معرفی شخصیت کمیک بوکی لیدی لوکی در سریال لوکی

[ad id='39844']

[quote]قسمت دوم سریال Loki هفته گذشته با یک کلیف هنگر بزرگ به پایان رسید و در پی آن بالاخره با شخصیت Variant ملاقات کردیم، اما از همان زمان سوالات زیادی مثل او واقعا چه کسی است و اینکه به‌دنبال چه اهداف شیطانی است، به‌وجود آمد.[/quote]

 همچنین سوفیا دی مارتینو نقش شخصیت Variant را که برخی اعتقاد دارند او لیدی لوکی و برخی می‌گویند او انچنترس است، بر عهده دارد که مشخصا حضور کوتاه او نمی‌توانست ملاکی برای قضاوت انتخاب او در این نقش باشد. قسمت دوم سریال Loki انتظارات زیادی را ایجاد کرد و در این قسمت بیشتر در مورد سازمان و اهداف پشت TVA مشکوک شدیم. 

 

 

حالا روز گذشته قسمت سوم سریال لوکی از دیزنی پلاس پخش شد. قسمتی که قرار است به بخشی از سوالات ما پاسخ دهد و همچنین در این قسمت بیشتر با شخصیت Variant آشنا شویم. حالا سؤال این است که قسمت سوم سریال لوکی به روند دو قسمت قبلی ادامه داده یا در این هفته شاهد قسمتی متفاوت در مقایسه با دو قسمت دیگر هستیم.

 

 

شاید مهم‌ترین سوالی که طرفداران سریال Loki در قسمت سوم داشته باشند این است که شخصیت Variant واقعا چه کسی است؟ قسمت سوم سریال لوکی تا حدی به این سؤال پاسخ داده است. قسمت سوم سریال Loki که درست پس از پایان قسمت دوم شروع می‌شود، شروعی اکشن و جذاب را دارد و در طول آن شاهد صحنه‌ای اکشن با حضور Variant، نیروهای TVA و همچنین لوکی هستیم. اما پس از این شروع شاهد تغییر روند سریال هستیم که این موضوع هم اتفاق خوبی است و هم اینکه شاید کمی انتظار پاسخ‌های بیشتری داشتیم.

نکته این است که سریال نیاز به یک توقف کوتاه داشت تا بتوانیم بهتر با شخصیت Variant آشنا شویم و سریال هم این کار را انجام و فضا را برای بهتر شناختن این شخصیت به ما داد. صد البته که نمی‌توانیم وسط یک مبارزه تن به تن اهداف و برنامه یک شخصیت را درک کنیم، اما لوکی نیز مانند ما به فضایی برای صحبت و گرفتن اطلاعات بیشتر از Variant نیاز داشت. اولین نکته این است که Variant نه کاملا نسخه مونث لوکی است و نه کاملا انچنترس. درواقع سیلوی که نام واقعی او است و اطلاعات فاش شده درست بود، ترکیبی از لیدی لوکی و انچنترس است و ظاهرا مارول یک شخصیت نسبتا جدید را خلق کرده است.

 

 

پس سیلوی ترکیبی از دو شخصیت است که این موضوع می‌تواند باعث مرموزتر شدن این شخصیت شود. اما نکته منفی قسمت سوم این بود که برخلاف انتظاری که داشتیم، لوکی اطلاعات بیشتری از خود و زندگی شخصی‌اش به ما ارائه داد تا اینکه سیلوی این کار را انجام دهد. هرچند این موضوع ممکن است دلیلی داشته باشد و ما از آن بی‌خبر باشیم، اما هنوز نمی‌دانیم که هدف و برنامه واقعی سیلوی برای نفوذ به TVA چیست و اصلا او از کدام دنیا

یک نکته دیگر هم این است که اطلاعات ما از سیلوی فراتر از ماهیت کلی این شخصیت نرفته و ما هنوز پاسخ بسیاری از سوالات خود را نگرفته‌ایم و برعکس در این قسمت بیشتر از قبل با لوکی آشنا شدیم که شاید بهتر بود اصلا این اطلاعات جدید از زندگی شخصی لوکی را نمی‌شنیدیم! در هر حال سیلوی با اینکه شخصیتی ضعیف‌تر از لوکی است، اما شخصیتی است که می‌تواند لوکی را واقعا به چالش بکشد و همچنین توانایی‌های متفاوتی هم دارد که باعث می‌شود او شخصیتی متفاوت‌تر از لوکی باشد که این خود نکته مثبتی در مورد سیلوی است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *