علاقه شدید سام اصغری به بازی در فیلم های ابرقهرمانی

[ad id='39844']

[quote]سام اصغری شریک ایرانی بریتنی اسپیرز در گفتگویی تازه تایید کرده که می‌خواهد به اولین ابرقهرمان خاورمیانه‌ای تبدیل شود و نقشی در دنیای سینمایی مارول یا دی‌سی داشته باشد.[/quote]

 

سام اصغری ( اصغریان) یا ساموئل اصغری بدنساز ، مدل و بازیگر ایرانی امریکایی متولد نوزدهم اسفندماه سال ۱۳۷۲ در تهران است. نام واقعی سام اصغری ، حسام اصغری است

 سام اصغری در مصاحبه‌ای که به تازگی با ورایتی داشته در مورد هدف نهایی خود که تبدیل شدن به اولین خاورمیانه‌ای ابرقهرمان است صحبت کرد: «ژانر اکشن سبکی است که من قصد دارم به آن وارد شوم. به اکشن، درام و سبک دلهره علاقه دارم. البته اگر شما بتوانید کمدین خوبی باشد، هرکار دیگری را هم می‌توانید انجام دهید».

 

 

او سپس در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت که منتظر است تا کمپانی‌های بزرگ مثل مارول و دی‌سی با او تماس بگیرند تا سام بتواند به رویای خود که تبدیل شدن به یک خاورمیانه‌ای ابرقهرمان است دست پیدا کند: «هدف نهایی من این است که تبدیل به یک بازیگر موفق شوم. می‌خواهم در فیلم‌های اکشن یا حتی درام بازی کنم. این کار من است و صد و درصد به دنبال آن هستم که به این هدف دست پیدا کنم. زمانی که در حال ورزش هستم یا روی تردمیل کار می‌کنم در مورد سینما مطالعه می‌کنم. من بیشتر از خود فیلم اجراها را تماشا می‌کنم».

پیش از این هم بریتنی اسپیرز برای سام آرزوی موفقیت کرده بود و از علاقه خود نسبت به این که این چهره ایرانی روزی به بازیگر فیلم‌های اکشن شناخته شده تبدیل شود صحبت کرده بود. عشق میان بریتنی اسپیرز و سام اصغری مدت‌هاست که سوژه خبرنگاران هالیوود شده.

بریتنی اسپیرز مانند بسیاری دیگر از ستاره‌هایی که دوران اوجشان به پایان رسیده، مدتی طولانی را درگیر افسردگی شدید و انزوا بود اما حالا همزمان با رابطه‌ای که با سام اصغری شروع کرده، به نظر می‌رسد که فصل تازه‌ای را در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک هنرمند شناخته شده آغاز کرده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *