ساخت فصل دوم سریال میراث ژوپیتر لغو شد

[ad id='39844']

[quote]شبکه نتفلیکس از لغو ادامه تولید و پخش سریال Jupiter’s Legacy تنها پس از یک فصل خبر داد. همچنین نتفلیکس از ساخت سریال لایو اکشن Supercrooks خبر داده است.[/quote]

ماه گذشته بود که سریال Jupiter’s Legacy از شبکه نتفلیکس پخش شد این سریال ابرقهرمانی پس از یک فصل به کار خود پایان داده است. شبکه نتفلیکس از لغو سریال Jupiter’s Legacy پس از تنها یک فصل خبر داد، اما در مقابل اعلام کرد که سریال لایو اکشن Supercrooks در دست ساخت است. تمرکز این سریال که اتفاقاتش در دنیای میراث ژوپیتر رخ می‌دهد، روی گروهی از ابرشرورها خواهد بود و این به معنای ادامه کار این مجموعه میلارورلد است.

مارک میلار در توییتر خود گفت که آن‌ها تصمیم گرفتند تا بازیگران دیگر تعهدی برای فصل‌های آینده نداشته باشند و به‌صورت آزادنه در مورد آینده خود تصمیم بگیرند. میلار در ادامه به کاری که تیم سازنده در فصل اول برای داستان منشا انجام دادند، افتخار می‌کند. او پس از آن گفت که حالا باید ببینیم که ابرشرورها در این دنیا مشغول به چه کارهایی هستند. مراحل ساخت سریال Jupiter’s Legacy بدون حاشیه نبود و در طول مراحل تولید استیون دنایت، شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در شهریور ۹۸ به علت اختلاف نظر با نتفلیکس از این پروژه جدا شد. 

پس از آن در آبان ۹۸ سانگ کیو کیم جایگزین دنایت در نقش شورانر در سریال Jupiter’s Legacy شد و ساخت این سریال از سرگرفته شد و اینبار میلار نقش بیشتری در مراحل ساخت سریال داشت. طبق گفته بوریس کیت، خبرنگار هالیوودریپورتر، نتفلیکس برای ساخت، تکمیل، تغییرات و فیلم‌برداری دوباره سریال چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرده و ظاهرا آمار بینندگان آن چیزی نبود که سران آن انتظارش را داشتند. همچنین نتفلیکس اخیرا از سرگیری ساخت سریال The Magic Order، دیگر اقتباس از کمیک‌های میلارورلد خبر داده است.

 

تمرکز سریال Supercrooks روی گروهی از شخصیت‌های شورر است که برای یک دزدی بزرگ برنامه‌ریزی می‌کنند. همچنین نتفلیکس در حال ساخت انیمه Supercrooks نیز است که این انیمه قرار است طی ماه جاری در Annecy International Animation Film Festival برای اولین‌بار نمایش داده شود. جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *