریتنی اسپیرز نقش مقابل او را بازی می‌کرد. «بریتنی اسپیرز» و «سام اصغری» ۱۳ سال اختلاف سنی دارند[/quote]
پس از پخش مستند جدید «بریتنی اسپیرز» «سام اصغری» با انتشار یک استوری مستقیما از پدر «بریتنی اسپیرز» نام برده و به شدت به او حمله کرد. سام اصغری نوشته: «اکنون مهم است که مردم بدانند من هیچ احترامی برای کسی که سعی می‌کند رابطه ما را کنترل کند و همواره مانع راه ما شود قائل نیستم.از نظر من جیمی یک عوضی کامل است. نمی‌خواهم وارد جزیٔیات شوم، چون همیشه به حریم خصوصی‌مان احترام می‌گذارم، اما در عین حال به این کشور نیامدم تا قادر به ابراز عقیده و آزادی نباشم.»
در طول ۱۲ سال گذشته، پدر «بریتنی» به همراه یک وکیل به نام اندرو والت دارایی‌های او را اداره می‌کنند. این توافق همچنین شامل اجازه اعمال محدودیت‌هایی بر ملاقات کنندگان اسپیرز، ارتباط با پزشکانش برای درمان، عدم موافقتش با ازدواج او و «سام اصغری» و ممنوع کردن ملاقات پسر نوجوان بریتنی با او و مدیریت دارایی ۶۰ میلیون دلاری (۴۷ میلیون پوند) او می‌شود.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *