سوتی ها عجیب مهران مدیری در مسابقه دورهمی

[ad id='39844']

[quote]دشمن واقعی مهران مدیری و دورهمی چه کسی است؟[/quote]

 

چند هفته‌ای است که پخش سری جدید «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفته است.
خبرگزاری مهر می‌نویسد: در همین قسمت‌های ابتدایی سوتی‌های در برخی از سوالات بود که با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد. سوتی‌هایی که باعث شد برخی به جای طراحی سوال و برنامه ساز خود مدیری را نشانه بروند که چطور سوال را می‌خواند و روی جواب غلط صحه می‌گذارد درحالیکه با توجه به پیشینه او چه در کارنامه کاری‌اش و چه در ادعاهایش حداقل انتظار بود که چنین گافی هیچ وقت به آنتن تلویزیون نمی‌رسید، به ویژه که برنامه به شکل تولیدی ضبط می‌شود و حتی یک نفر در برنامه این اشتباهات فاحش را گوشزد نکرده است.
از جمله این سوالات گاف دار که در شبکه‌های اجتماعی هم وایرال شد مربوط به یکی از فیلم‌های هیچکاک بود که گزینه صحیح اصلاً در میان پاسخ‌ها وجود نداشت.
در یکی از قسمت‌ها این سوال پرسیده می‌شود که «فیلمی از آلفرد هیچکاک با داستانی در مورد کارآگاهی که دچار بیماری خاص است» و گزینه‌های پاسخ آن فیلم‌های «روانی» و «پرندگان» است، در حالی که پاسخ اصلی فیلم «سرگیجه» است! اما در حالی که شرکت کننده جواب غلط می‌دهد مدیری هم در این باره توضیحی نمی‌دهد و بعداً در شبکه‌های اجتماعی این گاف سوال مشخص می‌شود.
این نوع سوالات اشتباه چند باری در قسمت‌های مختلف برنامه پیش می‌آید و واکنش‌هایی را هم در بر داشته است.
برخی با تکرار چند سوال اشتباه در قسمت‌های اولیه «دورهمی» جدید، به واکنش‌های او نسبت به هول شدن‌ها، ندانستن‌ها و جهل مردم در برابر سوالات وی در آیتم مجموعه‌های قبلی «دورهمی» ارجاع دادند که با نوعی نگاه از بالا به پایین هم همراه بوده است یا یادآوری می‌کردند که او که این چنین مردم را با به دلیل ندانستن شأن مورد حیرت قرار داده است چطور خود در بدیهیات مرتکب چنین گاف‌هایی شده است!
.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *