معرفی کامل شخصیت کیت بیشاپ در سریال هاکای

[ad id='39844']

[quote]«کیت بیشاپ»  یک دختر نوجوان است که در سال ۲۰۰۵ در یک قسمت ویژه‌ی «انتقام‌جویان جوان» معرفی شد. او از خانواده‌ای ثروتمند و البته معمولی است که به طور تصادفی وارد دنیای ابرقهرمان‌ها شده و سبک زندگی او تغییر می‌کند. خوش‌بختانه او کار با کمان را خیلی ساده آموخت و با دقت بالایی که داشت توانست به سرعت چند فرم از هنرهای رزمی را هم فرا بگیرد[/quote]

 

کیت به سرعت به منبع ثروت انتقام‌جویان جوان تبدیل شد و برای آن‌ها لبا و تجهیزات تهیه کرد و البته در کنار این‌ها، در برابر مخالفت همه‌ی اعضای اصلی اونجرز ایستادگی کرد تا تیم جوان به هدفش برسد. آن‌چنان که دست آخر «کاپتان امریکا» شخصا لقب «هاک‌آی»‌ را به همراه کمان اصلی کلینت به او اهدا کرد

می‌پرسید در این زمان خود کلینت کجا بود؟ او مرگی ساختگی برای خود درست کرد و به طور مخفیانه با هویت رونین زندگی کرد. این دوره کمی پیچیده بود اما دست آخر، ماحصل آن غیبت طولانی هاک‌آی در حالی بود که کلینت واقعا حضور داشت.

با این حال وقتی حقه‌ی کلینت کارایی خود را از دست داد و تصمیم گرفت به زندگی بازگردد، به دنبال کمان خود رفت اما مشکل این جا بود که کیت هنوز لقب هاک‌آی و کمان او را در اختیار داشت و هنوز کارش با آن‌ها تمام نشده بود. این دو بر سر این لقب و کمان ارزشمند با هم جنگیدند، اما در پایان بدون این‌که کسی برتری پیدا کند با هم مصالحه کردند. کلینت فهمید که کیت او را دوست دارد و رضایت داد که او با همان لقب در کنارش به مبارزه ادامه دهد.

از این‌ به بعد، کیت و کلینت رابطه‌ای از جنس استاد و شاگرد آغاز کردند که البته اصلا متعارف نبود. کلینت به یک برادر بزرگ‌تر دلسوز تبدیل شد و کم‌کم از نقش استادی خود فاصله گرفت. رابطه‌ای که باعث شد او به هاک‌آی فعلی تبدیل شود و مجموعه کمیک اختصاصی او از سال ۲۰۱۲ کلید بخورد.

با انتشار همین مجموعه کمیک بود که طرفداران کم‌کم کیت را به عنوان یک انتقام‌جوی درجه یک در جهان مارول به حساب آوردند. او و کلینت نوعی از سیت‌کام‌ ابرقهرمانی مخصوص به خود را تشکیل دادند که به کیت اجازه می‌داد به عنوان یک برداشت کاملا منحصر به فرد از شخصیت هاک‌آی بدرخشد. با این‌که او تقریبا در همه‌ی ویژگی‌ها حتا اسم و رنگ با شخصیت اصلی یکی بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *