تحلیل و بررسی تریلر فیلم اترنالز مارول

[ad id='39844']

[quote]طبق آمار منتشر شده از اولین تریلر فیلم Eternals، طرفداران دنیای سینمایی مارول استقبال بسیاری خوبی از فیلم جدید این مجموعه کرده‌اند.[/quote]

 اولین تریلر اترنالز با استقبال گسترده طرفداران مواجه شده است. ددلاین خبر داد که اولین تریلر فیلم Eternals در نخستین روز انتشارش بیش از ۷۷ میلیون بیننده در سراسر جهان داشته است. این بزرگ‌ترین آمار تماشا یک تریلر در روز اول انتشار برای یک فیلم دیزنی-مارول در طول ۱۴ ماه گذشته و از زمان همه‌گیری ویروس کرونا بوده است که می‌تواند نشانه خوبی برای این فیلم و دیزنی و مارول باشد.

اولین تریلر فیلم Eternals در ۲۴ ساعت اول انتشار بیش از اولین تریلر فیلم Cruella با بیش از ۷۱ میلیون بیننده و اولین تریلر سریال WandaVision با ۵۳ میلیون بیننده تماشا شده است. همچنین اولین تریلر فیلم Eternals توانسته عملکرد بهتری در مقایسه با تریلر فیلم‌های پیش از همه‌گیری ویروس کرونا مثل تریلر فیلم Maleficent: Mistress of Evil با ۶۱.۷ میلیون بیننده و تریلر فیلم Aladdin با ۶۰.۸ میلیون بیننده داشته باشد.

البته تریلر سریال The Falcon and the Winter Soldier با ۱۲۵ میلیون بیننده همچنان در صدر است، اما ددلاین می‌گوید که این آمار شامل بینندگان تلویزیونی هم می‌‌شود و تریلر فیلم Eternals تنها شامل بینندگان آنلاین است. همچنین اولین تریلر فیلم اترنالز خیلی سریع به ترند شماره یک شبکه‌های اجتمالی از جمله یوتیوب تبدیل شده است. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته است. ژائو به‌تازگی توانسته جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *