حاشیه های جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

[ad id='39844']

[quote]این روزها کیم کارداشیان، سلبریتی معروف آمریکایی باز هم برسر زبان‌ها افتاد و پس از ۷ سال ازدواج با کانیه وست ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی، از دادگاه تقاضای طلاق کرده است. [/quote]

 

دلیل کیم کارداشیان برای طلاق کمی جنجالی بود و او از اختلال دوقطبی همسرش گلایه کرد و دلیل درخواست طلاقش را هم همین موضوع اعلام کرد. به همین دلیل در این مطلب، قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و راه‌های برخورد با همسرانی که دچار این اختلال هستند را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 

به گزارش همشهری آنلاین سایت TMZ از روز جمعه از قول منابعش گزارش کرد کیم از دادگاه تقاضا کرده است که حضانت قانونی و جسمی چهار کودک خانواده به طور مشترک میان او و کانیه وست باشد.

منابع TMZ می‌گویند کانیه وست مخالفتی با حضانت مشترک بچه‌ها ندارد و هر دو طرف متعهد هستند که پس از طلاق وظایف فرزندپروری در هماهنگی با هم انجام دهند.

به گفته TMZ این زوج یک قرارداد ضمن عقد (قرارداد پیش از زناشویی) دارند و ظاهرا هیچکدام از طرفین درباره به مفاد آن معترض نیستند و از قبل در حال رسیدن به توافق درباره چگونگی تقسیم دارایی‌هایشان هستند.

البته این زوج از مدت‌ها پیش جدا از هم زندگی می‌کردند. در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ بود که زندگی با کانیه برای کیم به کابوسی بدل شد. کانیه وست در ۴ ژوئیه آن سال کارزار انتخاباتی‌اش برای رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری آمریکا را اعلام کرد و چهار هفته بعد یک مراسم عجیب‌وغریب انتخاباتی در کارولینای جنوبی برگزار کرد.

در این هنگام بود که کیم به حرف آمد و هق‌هق‌کنان ماجرای دعوایش با کانیه را درباره سقط کردن جنین در هنگامی که نخستین فرزندشان را باردار بود، بیان کرد.

منابع با اطلاع مستقیم از ماجرا می‌گویند کیم در آن هنگام آماده رسیدن به توافق برای طلاق بود، اما از آنجایی که کانیه دوران حمله وخیم «اختلال دوقطبی» را می‌گذراند، پایان دادن ازدواج با او را در هنگام بیماری سختش، درست نمی‌دانست.

به نقل از روزنامه خراسان، همانطور که گفتیم، کیم کارداشیان در توضیحی کوتاه گفته که شوهرش از اختلال «شخصیت دوقطبی» رنج می‌برد. اما این اختلال چیست؟ و اگر همسر ما تشخیص اختلال دوقطبی دریافت کرده، باید به چه نکاتی در زندگی‌مشترک با او توجه داشته باشیم؟

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *