بررسی بازی اما استون در فیلم کروئلا

[ad id='39844']

[quote]«اما استون» همانند بسیاری از بازیگران هم‌نسل خود، با ورود به دنیای سینما بر روی صحنه درخشید. «اما استون» از پس هر داستان و هر نقش سخت و چالش‌برانگیزی که فکرش را بکنید بر می‌آید و همه را متحیر می‌کند.[/quote]

جدیدترین فیلم او «کروئلا» با استقبال چشم گیر مخاطبان روبه رو شده است، به همین مناسبت بهترین نقش‌آفرینی‌های او را در این سال‌ها مرور کرده‌ایم.

نشاظ ظاهری فیلم قادر نیست سکون داخلی آن را مخفی کند؛ کارگردان نتوانسته محصول بی‌روح خود را با مونتاژ و تدوین نجات دهد. تماشای اجرا و نحوه‌ی بازی استون و جنون روز افزون کروئلا سرگرم کننده است، اما سایر شخصیت‌ها مثل جسپر و هوراس بادون چندان اغنا کننده ظاهر نمی‌شوند.

جدیدترین فیلم او «کروئلا» بر اساس شخصیت داستانی کروئلا و انیمیشن «۱۰۱ سگ خالدار» است. فیلم روایتگر زندگی دختری یاغی و البته نابغه‌ای به نام استلا است که در مدرسه آتش به پا می‌کند و با مادرش نیز سر سازگاری ندارد. استلا از بچگی دوست داشته در دنیای مد و فشن کار کند و می‌خواهد هر طور شده به این آرزو برسد. ورود استلا به دنیای فشن، اما راز‌های زیادی را بر او و زندگی گذشته‌اش آشکار می‌کند. «استون» در نقش یکی از بدنام‌ترین شخصیت‌های منفی دیزنی بازی ماندگاری از خود برجای گذاشته است. تصاویر جذاب و رنگارنگ این فیلم به همراه بازی خیره کننده «استون» هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

 

 

فیلم Cruella درواقع اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن صد و یک سگ خالدار است که به گذشته و منشا شخصیت کروئلا دویل، شخصیت منفی و شیطانی این انیمیشن خواهد پرداخت که مانند فیلم Maleficent  قرار است اثر متفاوت‌تری باشد که حداقل در اولین تریلر فیلم کروئلا شاهد درست بودن این موضوع هستیم

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *