۱۰ شایعه مهم درباره فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست

[ad id='39844']

[quote]شایعات پیرامون فیلم فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست[/quote]

اشتیاق طرفداران دنیای سینمایی مارول برای دیدن فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست به اوج خودش رسیده است هر روز خبری یا شایعه جدیدی از فیلم پخش می شود که باعث بی تاب شدن بیشتر طرفداران می شود آنها می خواهند بدانند آیا در فیلم فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست شاهد جهان های موزای هستند و در این کاراکترهای قبلی فیلم های مرد عنکبوتی باز می گردند یاخیر در این مقاله ما ۱۰ شایعه در مورد این فیلم مورد انتظار در دنیای سینمایی مارول را خدمت شما ارائه می کنیم

 

 تام هاردی و ونوم ممکن است در فیلم باشند

همه میدانند که سونی چقدر علاقه داشت و دارد که تام هاردی و ونوم را وارد دنیای اسپایدرمنِ تام هالند کند و کلا برنامه های زیادی برای گسترش دنیای سینمایی اسپایدرمن دارد و شایعات زیادی مبنی بر ساخته شدن فیلم های اختصاصی مثل “کریون شکارچی”، “زن عنکبوتی”، “سیلک” و … پس از فیلم “موربیوس” به گوش میرسد. در هر حال حالا که بحث جهان های موازی در فیلم مطرح است پس چرا شاهد سفر تام هالند و اسپایدرمن او به دنیای فیلم های ونوم تام هاردی نباشیم تا زمینه سازی برای حضور spider-verse سونی در mcu شکل نگیرد؟

 دکتر استرنج به عنوان مرشد جدید مرد عنکبوتی در فیلم عمل میکند

مدتی پس از اینکه خبر رسید فیلمبرداری قسمت سوم فیلم های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به زودی آغاز خواهد شد ، نشریه معتبر “هالیوود ریپورتر” تایید کرد دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ رسماً به این فیلم پیوسته است! کامبربچ قبل از قسمت دوم فیلم اختصاصی خودش که توسط سم ریمی کارگردانی میشود در فیلم مرد عنکبوتی حضور خواهد یافت. طبق اعلام هالیوود ریپورتر، دکتر استرنج در نقش مرشد اسپایدرمن در فیلم جدید ظاهر خواهد شد. در واقع حالا که تونی استارک مرده و نیک فیوری هم تایید شده در فضا میباشد ، پیتر بدون راهنما باقی مونده و دکتر استرنج قرار است این خلاء را پر کند.

 

 بی باک با بازی چارلی کاکس در فیلم نقش وکیل پیتر پارکر را بازی میکند

سایت We Got This Covered در گذشته خبرها و گزارشات داغی را مخابره کرده است که برخی درست و برخی هم غلط از آب درآمده اند ولی چندی پیش خبر داغی را منتشر کرد مبنی بر اینکه در قسمت سوم فیلم اسپایدرمن شاهد حضور یکی از متحدین همیشگی او در دنیای کمیک یعنی مَت مورداک ملقب به «بی باک» خواهیم بود! در واقع صحنه پس از تیتراژ جنجالی فیلم قبلی اسپایدرمن یعنی “دور از خانه” با فاش شدن هویت مخفی اسپایدرمن به دست میستریو همراه خواهد بود و در قسمت سوم او باید به کمک یک وکیل با این قضیه روبرو بشه و چه کسی بهتر از مت مورداک که هم وکیله و هم یک ابرقهرمان! همچنین We Got This Covered گزارش داد که احتمال اینکه «چارلی کاکس» بار دیگر این نقش را در فیلم سوم مرد عنکبوتی بازی کنه خیلی بالاست!

 

 جی. کی. سیمونز برای حضور در دو فیلم دیگر مرد عنکبوتی قرارداد بسته

هواداران مارول خیلی ذوق زده شدند وقتی که در صحنه پس از تیتراژ فیلم “دور از خانه” نه تنها وجود جی. جونا جیمسون در MCU تایید شد بلکه جی. کی. سیمونز افسانه ای هم برگشت تا نقشش رو بازی کنه. جیمسون یک بخش مهم از اسطوره مرد عنکبوتیه و سیمونز عالی این نقش رو بازی میکنه و ما خواستار دیدن کَل کَل های سنتی و دیدنی بین تام هالند و او هستیم! خوشبختانه تایید شده که آقای سیمونز بار دیگر این نقش را در فیلم بعدی بازی میکند و حتی برای حضور در یک فیلم دیگر از اسپایدرمن در MCU قرارداد امضا کرده.

جیک جیلنهال بار دیگر در نقش میستریو ظاهر میشود

در پایان فیلم “دور از خانه”، میستریو توسط گلوله یکی از اون پهپادها کشته میشه و “ادیث” هم تایید میکنه که واقعا مرده. ولی میستریو استاد ایجاد توهمه و کاملا میتونه با عقل جور دربیاد که مرگش رو جعل کرده باشه. در دنیای کمیک که بارها و بارها این کار رو انجام داده است. ضمن اینکه با توجه به اون صحنه اول پس از تیتراژ که نشون داد مرد عنکبوتی میستریو رو کشته، پس میستریو برای اینکه دروغش برملا نشه حتما باید فعلا جوری وانمود کنه که انگار مرده است و بعد ناگهان همه رو غافلگیر کنه. عکس های منتشر شده از محل فیلمبرداری قسمت سوم به وضوح حاوی پوستر ها و اشاراتی به میستریو بوده اند و چندی پیش خبرها و عکس هایی از حضور بدلکار آقای جیلنهال سر صحنه فیلمبرداری منتشر شد که باعث شده حضور دوباره او در نقش میستریو محتمل شود.

 

 اندرو گارفیلد بار دیگر در نقش اسپایدرمن ظاهر خواهد شد

شایعاتی زیادی هست که اندرو گارفیلد در این فیلم مجدداً این شخصیت را بازی خواهد کرد. در واقع همه چیز از اینجا و خبرهای هیجان انگیزی شروع شد مبنی بر اینکه بازیگران قبلی فیلم های اسپایدرمن مثل توبی مگوآیر ، اندرو گارفیلد و .. دوباره میخوان در قسمت سوم برگردن! گفته میشه سونی خیلی دوست داره یه سری از سئوالاتی که قرار بود در قسمت سوم “مرد عنکبوتی شگفت انگیز” پاسخ داده شوند را به این شکل پاسخ بده. اما پس از آنکه تام هالند چندی پیش گفت که اثری از حضور اسپایدرمنِ گارفیلد و توبی مگوآیر در فیلمنامه این فیلم پیدا نکرده این شایعات بیش از پیش کمرنگ شد. راستش رو بخواهید به طور رسمی هم مدرکی بابت تایید این شایعات منتشر نشده به جز چند پست توئیتری از بدلکار اندرو گارفیلد. همچنین باید به یاد داشته باشیم که گارفیلد و سونی با دلخوری به شراکت خود در فیلم های اسپایدرمن پایان دادند و همین امکان بازگشت او را کمتر میکند.

 

 جیمی فاکس بار دیگر نقش الکترو را بازی میکند

پس از اینکه جی. کی. سیمونز در نقش جی. جونا جیمسون در فیلم “اسپایدرمن: دور از خانه” وارد دنیای سینمایی مارول شد، چندی پیش تایید شد جیمی فاکس بازیگر بعدی از لیست بازیگران سابق فیلم های مرد عنکبوتی باشه که به این فرنچایز دوباره ملحق میشه! جیمی فاکس در نقش الکترو یکی از خبیث های فیلم “مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲” بود و طبق گزارش های منتشره وی دوباره در قسمت سوم مرد عنکبوتی در MCU نقش الکترو رو بازی میکنه. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دست نیست که دقیقا الکترو چطور در داستان فیلم جدید وارد خواهد شد و احتمال زیاد هم هست که جیمی فاکس نسخه جدید و متفاوتی از الکترو را نسبت به آنچه در “مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲” دیده بودیم به تصویر بکشد. در هر حال حضور او بسیار جالبه و هیجان انگیز و احتمالات زیادی را مطرح میکنه.

 

 اما استون هم ممکنه در این فیلم باشه

حتی شایعاتی مطرحه که طبق آن حضور اما استون نیز در این فیلم به عنوان گوئن استیسی / زن عنکبوتی در این فیلم به شرایط بارداری وی بستگی دارد!!! گفته میشه وی نقش گوئن عنکبوتی را بازی میکنه! اما نکتهٔ مهم این است که هنوز وضعیت قرارداد این بازیگر به صورت قطعی مشخص نشده و ما نمیدانیم و شاید تا زمان اکران از حضور این بازیگر با خبر نشویم و البته برخی عقیده دارند حضور او شاید درحد یک صحنه پس از تیتراژ باشد و در آثار بعدی حضور شاهد حضور تمام عیارش باشیم.

 آلفرد مولینا بار دیگر نقش دکتر اختاپوس را بازی میکند

تایید شده که آلفرد مولینا در نقش اوتو گونتر اکتاویوس / دکتر اختاپوس که که قبلاً این شخصیت را در فیلم “مرد عنکبوتی ۲” از سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی به تصویر کشیده بود دوباره باز خواهد گشت. البته با توجه به مرگ این شخصیت در آن فیلم به نظر نمیرسد با همان نسخه از دکتر اختاپوس طرف باشیم و احتمالا در یک دنیای موازی شاهد یک دکتر اختاپوس دیگر باشیم که نقشش را بار دیگر آقای مولینا بازی میکند. بسیاری احتمال میدهند همین اتفاق برای ویلم دفو در نقش گرین گابلین نیز اتفاق میفتد و او را باز هم در این نقش در دنیایی دیگر خواهیم دید که البته هنوز هیچ چیز در این باره تایید نشده.

 

 توبی مگوآیر بار دیگر نقش مرد عنکبوتی را در این فیلم بازی خواهد کرد

طبق خبرهای منتشره ، به نظر می‌رسد سونی به سیم آخر زده‌اند، و در فیلم آتی اسپایدرمن شاهد شخصیت های نوستالژی و نام آشنایی خواهیم بود که جزوی از مولتی ورس MCUخواهند بود. در واقع پس از آنکه شایعه شد اندروگارفیلد برای نقش آفرینی دوباره در دنبالهٔ “مردعنکبوتی دور از خانه” باز خواهد گشت ، شایعه حضور توبی مگوآیر نیز شنیده شد. به علاوه خبر رسید که کریستن دانست نیز در حال مذاکره برای بازگشت دوباره برای نقش سابق خود است! قضیه وقتی جالب تر شد که عکس هایی از سر صحنه فیلمبرداری قسمت سوم منتشر شد که توبی مگوآیر را نشان میداد . اما همانطور که گفته شد پس از مصاحبه تام هالند همه چیز خراب شد ولی در این بین اسکات دریکسون به صورت تقریبا مستقیم حضور چندین مرد عنکبوتی در قسمت سوم را تایید کرد. ضمنا صفحه رسمی فیلم در توئیتر نام توبی و اندرو را در لیست بازیگران فیلم آورد! همچنین دوبلور اسپانیایی توبی در نقش اسپایدرمن نیز همکاری اش با قسمت سوم را تایید کرد و البته چندی پیش خبری نسبتا موثق منتشر شد که سونی قصد دارد پس از این فیلم قسمت چهارم سری قبلی اسپایدرمن را با حضور توبی مگوآیر بسازد!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *