هزینه اشتراک ماهیانه فیلیمو به ۱۰۰ هزار تومان رسید

[ad id='39844']

[quote]اطلاعیه فیلیمو، مبنی بر تغییر قیمت اشتراک‌ فیلیمو برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، هزینه خرید اشتراک خود را افزایش داد.[/quote]


فیلیمو به عنوان یک VOD خصوصی سال‌هاست که در حوزه تولید فیلم و سریال فعالیت می‌کند و در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ بودجه دولتی و حمایتی برخوردار نیست.
بر خود واجب دانستیم تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش دهیم و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و …) تامین کنیم.

در سال ۱۴۰۰ فیلیمو در ادامه فعالیت‌های خود قصد دارد وارد بورس شود و شما می‌توانید به طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌های ما باشید.

تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود و گزارش‌ها به صورت شفاف و صریح اعلام خواهد شد.

فیلیمو برای تولید ۳۰ سریال با کیفیت و افزایش عرضه و پخش هفتگی از ۲ قسمت سریال به ۶ قسمت سریال ، از یک سو و تلاش برای راضی نگه داشتن شما مخاطبان حرفه‌ای فیلم و سریال از سوی دیگر، نیازمند تامین منابع مالی مقتضی است.

در روزگاری نه چندان دور همه به خاطر داریم که با خرید حضوری از سوپر مارکت برای تماشای چهار قسمت سریال در ماه ۶۰ هزار تومان پرداخت می‏کردیم، اما امروز با کمک تکنولوژی و به سادگی و باهزینه‌ای بسیار مناسب به بیش از ۲۴ قسمت سریال‌ روز ایرانی در ماه دسترسی خواهید داشت.

به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، تمامی اشتراک‌های فیلیمو با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و امیدواریم با همراهی هم روزهای سخت ناشی از کرونا را پشت سر بگذاریم و با بهار ۱۴۰۰ به زندگی سلامی توام با عشق، محبت و رونق بدهیم

 

 

 

پلتفرم فیلیمو پس از گذشت دو ماه از دو برابر کردن هزینه اشتراک خود، بار دیگر هزینه اشتراک خود از شصت هزار تومان را به صد هزار تومان رساند تا رکوردی بی سابقه از افزایش چهار برابری هزینه‌های خود برای مخاطبان ایرانی را به ثبت برساند.

در بخشی از گزارش سینما مثبت آمده، فضای داد و ستد در کشورمان بسیار محدود است و در اغلب عرصه‌ها چند برند خاص و محدود فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در اغلب موارد این برندها بیشترین استفاده را از فضای محدود می‌کنند بدون آنکه نیاز به پاسخگویی واقعی و جدی به مردم را داشته باشند. در خبری که امروز در رسانه‌های فیلیمو منتشر شده علت این افزایش قیمت «بهبود سطح کمی و کیفی تولیدات در سال جاری» عنوان شده و آمده است:‌ «پس از استقبال شما عزیزان از تولید محتوای با کیفیت، بر خود واجب دانستیم تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش دهیم و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و…) تامین کنیم.از آنجا که صداقت در برابر مخاطب و همراهی شما یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در فیلیمو است باید صادقانه به حضورتان اعلام کنیم که نظر به افزایش قابل‌توجه هزینه‌های تولید، برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم.»

در اطلاعیه فیلیمو به تولید ۳۰ سریال باکیفیت و افزایش عرضه و پخش هفتگی از ۲ قسمت سریال به ۶ قسمت سریال در سال ۱۴۰۰ با حضور چهره‌هایی همچون: حسن فتحی، محمد حسین مهدویان، سیروس مقدم، رامبد جوان، محمد کارت، ابراهیم ابراهیمیان، نیما جاویدی، سعید آقاخانی، مهران مدیری، مصطفی کیایی، محسن کیایی، هومن سیدی، محسن تنابنده و… اشاره شده حال آنکه درباره هیچ از سریال‌های مذکور اخباری درباره رقم و هزینه تولید این آثار منتشر نشده و نمی‌شود تا همچنان اخبار غیر رسمی که حاکی از تولید بسیار گران قیمت این آثار است؛ به صورت تلویحی تایید گردد…

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *