عواقب حمایت بلا حدید از فلسطین

[ad id='39844']

[quote]حمایت بلا حدید، مانکن سرشناس آمریکایی از فلسطینیان در مناقشه اخیر غزه انتقاد‌های زیادی را از سوی سازمان‌ها و محافل تندرو یهودی در ایالات متحده متوجه وی کرده که بخشی از آن در رسانه‌های آمریکایی نیز بازتاب گسترده داشته است.[/quote]

 

نشریه نیویورک تایمز در شماره روز ۲۲ مه خود یک صفحه کامل از پیام‌های تبلیغی را که یک انجمن یهودی موسوم به شبکه ارزش‌های مافوق جهانی Ultra World Values ​​Network هزینه آنرا پرداخت کرده بود به طرح اتهام علیه بلا حدید، تاپ مدل آمریکایی اختصاص داد.

در این کمپین تبلیغاتی، بلا حدید به دلیل مواضع اخیر در حمایت از فلسطینان از سوی برخی محافل تندرو به یهودی‌ستیزی و نفرت پراکنی علیه اسرائیل متهم شده است.

 

 

اختصاص یک صفحه کامل از روزنامه نیویورک تایمز به انتقادهای تند و اتهام‌ علیه بلا حدید که از طرف پدر فلسطینی تبار محسوب می‌شود به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافت و مانند بمبی خبری توجه کاربران و نیز فعالان رسانه‌ای را به خود جلب کرد.

این مسئله سبب شد تا به اختلاف‌ها در خصوص مواضع جدید بلاحدید در حمایت از فلسطینیان دامن زده شود و حتی برخی نسبت آینده شغلی این مانکن سرشناس آمریکایی تردیدهایی را مطرح کنند.

برخی نیز رسانه‌های آمریکایی را به گرفتن پول برای ترویج نفرت پراکنی، اتهامات بی‌اساس و تفکرات خشونت آمیز متهم کردند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *