همه چیز درباره شخصیت بلک آدام با بازی دواین جانسون

[ad id='39844']

[quote]لک ادم یک شخصیت خیالی ابرشرور و برخی اوقات ضدقهرمان، در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که عموماً به عنوان دشمن دیرینهٔ شخصیت ابرقهرمان شزم محسوب می‌شود. [/quote]

این شخصیت توسط اتو باین در و سی.سی بک خلق شده‌است که برای اولین بار در نخستین جلد از مجموعه کمیک مارول فمیلی (دسامبر ۱۹۴۵) از انتشارات فاست کامیکس حضور پیدا کرد.[ همان طور که در ابتدا تصویر شده بود، بلک ادم نسخه‌ای فاسد و جانشین کاپیتان مارول در مصر باستان بود، که به منظور رقابت با قهرمانان و خانوادهٔ مارول خود، راهی عصر جدید شد. با این حال از اوایل سدهٔ ۲۱ میلادی، بلک ادم توسط نویسندگان دی‌سی کامیکس شامل جری اوردوی، جف جانز و دیوید اس. گویر یکبار دیگر به عنوان یک ضدقهرمان مفسد در تلاش برای پاکسازی نام و شهرتش تعریف شد.

 

 

دوئین جانسون قرار است نقش شخصیت بلک ادم را در فیلم برنامه‌ریزی شده بلک ادام ایفا کند. این فیلم که متعلق به دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است در دسامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

زندگینامه ساختگی شخصیت

در حدود سال ۱۲۰۰ قبل از میلاد مسیح، شزم به عنوان یک کشیش بلند مرتبه برای فرعون مصر باستان رامسس دوم برگزیده شد. اما گذشت زمان این جادوگر را پیر و سالخورده کرد، بدین سبب او به دنبال قهرمانی شایسته می گشت تا وارث قدرت او شود. شاهزاده جوان تث ادم (پسر رامسس) جادوگر را با عدالت و شایستگی‌اش تحت تأثیر قرار داد. جادوگر به تث ادم قدرتی اعطا نمود که بواسطهٔ آن تبدیل به ادم توانا می‌گشت و با گفتن کلمه جادویی شزم، در ازای بدست آوردن قدرت‌های جادوگر، از برکت توانایی‌های ۶ ایزد مصر باستان بهرمند می‌شد: استقامت شو، سرعت و چابکی حرو (حوروس)، قدرت آمون، دانش و خرد زهوتی (تحوت)، نیروی آتون و شجاعت مهن.[۳]

اما قبل از اینکه شزم بتواند قدرت‌هایش را به تث ادم ببخشد، دختر شیطانی‌ جادوگر، بِلِیز با ایزد ست معامله انجام داد و در روند اعطای قدرت به تث ادم دخالت کرد تا اورا فاسد کند. در ادامه ادم با استفاده از قدرتش فرعون را کشت و قدرت او را تصاحب کرد. جادوگر که از عمل ادم عصبانی شده بود، او را به سیاره ای دوردست تبعید کرد. اما بلک ادم بعد از ۵۰۰۰ سال توانست به زمین برگردد و تبدیل به یکی از دشمنان شزم شود.

 

بالاخره داره اتفاق می‌افته؛ بعد از چندین سال بالاخره بلک آدام داره فیلم اختصاصی خودش رو دنیای گسترش یافته دیسی (DCEU) به دست میاره. بلک آدام از معروف ترین شخصیت های کمیک بوکی دنیا نیست، ولی همین موضوع که دواین جانسوس (راک) قراره این نقش رو بازی کنه، کلا موضوع رو عوض میکنه. بلک آدام معمولا به عنوان رقیب و دشمن اصلی شزم شناخته میشه، اما حالا با توجه به فیلم اختصاصیش و شایعاتی که بیان شده، احتمالا قراره در سینما تفاوت هایی ببینیم و بلک آدام رو در زمینه های دیگه هم ببینیم.

اون نه کاملا یک ویلنِ، و نه کاملا یک قهرمان، بلک آدام دقیقا یک آنتی هیرو (ضدقهرمان) به حساب میاد. اون قدرت هایی خداگونه داره، اما خشمی شیطانی داره؛ بلک آدام در راستای عدالت قدم برمیداره، اما با اخلاق و روشی خشن و سختگیرانه و البته تنها چیزهایی که به نظر خودش درست میاد. در این پست میخوایم به شما ۱۴ نکته درباره شخصیت، تاریخچه، قدرت ها و… بلک آدام بگیم که لازمه قبل از دیدن فیلمش اونهارو بدونین.

۱۴٫ در مصر باستان فرعون رو کشته

مدت ها قبل از اینکه بلک آدام به مالکیت Detective Comics دربیاد، توسط Fawcett Comics و به نویسندگی Otto Binder و C.C. Beck خلق شده بود. اولین حضور اون به عنوان شخصیتی از مصر باستان به نام Teth-Adam در سال ۱۹۴۵ در جلد اول کمیک های Marvel Family بود، به عنوان مردی درستکار که توسط شزم انتخاب شده بود تا قهرمانی قدرتمند بشه. آدام مثل شخصیت «شزم» کافیه که کلمه «شزم» (Shazam) رو بگه تا تبدیل به بلک آدام قدرتمند بشه.

اما متاسفانه مدت زیادی طول نکشید و بخاطر یکسری اتفاقات آدام تبدیل به شخصیتی شرور شد. اون با قدرت هایی که به دست آورده بود فرعون رو کشت و تاج و تخت رو از آن خودش کرد. شزمِ جادوگر که میدونست نمیتونه قدرت های بلک آدام رو ازش بگیره، اون رو به نقطه ای دور از کهکشان تبعید کرد، تا زمانی که بتونه جانشینی مناسب براش پیدا کنه. اینجاست که کاپیتان مارول که در ادامه به شزم تبدیل میشه وارد داستان میشه. بلک آدام هزاران سال سفر کرد تا به زمین برگرده و زمانی که رسید با مارول فمیلی (خانواده شزم) وارد مبارزه شد. اون به شدت قدرتمنده تا حدی که مارول فمیلی به سختی میتونن در برابرش ایستادگی کنن. اما زمانی که بلک آدام به اشتباه کلمه «شزم» رو به کار برد، تبدیل به فرم عادیش شد و سن هزاران سالش تاثیرش رو گذاشت و بلافاصله از بین رفت. اما قطعا برای مدت زیادی همینطور نبود و در داستان هایی بعدتر دوباره برگشت.

۱۳٫ در نیو ۵۲ (New 52) به عنوان یک برده شروع کرد

در پی مرگش در نبرد با مارول فمیلی برای سال ها از نقش اصلی کمیک ها دور بود. با اینکه میتونست در کمیک ها و سال های زیادی حضور پیدا کنه، اما تا زمانی که Geoff Johns و David Goyer تصمیم به دوباره استفاده کردن ازش گرفتن، حضور پر رنگ و بزرگی نداشت. در نیو۵۲ Teth-Adam داستان و پیشینه جدیدی گرفت و از مراحل پایین و شخصیت های فرعی تر شروع کرد. «برده‌ای خشمگین در کشور ستم دیده Kahndaq.» تمام خانواده آدام به قتل رسیده بودن و تنها خانواده باقی موندش، خواهر زاده اش، امان بود. زمانی که در محاصره بودن، آدام خواهر زاده اش رو از دست محافظان Kahndaq نجات داد، اما خودش به طور جدی آسیب دید.

امان آزادیش رو زیرپا گذاشت و برگشت تا دایی آسیب دیدش رو نجات بده اما هردو زندانی شدند. بعد از اینکه آدام و امان از سلول های زندان فرار کردند، ناگهان به صخره ابدیت (Rock of Eternity) تلپورت شدند. مثل اتفاقی که در سال ۱۹۴۵ افتاد، آدام دوباره در برابر شزمِ جادوگر بود، اما این بار تمرکز و داستان درباره آدام نبود، بلکه درباره امان بود. با توجه به فداکاری که امان برای آدام کرده بود، شزم امان رو فرد مناسب تشخیص داد و قدرت های باستانیش رو به اون منتقل کرد. بعد از بازگشت به Kahndaq امان تصمیم گرفت که درست و در مسیر صلح طلبانه از قدرت هاش استفاده کنه و کشورش رو از نو و به خوبی بسازه. اما آدام با این ایده مخالف بود، اون ترجیح میداد که فقط دیکتاتورهای کشورش رو بکشه و افرادی که خانوادش رو کشتن به شدت مجازات کنه. آدام که میدونست امان همچین کاری نمیکنه، خواهرزاده خودش رو کشت و قدرت هاش رو دزدید.

 

۱۲٫ دارای قدرت های خدایان مصر باستانِ

با اینکه بلک آدام با گفتن کلمه شزم قدرت هاش رو به دست میاره، اما این کلمه قدرت های اون جادوگر رو براش به ارمغان نمیاره، بلکه قدرت های شش خدای مصری : Shu, Heru, Amon, Zehuti, Aton و Mehen رو احضار میکنه. آدام با گفتن کلمه شزم و تبدیل شدن به بلک آدام تقریبا شکست ناپذیر میشه. اما کلمه شزم بی دلیل کلمه قدرتش نیست. کلمه شزم تشکیل شده از حروف اول اسم ۶ خدای باستانی مصره که بلک آدام با گفتنش قدرت های این ۶ خدارو به دست میاره.

‘S’ حرف اول اسم Shu : خدایی که به بلک آدام استقامت خیلی زیاد و نامیرایی میده و بهش کمک میکنه تقریبا از تمامی حمله ها و سلاح ها جون سالم به در ببره.
‘H’ حرف اول اسم Heru : این قدرتِ خدا به شزم این قابلیت رو میده تا با سرعت بیشتر از ۳ کیلومتر در ثانیه در زمین پرواز کنه، و سرعتی نزدیک به سرعت نور در فضا و خارج از جو. غیر از پرواز اون سرعت دویدن خیلی زیادی هم داره.
‘A’ حرف اول اسم Amon : قدرت های برگرفته از این خدا، قدرت فیزیکی و زور خیلی زیادی به بلک آدام میده، درحدی که اون رو تبدیل به یکی از قویترین موجودات تمام هستی میکنه.
‘Z’ حرف اول اسم Zehuti : زهوتی/جهوتی خدای دانش در مصر باستان بوده. و حالا با تبدیل شدن به بلک آدام اون هم دانش و بصیرت بیکران خدامانندی دریافت میکنه.
‘A’ حرف اول اسم Aton : که قابلیت ها و ویژگی ها و قدرت های بلک آدام رو بهش میده. مثل استفاده و کنترل رعد، سفر میان بعدی و….
‘M’ حرف اول اسم Mehen : که به بلک آدام شجاعت و جسارت وصف ناشدنی میده و همینطور قابلیت بهبود و جلوگیری از پیر شدنش رو.

۱۱٫ جنگ جهانی سوم رو شروع کرد

شخصیت های زیادی نیستن که بتونن یک درگیری بین المللی و جهانی رو شروع کنن یا دربرابر کل جهان بجنگن، اما بلک آدام یکی از اون معدود شخصیت هاست. جنگ جهانی سوم بخاطر یک خیانت شروع شد. دوست بلک آدام یعنی Sobek، برای سال های زیادی یک همراه باوفا بوده. اما متاسفانه Sobek یک قاتل بود، چهارمین سوار آپوکالیپس که مشخصا برای نابود کردن بلک آدام به وجود اومده بود. Sobek و سواری دیگر خونه آدام رو نابود کردن و همسر عزیزش، Isis رو کشتن. Isis در آخرین لحظات زندگیش از بلک آدام خواست تا انتقامش رو بگیره.

بلک آدام هم برای شروع ۲ میلیون نفر از مردم Bialya رو سلاخی کرد و همین شروع ماجرا بود. تمامی جهان برعلیه بلک آدام که کنترلش رو از دست داده بود و زمین رو به آشوب کشیده بود متحد شدند. اون به تنهایی در مبارزه قهرمان های برتر چین رو شکست داد، علاوه بر اونها Teen Titans و دووم پاترول و خیلی از قهرمان ها و شخصیت های دیگه‌ای که سعی کردن جلوش رو بگیرن رو شکست داد.

۱۰٫ به مارشن من هانتر آسیب جدی رسوند

در طول ماجرای جنگ جهانی سوم، مارشن من هانتر تصمیم گرفت تا وارد عمل بشه و جلوی بلک آدام رو بگیره و سرعتش رو کم کنه. اما بلک آدامِ قدرتمند که میلیون ها نفر رو سلاخی کرده بود هیچ نشونه‌ای از متوقف شدن نشون نداد. بلک آدام مارشن من هانتر رو با یک صاعقه مورد اصابت قرار داد و آسیب جدی بهش زد. مارشن من هانتر که آسیب دیده بود و نمیتونست فیزیکی مبارزه کنه هنوز سعی میکرد تا با قابلیت تلپاتیش ذهن بلک آدام رو کنترل کنه، اما از چیزی که در ذهن بلک آدام دید وحشت کرد. بلک آدام به اون گفت:«بگیرش، تمام زنان و مردان و کودکان. خاطره تمام کسانی که امروز کشتمشون.» مارشن که نه از لحاظ فیزیکی و نه ذهنی تونسته بود کاری در برابر بلک آدام از پیش ببره، اونجارو ترک کرد، درحالی که از لحاظ روحی آسیب دیده بود.

۹٫ میتونه با سوپرمن دست به یقه بشه

بلک آدام بارها و در سناریوهای مختلف با سوپرمن مبارزه کرده، اما هیچ وقت هیچ نشونه‌ای از تحت فشار بودن یا ترسیدن درش دیده نشده. بلک آدام نه تنها نشون داده که میتونه ضربات سهمگین سوپرمن رو تحمل کنه، بلکه نشون داده به اندازه‌ای میتونه خوب و قدرتمند عمل کنه که سوپرمن رو وارد لاک دفاعی کنه. بلک آدام نه تنها خیلی قدرتمنده، بلک سبک مبارزه خاص خودش رو هم داره که نبرد در برابرش رو سخت میکنه. اون از معدود شخصیت هاییِ که میتونه پسر کریپتونی رو به زانو دربیاره.

علاوه بر قدرت و مهارت خیلی زیادش، بلک آدام یک برتری دیگه هم در برابر سوپرمن داره. قدرت های جادویی‌ش. یکی از نقاط ضعف سوپرمن جادوست، و بلک آدام میتونه با استفاده از قدرت های جادویی و مهارت و قدرتی که داره، سوپرمن رو در موقعیتی قرار بده که خیلی کم در برابر کسی تجربش کرده. بلک آدام این موضوع رو خوب میدونه و به خوبی در برابر سوپرمن ازش استفاده میکنه و میتونه سوپرمن رو حسابی گیج کنه.

۸٫ دواین جانسون بلک آدام رو به شزم ترجیح داد

درست مثل همه دیکتاتورها، بلک آدام هم فکر میکنه که کنترل کردن یک نوع آزادیه. وقتی که خواهرزاده‌ش امان رو کشت و قدرت هاش رو هم دزدید، به دنبال عدالتی که خودش فکر میکرد درسته بود؛ کشتن و به عدالت رسوندن تمام افرادی که خانوادش رو کشتن و زندگیش رو نابود کردن. اون فکر میکنه تمام چیزی که اون میدونه و میخواد درست مطلقه و برای به انجام رسوندنش هم از هیچکاری دریغ نمیکنه. اون چون فکر میکرد صلاح مردم Kahndaq رو بهتر از خودشون میدونه، با خونریزی و کشتار تبدیل به حکمرانش شد. اگر داستان بلک آدام همینجا متوقف میشد و پیچش دیگه ای در داستانش رخ نمیداد، بدون شک اون رو میشد یک ویلن (شرور) تمام عیار دونست. اما خوشبختانه اون تبدیل به شخصیتی شد که دواین جانسون اعلام کرده همیشه دلش میخواسته ایفاش کنه.

راک با اینکه فرصتش رو داشت تا تبدیل به یکی از اعضای جاستیس لیگ یعنی شزم بشه، اما تصمیم گرفت که بلک آدام رو انتخاب کنه. اون تصمیم گرفت که نقش برده‌ای که برای عدالت خانوادش تبدیل به یک نیمه خدا شد رو بازی کنه. بخاطر تاریخ و پیشینه پیچیده و جذابش که شخصیتی جذاب رو شکل داده. بلک آدام شخصیتی تاریک و خشن و دیکتاتوره، اما هیچ وقت یک شرور تمام عیار نبوده، همین موضوع و پیچیدگی شخصیتی و داستانی بلک آدام بوده که دوین جانسون یا همون راک رو ترغیب کرده تا اون رو به شزم ترجیح بده.

 

 

۷٫ دوبار تاحالا بی‌صدا شده

بدونِ صداش و قابلیت صحبت کردن، بلک آدام مشکل بزرگ و جدی داره. صداش عنصر اصلی قدرتشه و چیزیه که باعث میشه قدرت هاش رو به دست بیاره. بدون صداش و قابلیت گفتن کلمه شزم، اون یک انسان ساده و بدون قدرته. با اینکه این اتفاق زیاد نیوفتاده، اما چند باری بوده که ثابت شده گرفتن صدا و ساکت کردن شزم بهترین راه برای شکست دادنشه. در نبردی با شزم، بلک آدام تبدیل به فرم عادیش شد و اتفاقی افتاد که دیگه نمیتونست کلمه شزم رو بگه و همین یعنی برای مدتی تقریبا هیچ قدرتی نداشت.

در موقعیتی دیگه Ultraman (اولترامن) با بلک آدام وارد نبرد شد و به شدت اون رو زخمی کرد و بهش آسیب زد. برای جلوگیری از بدست آوردن قدرت های جادوییش، اولترامن فک بلک آدام رو با قدرت گرفت و نگه داشت و در آخرین لحظه جلوش رو گرفت تا کلمه شزم رو بگه. اولترامن که از زمین ۳ اومده بود، فک آدام رو شکست و اون رو بی صدا و شکست خورده رها کرد. شخصیت های کمی هستن که میتونن بلک آدام رو شکست بدن، اما اولترامن اون رو به معنی واقعیه کلمه درهم شکست.

۶٫ عضو نیروهای سینسترو شده

دیکتاتورها و آنتی هیروها (ضد قهرمان) هم میتونن دوستان و متحدانی داشته باشن. در طول سالیان سینسترو و بلک آدام باهم همکاری هایی داشتن و ترکیبی قدرتمند و جالب به وجود آوردن. سینسترو به بلک آدام کمک کرد تا فک شکسته شدش رو درمان کنه، و با هم Crime Syndicate رو شکست دادن. با اینکه سینسترو و بلک آدام از مدت های پیش باهم همکار و دوست بودند، اما سینسترو از آدام دعوت کرد تا در نبرد بر علیه The Paling عضو سپاه سینسترو بشه و اون رو عضو افتخاری نیروهاش کرد.

ترکیب حلقه فانوس زرد و قدرت های بلک آدام و قدرتی که از ترس و دیکتاتوری میگیره، فوق العاده آدام رو قدرتمند کرد و به همین خاطر هم سینسترو دنبال آدام بود تا عضو نیروهاش بشه. بخاطر همکاری سینسترو و بلک آدام و البته دیگر اعضای سپاه سینسترو اونها تونستن The Paling رو شکست بدن، و بلک آدام هم بعد از اون موضوع هنوز حلقه‌ش رو نگه داشته.

۵٫ برای شکست دادن اولترامن ماه رو تکون داد

شاید تا الان درک کاملی از قدرت فیزیکی بلک آدام نداشته باشین!!! تا زمانی که بدونین اون تونسته ماه رو در برابر اولترامن تکون بده و اولترامن رو ضعیف کنه. در نیو۵۲ اولترامن تقریبا شکست ناپذیره، خیلی از ابرقهرمان هارو شکست داده و حتی فک بلک آدام رو شکسته. در دومین نبردشون اولترامن فاصلش رو با بلک آدام حفظ میکرد و سعی میکرد بیشتر روی استراتژیش تمرکز کنه. اولترامن که نقاط ضعف خودش رو میشناخت با جابجا کردن ماه سعی کرد تا خورشید گرفتگی درست کنه و بتونه راحت تر به نبرد بپردازه (اولترامن در برابر نور زرد خوردشید زمین ضعیف میشه، بخاطر از بین بردن و شکستن تشعشات کریپتونایت سلول های کریپتونی های زمین ۳)، اما بلک آدام دوباره ماه رو جابجا کرد و به محل اصلیش برگردوند و با ضعیف شدن اولترامن تونست در نهایت شکستش بده. با متوقف کردن Crime Syndicate بلک آدام و سینسترو تبدیل به قهرمان های زمین شدن، با اینکه خودشون در کارهای جنایی و شرور بودن سابقه طولانی داشتند.

۴٫ هرکاری برای عشق قدیمیش میکنه

زمانی که آدام در فرم قدرتمند خودش باشه هیچ حد و مرزی رو نمیشناسه و کمتر کسانی میتونن جلوش رو بگیرن. اما شاید براتون سوال باشه که اگر در فرم عادی خودش باشه و قدرت های خداگونه‌ش رو نداشته باشه در چه حدیِ…
در Black Adam: The Dark Age قدرت درونی و خالص آدام به نمایش گذاشته شد. اون نشون داد که غیر از قدرت های خداگونه و زیادش، چیزی داره که خیلی مهمه؛ اراده. اراده برای زنده کردن همسر عزیز و فوت شدش، Isis. در مسیر تلاش برای برگردوندن و زنده کردن همسرش، آدام اراده‌ای از خودش رو نشون داد که کمتر کسی درحد و اندازه‌ش میتونه باشه. در مسیر گذرش از کوهستان هیمالیا، در لبه پرتگاهی توسط یک yeti بهش حمله شد. اما آدام دل و روده اون یتی رو بیرون کشید و ازشون به عنوان طناب استفاده کرد تا از کوه پایین بیاد. بعدتر در مسیر اون به شدت گرسنه شد و برای اینکه بتونه مسیرش رو ادامه بده و کارش رو به سرانجام برسونه، یکی از مردان همراهش رو کشت و اون رو خورد.

۳٫ عضو JSA (انجمن عدالت آمریکا)، Injustice Society (انجمن بی‌عدالتی) و Suicide Squad (جوخه انتحار) بوده

همونطور که اشاره کردیم، بلک آدام شخصیت پیچیده‌ای داره و گاهن تبدیل به شخصیتی خوب یا حداقل در مسیر درست شده. در همین راستا اون تابحال در گروه هایی بوده که هم متشکل از قهرمان ها بودن و یا هم ویلن ها. در جلد ۲۱ کمیک JSA بلک آدام درخواست عضویت در انجمن/جامعه عدالت آمریکا (JSA) رو داشت. بعد از اینکه بالاخره تونست عضو گروه بشه، تمام اعضای گروه محتاط بودن و حواسشون به بلک آدام بود، چون بالاخره اون شخصیت مثبت با قلبی مهربون و درستکار نیست. در همین زمان ها، بلک آدام عضو گروه سوپرویلن های Johnny Sorrow یعنی، انجمن بی عدالتی (Injustice Society) هم شد، و با کشتن چندتا از دشمن هاشون به روش های عجیب و قدرتمندانه، قدرتش رو به رخ اونها کشید. اما این زیاد طول نکشید و بلک آدام به جانی سارو پشت کرد و با JSA تیم شد تا Injustice Society رو نابود کنه. اون درکنار جوخه انتحار هم تابحال جنگیده و کمکشون کرده و گاهی وفادار و خوب بوده و گاهی در میانه درگیری به اونها پشت کرده. همین تفاوت و پیچیده بودن شخصیت بلک آدام یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیتشه.

۲٫ محل تولدش Kahndaq رو فتح کرد

کمیک JSA: Black Reign نوشته جف جانز به طور مستقیم و آشکار روی داستان و شخصیت بلک آدام تمرکز کرده بود. بلک آدام بعد از تعدادی خرابکاری و آسیب رسوندن به افراد و مکان های مختلف، متوجه شخصیت بی ثبات و متزلزلش شد و تمام تلاشش رو کرد تا عوض بشه و تغییر کنه. در همین راستا سعی کرد تا با قهرمان ها و شخصیت های مختلف روابطش رو بهبود ببخشه و با شخصیت هایی مثل شزم (در سال ۲۰۰۵ هنوز کاپیتان مارول) صلح برقرار کرد. زمانی که همه چی داشت درست پیش میرفت، دوباره میل و علاقه بلک آدام به برقراری عدالت به روش خودش افزایش پیدا کرد، و تعدادی از اعضای زودباور JSA رو قانع کرد تا در مسیر فتح کردن و به دست آوردن Kahndaq همراهیش کنن. با کمک این اعضا آدام موفق شد که Kahndaq رو به دست بیاوره و مردمش رو آزاد کنه. آدام و همراهانش در مسیر به دست آوردن و آزادسازی Kahndaq و برای نابود کردن دیکتاتورهای این کشور، تمام ارتش و نیرونظامی رو نابود کردند. اما بعدتر مشخص شد که آدام به Kahndaq تنها به عنوان یک شروع و اولین کشوری که میخواسته فتح کنه نگاه میکرده و سعی داشته کشور بیشتری رو اینگونه فتح کنه. اما خوشبختانه اعضای JSA موفق شدن که جلوش رو بگیرن و راضیش کنن که اینکار رو نکنه.

۱٫ Psycho-Pirate رو کشته

یک نصیحت : سربه‌سر بلک آدام نزارین، وگرنه این آخرین کاریِ که میکنین. بلایی که سر Psycho-Pirate اومد وقتی که با الکس لوثر تیم شد این رو ثابت میکنه. بعد از بهم ریختن و اذیت کردن پاورگرل و چندتا دیگه از قهرمان ها، Psycho-Pirate به بلک آدام حمله کرد و مجبورش کرد تا اتفاقی بگه «شزم» تا به دستگاه نابود کننده دنیای لوثر قدرت بده. بلک آدام که توسط Psycho-Pirate گیر افتاده بود، توسط نایتوینگ و سوپربوی آزاد شد. بعد از آزاد شدن اون با کمال خونسردی به طرف Psycho-Pirate رفت، اسمش رو صدا زد، در برابرش نشست و به آرامی انگشت هاش رو در چشم هاش فرو برد.

نظرتون درباره این شخصیت چیه؟ به نظرتون دوین جانسون انتخاب خوبی برای این شخصیت بوده و شخصیت بلک آدام میتونه در سینما موفق بشه؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *