اولین تصویر سلنا گومز در سریال تنها قتل‌های ساختمان (Only Murders in the Building)

[ad id='39844']

[quote]سلینا گومز خواننده و بازیگر ۲۸ ساله به‌تازگی در تصاویر پشت صحنه‌ سریال “تنها قتل‌های ساختمان با لباس‌هایی آغشته به خون دیده شده است.[/quote]

 

گومز شنبه این هفته در این تصاویر با میزان زیادی خون مصنوعی بر روی لباس‌هایش و در کنار  استیو مارتین به چشم می‌خورد و توسط پلیس دستگیر شده است. دیگر بازیگران سریال  مارتین شورت ایمی رایان و  نیتان لین خواهند بود.

“تی‌ام‌زی” گزارش داده است که شخصیت گومز در سریال  مارگارت  نام دارد و دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد.

تنها قتل‌های ساختمان  به نویسندگی مارتین و جان هافمن ساخته شده که سابقه‌ی نویسندگی برای “گریس و فرانکی” نت‌فلیکس را دارند. مارتین، شورت و گومز از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه‌اند.

شورت و مارتین در سال‌های گذشته چندین بار از جمله در فیلم‌های سه رفیق و در عروس با یکدیگر همکاری کرده‌اند و در تورهای کمدی بین‌المللی مختلفی در کنار هم بوده‌اند.

“تنها قتل‌های ساختمان” اولین بازگشت گومز به تلویزیون پس از جادوگران محله ویورلی دیزنی خواهد بود. او در این سریال از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ نقش “الکس روسو  را بازی کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *