حمله مردم به ستاد رئیسی در اهواز

[ad id='39844']

[quote]سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر روز چهارشنبه در سفری تبلیغاتی برای دیدار با مردم اهواز، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی وارد این شهر شد.[/quote]

 

به گزارش ایرنا جمعی از روحانیان و نیز اعضای ستادهای انتخاباتی و هواداران رییسی در فرودگاه بین‌المللی سردار سلیمانی اهواز، از وی استقبال کردند.

* جمعی از مردم شهر اهواز و اعضای ستادهای انتخاباتی وی در خوزستان از ساعاتی پیش از ورود وی ، برای استقبال در فرودگاه اهواز تجمع کرده بودند.

* در میان استقبال کنندگان قشرهای مختلف از جمله جوانان و نیز افرادی با پوشش اقوام مختلف از جمله عرب و بختیاری به چشم می‌خوردند.

* رییسی پس از ورود به اهواز به منطقه محروم منبع آب اهواز رفت و در آنجا با خانواده شهید محمد محمدی دیدار و گفت و گو کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای این خانواده شهید، گفت: ما مدیون  شهدا هستیم و در هر جایگاهی که باشیم به خانواده شهدا خدمت می‌کنیم.

در این دیدار اعضای خانواده این شهید خواستار توجه ویژه به استان خوزستان توسط این نامزد انتخاباتی شدند.

*در طول مسیر فرودگاه تا خانه شهید محمدی، برخی از مردم که از حضور این نامزد انتخاباتی مطلع شده بودند بوق خودروی خود را به صدا درآوردند.

* سخنرانی این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قرار بود در ساعت ۲۰ آغاز شود اما راس ساعت ۲۲:۲۰ آغاز شد.

* مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی اهواز از بعدازظهر امروز با محدودیت ترافیکی روبه رو شده بود و از تردد خودروها جلوگیری می‌شد.

* در فضای چمن ورزشگاه تختی اهواز صندلی چیده شده بود تا مردم از آنها استفاده کنند. 

* رئیس ستاد انتخاباتی رییسی در خوزستان پیش از سخنرانی وی طی سخنانی آغاز سفرهای رییسی از کربلای ایران را به فال نیک گرفت.

حجت الاسلام کمال رحمانی خطاب به این نامزد گفت: به نمایندگی از تمام مردم استان، اقوام، علما و نخبگان ضمن حمایت از کاندیداتوری شما و رای قاطع مردم، از شما انتظار داریم در صورت پیروزی در عرصه انتخابات نگاه ویژه ای به استان خوزستان داشته باشید.

وی افزود: مسئله انتقال آب از این استان، فقدان آب شرب سالم برای همه مناطق استان، فرسودگی شبکه آب در استان، استخدام نیروهای غیربومی در صنایع بزرگ استان، کانونهای ریزگردها و بالا بودن نرخ بیکاری بخشی از مشکلات استان است که امید است با انتخاب مسئولان شجاع در تمام نقاط استان، شاهد رفع محرومیت در استان باشیم و شاهد قصه های پردرد شرکت لوله سازی، نیشکر هفت تپه و آب گرفتگی های فراوان در استان نباشیم.

هواداران وی اما با وجود گرمای بالای ۴۵ درجه اهواز، از حدود ساعت ۱۸ برای شرکت در این سخنرانی در ورزشگاه تختی اهواز، حضور یافته بودند.

تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با در دست داشتن پوسترها و پلاکارهای تبلیغاتی آیت الله رییسی و یا پوشیدن لباس های ورزشی در این مراسم شرکت کردند.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و سکوهای تماشاگران مملو از هواداران رییسی بود و مجری مراسم اعلام کرد که بیش از ۵۰ هزار نفر دراین برنامه سخنرانی حضور یافته اند.

شعرخوانی به زبان عربی و نیز به گویش بختیاری نیز در این مراسم اجرا شد.

 حضور رییسی  بر روی سن مورد استقبال گرم هوادارانش مواجه شد که وی در ادامه به ابراز احساسات هواداران خود پاسخ داد.

مردم روستای ابوالفضل اهواز که در این مراسم حضور داشتند با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی”نه آب داریم نه برق”، “به عمل کار برآید” و “رای ما رییسی” علاوه بر حمایت از این نامزد، به نوعی اعتراض ومطالبات خود را بیان داشتند. 

راه های ورودی به ورزشگاه تختی با نیوجرسی بسته شده بود و این موضوع باعث ترافیک سنگین شد.

جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی به بانوان اختصاص داده شده بود که مملو از هواداران این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود همچنین زمین چمن ورزشگاه صندلی گذاری شده بود.

نورافکن های ورزشگاه تختی که همیشه در بازی تیم های استان در لیگ یک با مشکل مواجه بود این بار از کیفیت نور خوبی برخوردار بود.

برخی از جوانان با در دست داشتن بنری ناراحتی خود را از طرحهای انتقال آب به دیگر نقاط کشور بیان کردند.

شعارهای هواداران خوزستانی رییسی نیز در این مراسم جالب بود. ” یک کلام، رییسی والسلام” ” رییسی، رییسی، حمایتت می کنیم”، “ایران قوی با رییسی”، “به کوری بی بی سی رای همه رییسی”، “ابراهیم بت شکن، بت فساد رو بشکن”، بخشی از این شعارها بود.

جمعی از عشایر ایل بختیاری شهرستان ایذه با در دست داشتن بنری از رییسی حمایت کردند.

تعدادی از مسئولان خوزستان نظیر آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله فرحانی، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی نیز در این مراسم حضور یافتند.

تعدادی از خبرنگاران که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند با برخورد شدید یگان های حفاظتی مواجه شدند که اعتراض خبرنگاران را به همراه داشت.

رعایت نشدن  فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم بسیار نمایان بود. 

نبود آب آشامیدنی در گرمای هوای اهواز  برای جمعیت حاضر، از دیگر حواشی این مراسم بود؛ این در حالی است که حال عمومی تعدادی از افراد حاضر در ورزشگاه بد شد.

عشایر و طوایف عرب خوزستان با پوشیدن لباس محلی و در دست داشتن بیرق عشیره خود حمایت خود را از رییسی بیان داشتند.

کارگران نیشکر هفت تپه که حضور گسترده ای در این مراسم داشتند با در دست داشتن بنری از این نامزد خواستار حمایت از این شرکت شدند.

هواداران این نامزد انتخاباتی در میان سخنرانی وی، شعار رییسی رییسی سر دادند. درگیری چند هوادار با ماموران امنیتی از دیگر حاشیه های این مراسم بود.

اکثر جمعیت حاضر در ورزشگاه مشکلات خود را در یک نامه نوشته و به دست مسئولان ستاد این نامزد رساندند.

سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به اهواز با خانواده های  شهیدان محمدی و فرجوانی ملاقات کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *