همه چیز درباره مسابقه هفت خان با اجرای گلزار

[quote]اولین قسمت از مسابقه «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار یکشنبه هشتم فروردین به صورت اختصاصی در نماوا منتشر شد.این مسابقه هر یکشنبه ساعت ۲۰ در نماوا منتشر می شود.[/quote]

 

محمدرضا گلزار که با برنده باش به حوزه اجرای مسابقات تلویزیونی روی آورده بود ، حالا قرار است با کوچ به VODها مسابقه هفت خان را اجرا کند.

برنده باش یک مسابقه به سبک و سیاق مسابقات چه کسی می‌خواهد میلیونر بشود بود که با اجرای محمدرضا گلزار هواداران زیادی برای خود به پا کرده بود. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده بودند، روی صندلی برنامه می‌نشستند و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شدند.

این مسابقه اما با حواشی زیادی روبرو شد و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در پی انتقاد چندتن از مراجع تقلید، این مسابقه از کنداکتور شبکه سه به کلی حذف شد. از آن زمان محمدرضا گلزار دیگر به اجرا برنگشت تا اینکه در کنسرت خودش که در ۶ اسفند در جزیره کیش اجرا شد، به مخاطبان خبر داد یک مسابقه با همان حال و هوا در حال تولید است و قرار است او مجری این مسابقه باشد.

[ad id=”36490″][ad id=”36490″]

روند اصلی مسابقه چیست؟

در ابتدا مجری ۵۰ شمش معادل ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان سرمایه در اختیار شرکت کننده قرار می دهد. شرکت کننده ها در روند این مسابقه به حفظ شمش های خود می پردازند و هنگامی که شمش های خود را به علت پاسخ های نادرست از دست می دهند مسابقه به پایان می رسد.

شرکت کنندگان چه می‌کنند؟

شرکت کننده مجبور به عبور از هر هفت خان بوده و سوالات هر خان در رابطه با یک شاخه از معلومات عمومی می باشد. در صورت موفقیت و محافظت از شمش های باقی مانده ، معادل آنها جایزه در اختیار او قرار میگیرد.

شاخه ها عبارتند از : تاریخ، ورزش، ادبیات، هنر و …

نکات:

  • درصورت رسیدن به خان پنجم شرکت کننده میتواند موجودی خود را حفظ و از مسابقه خارج شود.
  • حضور در این برنامه برای شرکت کنندگان کاملا رایگان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *