خلاصه نقدهای فیلم Army of the Dead

[ad id='39844']

[quote]تاکنون ۲۲ نقد و بررسی از Army of the Dead منتشر شده و این فیلم توانسته متای ۵۷ از ۱۰۰ را به دست آورد.[/quote]

 

دیوید رونی از سایت هالیوود ریپورتر به فیلم نمره خوب ۸۰ داده و از آن تعریف کرده است.

فیلم پر از هیجان، تعلیق، شوخی بین دوستان، مرگ‌های غم انگیز، پاداش‌های رضایت بخش و چرخش‌های داستانی بوده که با میزان زیادی از درگیری‌هایی پر از خشونت همراه است.

 

برایان تالریکو از سایت RogerEbert.com با اینکه به فیلم نمره ۶۳ داده، از آن تمجید به عمل آورده است.

چه چیزی در فیلم ارتش مردگان خوب است؟ Army of the Dead سرگرم کننده و بی ادعا است و بیشتر از هر چیزی با ست‌پیس‌هایش هدایت می‌شود. مشخص است که ارتش مردگان که از فیلم‌های مدرن و زامبی‌های سریع  مثل World War Z و ۲۸ Days Later الهام گرفته و در عین حال کاری استادانه نیز هست. لحظاتی در فیلم وجود دارد که جنون آن به لطف جاه‌طلبی کارگردان و اعتماد بازیگران به او، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

بیل گودیکوونتز از Arizona Republic با اینکه به فیلم نمره ۶۰ داده، از مجموع کار راضی به نظر می‌رسد.

مسئله این نیست که آیا ارتش مردگان فیلم خوبی است. بیشتر از آن هدف اسنایدر از ساخت این فیلم اهمیت دارد. اگر او قصد داشت این یک فیلم زامبی محورِ پر از اکشن  بسازد و احساسات انسانی را به آن اضافه کند، در این انجام این کار موفق شده است. نکته مثبت این است که این بار او توانسته سرگرم کننده نیز باشد.

ریچارد ویتکر از Austin Chronicle با دادن نمره ۴۰، اصلا از این فیلم راضی نیست.

حتی اگر طرفدار فیلم‌‌های غیر ابرقهرمانی اسنایدر نیز باشید، بازهم این فیلم راضی کننده نخواهد بود.

در این فیلم بازیگرانی چون دیوید باتیستا، الا پورنل ، آنا د لا رگه‌را ، تئو روسی، اُماری هاردویک ، هیرویوکی سانادا ، گرت دیلاهانت ، ماتیاس شوایگهوفر ، رائول کاستیلو ، نورا آرنزدر، تیگ نوتارو  و سامانتا وین حضور دارند.

داستان فیلم Army of the Dead گروهی از مزدوران را دنبال می‌کند که به خاطر پدیدار شدن مردگان متحرک در لس‌آنجلس وارد این منطقه قرنطینه شده می‌شوند تا نقشه سرقت بزرگ خود را عملی کنند. آن‌ها برای انجام این ماموریت باید با شمار زیادی از زامبی‌ها مبارزه کنند. اما این زامبی‌ها معمولی نبوده و به شکل بسیار سریع و هوشمندی طراحی شده‌اند که خطر بزرگی برای این گروه محسوب می‌شوند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *