ایرج طهماسب جایگزین شهاب حسینی در هم رفیق می شود

[ad id='39844']

[quote]ایرج طهماسب که اغلب او با کلاه قرمزی می شناسیم قرار است جانشین شهاب حسینی در هم رفیق شود[/quote]

برای ما که همه این سال‌ها عادت کرده‌ایم نام ایرج طهماسب را فقط در کنار برنامه «کلاه قرمزی» بشنویم، تصور نشستن او روی صندلی گردان و داغ برنامه «همرفیق» سخت است. اما ظاهرا این اتفاق را به زودی شاهد خواهیم بود. اخبار ما حاکی از توافق نهایی نماوا با طهماسب است و این که او بالاخره از خر شیطان پایین آمده و حاضر شده تا در برنامه‌ای شناخته شده، نقش اجرا و گفت‌و‌گو را به عهده بگیرد.

درباره طهماسب این واقعیت را در نظر بگیریم که او در سال‌های اخیر فعالیت‌های محدودی داشته. بیشترین حضورش با «کلاه‌قرمزی» بوده و هر سال اخبار آمدن یا نیامدن گروه عروسک‌ها به تلویزیون در مناسبت‌های مختلف، جلب‌توجه کرده. طهماسب از کسانی بوده که مدام از حضور در VODها طفره می‌رفته و تکیه کلامش این بوده که می‌خواهم در تلویزیون بمانم و برای عموم مردم برنامه بسازم.

در ماه‌های اخیر اما دو بار حرف از طهماسب شد؛ یک بار گفتند «کلاه قرمزی» را به VODها می‌آورد که البته با توجه به حق مالکیت معنوی برنامه آسان به نظر نمی‌رسید. بعد هم گفتند که با یک برنامه نمایشی-تئاتری قصد حضور در رسانه‌های فضای مجازی را دارد. اما حالا و در نهایت به نظر می‌رسد راه او به «همرفیق» افتاده. باید دید حاصل کار او به عنوان یک مجری بزرگسال در مقابل چهره‌های مدعی چه خواهد بود. باید دید بدون حمید جلبی چه خواهد کرد. و باید دید چطور خود را در مقایسه با شهاب حسینی نشان خواهد داد.

اما تا اینجا پرداخت‌های کلان و چشمگیر در رسانه‌های تصویری قفل را باز کرده و توانسته رضایت او را جلب کند. تا ببینیم رضایت بیننده و مخاطبان او چه اندازه جلب خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *