فروش فوق العاده فیلم گودزیلا در برابر کونگ در شرایط کرونایی

[ad id='39844']

[quote]فیلم گودزیلا در برابر کونگ با فروش فوق العاده خود توانسته بعد از شیوع جهانی ویروس کرونا جان تازه ای به سینماها بدهد[/quote]

گودزیلا و کینگ کونگ فقط در داخلِ فیلمشان دنیا را از نابودی نجات ندادند، بلکه در دنیای واقعی نیز به ناجیانِ صنعت فیلمسازی هالیوود پس از یک سال کسادی دنباله‌دار ناشی از شیوع کرونا تبدیل شدند. چهارمین فیلمِ دنیای هیولایی برادران وارنر پس از هفده روزی که از اکرانش در بازار چین گذشته است، بیش از ۱۶۴ و نیم میلیون دلار در این کشور فروخته است. این رقم به این معنی است که گودزیلا علیه کونگ از همین حالا مجموع درآمد گودزیلا: پادشاه هیولاها  را پشت سر گذاشته است و می‌رود تا به زودی بر کونگ: جریزه‌ی جمجمه نیز غلبه کند. در این صورت، گودزیلا علیه کونگ به جمعِ ۳۰ فیلم هالیوودی وارداتی برترِ باکس آفیسِ چین خواهد پیوست. ساخته‌ی آدام وینگارد تاکنون از مرز ۳۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار درآمد جهانی عبور کرده است و در چند قدمی پشت سر گذاشتن مجموع درآمد جهانی گودزیلا: پادشاه هیولاها قرار گرفته است. ۲۸۸ میلیون دلار از این رقم به مناطقِ خارج از آمریکای شمالی و ۶۹ و نیم میلیون دلارش نیز به افتتاحیه‌ی پنج روزه‌اش در گیشه‌ی خانگی تعلق دارد.

این فیلم هنوز هیچی نشده، در چند قدمی پشت سر گذاشتن مجموع درآمد جهانی گودزیلا: پادشاه هیولاها قرار گرفته است. گودزیلا علیه کونگ درآمد خانگی ۵۸ میلیون دلاری تنتِ کریستوفر نولان را پشت سر گذاشته است و به زودی با عبور از درآمد جهانی ۳۶۳ میلیون دلاری این فیلم به پُرفروش‌ترین فیلم دوران کرونا تبدیل خواهد شد. این فیلم از زمان پسران بد تا ابد در ژانویه‌ی ۲۰۲۰ تاکنون، به نخستین فیلم هالیوودی که بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخته است تبدیل خواهد شد و اگر از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کند، به نخستین فیلم هالیوودی از زمان فروزن ۲ و جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر  در نوامبر/دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون در این زمینه تبدیل می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *