معرفی کامل سریال یاغی محمد کارت

[ad id='39844']

[quote]سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، به‌زودی با اخذ مجوزهای قانونی پیش‌تولید رسمی خود را برای پخش در شبکۀ نمایش خانگی آغاز می‌کند.[/quote]

 

پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده‌کاری که هر دو سال‌هاست بازی در سریالی را نپذیرفته‌اند، در سریال یاغی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

نگارش فیلمنامۀ این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و مدتی است به اتمام رسیده است. این تیم تجربۀ نگارش فیلمنامۀ فیلم سینمایی شنای پروانه را نیز با یکدیگر در کارنامۀ خود دارد.

 

 

گفتنی است به‌زودی اسامی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در این سریال قطعی شده است به همراه سایر عواملی که در این پروژه همکاری می‌کنند، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

خوب است بدانید که این سریال به زودی توسط نمایش خانگی به کاربران عرضه خواهد شد و با اقتباس از رمانی زیبا از آقای مهدی افروزمنش ساخته شده است‌. نقش آفرینی بازیگران محبوبی همچون طناز طباطبایی، پژمان جمشیدی و پارسا پیروزفر زیر نظر کارگردانی کارگردان حرفه‌ای و کاربلدی چون محمد کارت موجب شده تا توجه افراد زیادی نسبت به دانلود سریال یاغی و تماشای آن جلب شود. وظیفه تهیه کنندگی این سریال به عهده سید مازیار هاشمی بوده و چهار چوب آن به نویسندگی و قلم پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت شکل گرفته است. ژانر این سریال ایرانی جنایی و درام با شاکله‌ی کلی معمایی است. تاکنون تنها کلیتی که از سریال یاغی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و آن‌ هم به علت اقتباس داستان از رمان جذاب سالتو مانی افروزمنش قابل حدس است. اطلاعاتی درباره جزئیات این سریال جذاب در دست نبوده و برای کسب اطلاعات در اسرع وقت و بلافاصله پس از انتشار، لازم است در فواصل زمانی مشخص به سایت‌های معتبر دانلود سریال مراجعه کنید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *