سریال مست عشق رومی از شبکه ICC ترکیه پخش می شود

[ad id='39844']

[quote]سریال «مست عشق» تولید مشترک ایران و ترکیه از شبکه ICC پخش می‌شود.[/quote]

با تمام بحث‌ها و جوابیه‌های منتشر شده از حسن فتحی، مهران برومند، سرمایه‌گذاران ایرانی و ترک و… شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ICC تبلیغات پخش انحصاری سریال «مست عشق» را، با اضافه کردن یک «رومی» به ادامه اسم آن آغاز کرد و یک بار دیگر فرصتی برای مصادره شخصیت‌های بزرگ تاریخ ایران از سوی دیگر کشور‌ها فراهم شد.
ساخته سینمایی حسن فتحی که می‌توانست برگ برنده‌ای برای سینمای ایران و حق مالکیت مولانا باشد، حال با فروش آن توسط سرمایه‌گذار ترک به یک شبکه ماهواره‌ای و دوبله شدن و تبدیل شدن به سریال چند قسمتی، معلوم نیست چه سرنوشتی داشته باشد.

، در حالی که از چندی پیش خبری مبنی بر فروخته شدن سریال «مست عشق» تولید مشترک ایران و ترکیه با موضوع تاریخی مولانا و شمس به شبکه ماهواره‌ای منتشر شد، بالاخره شبکه پخش‌کننده این مجموعه مشخص شد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و حضور بازیگران مطرح ایرانی و ترکیه به موضوعی محل مناقشه بین ترکیه و ایران پرداخته بود و گرچه به نظر می‌رسید محل مفاهمه ۲ کشور بر سر شاعر و عارف بزرگ ایرانی؛ مولانا خواهد بود ولی درنهایت به محل دعوا و اختلافی جدید تبدیل شد.

 

 

حال گفته می شود پخش انحصاری و اختصاصی سریال جنجالی و پر ستاره «مست عشق» به شبکه ICC رسیده است.نقطه قابل تاسف اینکه، این سریال در شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان با نام «مست عشق رومی» پخش می‌شود و یک بار دیگر فرصتی برای مصادره شخصیت‌های بزرگ تاریخ ایران از سوی دیگر کشورها فراهم شد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *