بررسی اولیه سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]معرفی کامل سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy محصول شبکه استریم نتفلیکس[/quote]

 

سیمرغ پلاس سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy به جدید ترین سریال کمیک بوکی نتفلیکس قرار است از ماه آینده پخش خود را بر روی این سرویس استریم پرمخاطب آغاز کند و با توجه به بودجه زیاد و پتانسیل بالای سری کمبکی که این سریال از آن اقتباس شده به محبوبترین سریال ابرقهرمانی نتفلیکس تبدیل می شود

Jupiter’s Legacy، یک مجموعه‌ی کمیک بوکی است که اولین قسمت آن در آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی در دسترس قرار گرفت و انتشارش همچنان ادامه دارد. اثر مشترک مارک میلر  و فرانک کوایتلی  به محض عرضه بازخوردهای مثبتی را از سوی کارشناسان دریافت کرد و به محبوبیت قابل‌توجهی در میان مخاطبان دست یافت. ثبت چنین موفقیت‌هایی، توجه نتفلیکس را جلب کرد. این غول استریم با سازندگان کمیک بوک وارد مذاکره شد و نهایتا در سال ۲۰۱۸ امتیاز ساخت یک اقتباس سریالی را به دست آورد. این پروژه مراحل ابتدایی تولید را تحت نظر استیون اس. دنایت خالق Spartacus پشت سر گذاشت. پس از جدایی دنایت به خاطر اختلاف نظر، سنگ کیو کیم  به عنوان شورانر انتخاب شد.

نتفلیکس در ابتدا قصد داشت Jupiter’s Legacy را در مه سال ۲۰۱۹ میلادی جلوی دوربین ببرد اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و روند فیلمبرداری با تاخیری دو ماهه در جولای آغاز شد. ضبط صحنه‌ها در ژانویه‌ی سال گذشته میلادی به پایان رسید. سازندگان که از نتیجه‌ی کار راضی نبودند، تصمیم گرفتند صحنه‌های جدیدی را در ژانویه‌ی امسال ضبط کنند. نکته‌ی جالب ماجرا اینجا است که نتفلیکس موفق شد در تمام طول این مدت از انتشار هر گونه عکسی از پشت صحنه جلوگیری کند. هر چند، اخیرا زمان انتشار سریال را اعلام کرد و حالا هم فعالیت‌های تیم بازاریابی را افزایش داده تا مخاطبان بیشتری با اثر جدیدش آشنا شوند.

 این سریال، روی اولین نسل از ابرقهرمانان جریان دارد که نخستین بار در دهه‌ی ۳۰ میلادی قدرت‌های فراانسانی خود را دریافت کرده و از آن زمان تاکنون، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از بشریت در برابر هر گونه تهدیدی محافظت کنند. حال و با گذشت نزدیک به یک قرن، ابرقهرمانان نسل اول باید میراثشان را به فرزندان خود سپرده و عملا بازنشسته شوند اما طی مدت کوتاهی تنش‌هایی به وجود می‌آید؛ زیرا نسل دوم ابرقهرمانان تمایلی شدیدی برای خودنمایی و اثبات توانایی‌های خود داشته و نمی‌خواهد به اصول اخلاقی پدران و مادرانشان پایبند باشند.

با توجه به تصاویری که از Jupiter’s Legacy به انتشار رسیده، می‌توان گفت سریال از لحاظ طراحی لباس شخصیت‌های اصلی به منبع اقتباس خود پایبند است. برای اثبات این ادعا می‌توان به یوتوپین، گریس و والتر اشاره کرد که حس و حال کلاسیک دهه‌ی ۳۰ در لباس‌هایشان حفظ شده است. درضمن، نتفلیکس یک تیزر هم منتشر کرده که بخش‌های کوتاهی از روند انتقال محتوای کمیک بوک به صفحه نمایش را نشان می‌دهد. این ویدیو در حدود یک دقیقه زمان دارد. از بازیگران مشهور سریال هم می‌توان به جاش دوهامل  اشاره کرد که قبلا در قسمت‌های مختلف Transformers حضور داشت.

مارک میلر، یکی از نام‌های شناخته‌شده در حوزه‌ی کمیک بوک است. تعدادی از کارهای قبلی او از جمله Logan و Kingsman: The Secret Service اقتباس‌هایی سینمایی موفقی را دریافت کردند. از همین رو، هایپ زیادی برای Jupiter’s Legacy وجود دارد. در انتها، لازم به ذکر است فصل اول سریال از هشت قسمت تشکیل شده و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار خواهند گرفت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *