همه چیز درباره فیلم جنگ های آینده (The Tomorrow War)

[ad id='39844']

[quote]The Tomorrow War، یک فیلم اکشن و علمی-تخیلی به سرمایه‌گذاری پارامونت پیکچرز است که قرار بود کریسمس سال گذشته میلادی به سینماها بیاید.[/quote]

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تبدیل شدن آن به یک بحران بزرگ، سینماها را به تعطیلی کشاند و باعث شد اکران فیلم‌های جدید از جمله The Tomorrow War عقب بیافتد. پارامونت قصد داشت محصول جدیدش را در جولای سال جاری میلادی روی پرده نقره‌ای بفرستد اما به موفقیتش اطمینان نداشت. از همین رو، امتیاز پخش را به صورت کامل به آمازون فروخت. باکس آفیس در حال حاضر از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و امید زیادی به ثبت ارقام قابل‌توجه در آینده وجود دارد.

زمانی که پارامونت پیکچرز تصمیم گرفته بود امتیاز The Tomorrow War را به آمازون بفروشد، امید چندانی به اکران فیلم‌ها در شرایط کرونایی و رسیدن به مرز سوددهی نبود. در نتیجه، می‌توان اتخاذ چنین تصمیمی را با در نظر گرفتن شرایط منطقی خواند. The Tomorrow War اولین فیلمی نیست که توسط پارامونت ساخته و امتیاز پخشش به آمازون سپرده شد. استودیو آمریکایی مدت‌ها قبل Coming to America 2 را در ازای دریافت ۱۲۵ میلیون دلار به آمازون فروخت. پارامونت قبل‌تر هم امتیاز پخش The Trial of the Chicago 7 را در ازای ۵۴ میلیون دلار به نتفلیکس واگذار کرده بود.

استودیو آمازون ساعاتی قبل اولین تیزر The Tomorrow War را در کانال یوتیوب خود قرار داد. طبق خلاصه داستانی که به صورت همزمان به فضای مجازی راه یافت، فیلم با ظاهر شدن گروهی از مسافران زمان در سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز می‌شود. در حالی که جهان شوکه شده و هنوز نتوانسته با این اتفاق کنار بیاید، اعضای گروه می‌گویند در سال ۲۰۵۱ گونه‌ای از بیگانگان به زمین حمله کرده و نسل بشر در آستانه انقراض قرار می‌دهد. آن‌ها به گذشته آمده‌اند تا افراد داوطلب برای جنگیدن را با خودشان به آینده ببرند. دن فارستر با نقش‌آفرینی کریس پرت  یک معلم مدرسه بوده و خانواده از اولویت‌های زندگی‌اش به شمار می‌رود.

دن فاستر نمی‌خواهد آینده تاریکی در انتظار دخترش باشد. از همین رو، تصمیم می‌گیرد به همراه چند نفر دیگر از جمله پدرش با نقش‌آفرینی جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) و یک دانشمند نابغه با نقش‌آفرینی ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski) به آینده سفر کند. اولین تیزر The Tomorrow War آینده شوم سیاره زمین و نابودی شهرها را به تصویر می‌کشد. همچنین صدای موجودات بیگانه را در طول ویدیو می‌شنویم اما خبری از خودشان نیست. در نگاه اول، به نظر می‌رسد فیلم دارای المان‌های ترسناک و خشونت‌آمیز هم باشد اما قطعا اینطور نخواهد بود؛ زیرا اثر مزبور رده‌بندی سنی PG-13 (نامناسب برای افراد زیر ۱۳ سال) را دریافت کرده است.

از آن‌جایی که تیزر The Tomorrow War از راه رسیده، می‌توان امیدوار بود نخستین تریلر کامل به زودی منتشر شود. لازم به ذکر است جدیدترین اثر کریس مک‌کی (Chris McKay) از تاریخ ۱۱ تیر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲ جولای) قابل‌تماشا خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *