همه چیز درباره فیلم ترسناک هالووین می‌کشد (Halloween Kills)

[ad id='39844']

[quote]فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر اکران شود و پس از آن، فیلم Halloween Ends  برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است[/quote]

فیلم Halloween Kills یکی از بهترین فیلم‌ های ۲۰۲۱ در ژانر وحشت محسوب می‌شود که دیوید گوردون گرین وظیفه کارگردانی آن را برعهده دارد.

در سال‌های اخیر، به‌خصوص سال ۲۰۲۰، شاهد وحشت در دنیای واقعی بودیم ولی این دوره زمانی طلایی برای ساخت فیلم های ترسناک نیز هست؛ مثلاً فیلم ترسناک هالووین می‌کشد قرار است دنباله اثر دیوید گوردون گرین و دنی مک براید در سال ۲۰۱۸ باشد و داستان را از همان‌جا که تمام شده بود ادامه دهد. این خبر، نوید یک شب وحشتناک دیگر را با لوری استرود و جیمی لی کرتیس و خانواده‌شان می‌دهد. به گفته گرین این دنباله، از آن فیلم‌هایی است که کانال‌های تلویزیونی برایش سرودست می‌شکنند.

فیلم ترسناک هالووین می کشد درباره وحشت جامعه، پارانویا و اطلاعات غلط است. گرین درباره هالووین می‌کشد می‌گوید: «چگونگی پیوستگی صحنه‌های فیلم قبلی و هالووین می کشد عجیب و جالب‌توجه است. نمی‌توان زمان بهتری را برای اکران این فیلم در نظر گرفت.»

داستان فیلم هالووین می‌کشد

سازندگان تلاش بسیار زیادی انجام داده‌اند تا هیچ جزئیاتی از داستان فیلم هالووین می‌کشد آشکار نشود؛ بدون شک تا زمان انتشار نخستین تریلر این فیلم، به جزئیات داستان آن پی نخواهیم برد.

در لحظات پایانی فیلم سال ۲۰۱۸ مشاهده کردیم که استرودز، مایکل را در زیرزمین خانه لاری به دام انداخت و سپس آنجا را به آتش کشید؛ اما در صحنه نهایی مشخص شد که او به طریقی از این مهلکه فرار کرده و زنده باقی مانده است. طبق تیزر کوتاهی که برای فیلم هالووین می‌کشد منتشر شده است، گویا مایکل به‌واسطه کمک‌های آتش‌نشانی توانسته از ساختمان در حال سوختن نجات پیدا کندتماشای بازگشت دوباره لیندزی، تامی و لانی به هسته مرکزی داستان این فیلم بسیار برای طرفداران جذاب خواهد بود. یکی دیگر از نکته‌های جذاب فیلم جدید مربوط به کاراکتر کلانتر براکت می‌شود؛ براکت بدون شک بعد از کشته شدن دخترش آنی توسط مایکل در فیلم سال ۱۹۷۸، از زنده ماندن این هیولا بسیار خشمگین خواهد شد.

دنی مک‌براید نویسنده فیلم هالووین می‌کشد اعلام کرد که تمام کاراکترهای فیلم با لاری متحد می‌شوند تا در مقابل مایکل قرار بگیرند؛ اما هنوز مشخص نیست که این اتحاد چگونه شکل خواهد گرفت. فیلم جدید باید موضوعات زیادی را پوشش دهد؛ گرین با فیلم هالووین ثابت کرد که توانایی پاسخگویی و پوشش تمام اتفاقات این فرنچایز را به بهترین شکل ممکن داراست.

 در تریلر رسمی دنباله فیلم Halloween شاهد آن هستیم که مایکل مایرز از آتش‌سوزی خانه زنده مانده و پس از کشتن چند آتشنشان راه خودش را برای ادامه کشتارش باز می‌کند. درواقع مایکل مایرز به‌دنبال لوری استرود است که حالا او به کمک دختر، نوه و دوستانش در تلاش است تا مایکل مایرز را برای همیشه متوقف کند.

بسیاری از بازیگران فیلم قبلی در فیلم جدید نیز حضور خواهند داشت. جیمی لی کرتیس بار دیگر برای ایفای نقش لاری استرود بازمی‌گردد؛ نیک کسل و جیمز جود کورتنی نیز برای ایفای نقش مایکل مایرز در این فیلم حضور خواهند یافت. جودی گریر و اندی ماتیچک نیز به‌ترتیب نقش کارن و آلیسون را در فیلم هالووین می‌کشد ایفا می‌کنند.

در این فیلم بازیگران جدیدی نیز حضور خواهند داشت که قرار است نقش برخی از کاراکترهای شناخته شده فیلم اصلی را ایفا کنند؛ کایلی ریچاردز بار دیگر برای بازی نقش لیندزی والاس بازمی‌گردد، چارلز سایفر نقش کلانتر لیف براکت را در فیلم جدید بازی می‌کند و نانسی استیفنز نیز بعد از بازی در دو فیلم نخست فرنچایز هالووین، بار دیگر برای ایفای نقش ماریون چمبرز در فیلم هالووین می‌کشد حضور پیدا می‌کند.

آنتونی مایکل برای بازی نقش تامی دویل به این فرنچایز اضافه می‌شود؛ رابرت لانگ‌استریت نیز قرار است نقش لانی ایلام را در فیلم جدید بازی کند.

فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر اکران شود و پس از آن، فیلم Halloween Ends برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends بازگشته‌اند.

فیلم‌های فرنچایز هالووین با وجود دریافت نقدهای منفی از سوی منتقدان، همیشه با استقبال عظیم طرفداران در سالن‌های سینما مواجه شده است. دیوید گوردون گرین با ساخت فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ ثابت کرد که می‌تواند به روند موفقیت فرنچایز هالووین ادامه دهد؛ فیلم سال ۲۰۱۸ که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، حدود ۲۵۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. گرین قرار است دو فیلم دیگر نیز برای این فرنچایز تولید کند؛

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *