کلاهبرداری ماهان تیموری با فروش پکیج های ثروت

[ad id='39844']

[quote]ماهان تیموری از جمله سلبریتی های معروف ایران و فعال در زمینه سخنرانی و آموزش در زمینه هوش مالی و بیزنس های کوچینگ است و بنیان گذار اصلی این زمینه و عرصه می باشد[/quote]

 

سیدحسین عباس منش ، شوهر سابق معصومه تیموری یعنی خواهر استاد فیک ماهان تیموری پکیج گذاشته به قیمت نزدیک به ۱۳ میلیون تومان ، کلا خانوادگی دوره های ثروتمند کردن برگزار میکنند ، بعد گفته هر کسی این پکیج بخره ثروتمند میشه ، یکی نیست بهش بگه داداش خودتی ، شما با این پکیج ها خودتو ثروت میکنی و جیب مردم رو خالی

 

داستان باند پکیج فروش ها ، از اینجا شروع شد که زن و شوهری از اصفهان به بندرعباس میرند و تو شرایط سخت زندگی میکنند
اسم خانم معصومه تیموری استاد انگیزشی و موفقیت
اسم آقا محمد حسین عباسمنش

این دو نفر تصمیم میگیرند کلاس های موفقیت و فن بیان تو تهران تشکیل بدن با نفری هزار تومان که برای شروع خوب بوده

بعد از گذشت زمان و دفتر دستک تو تهران این اقای عباسمنش به خانمش خیانت میکنه و با منشی شرکت رابطه برقرار میکنه که منجر به طلاق این دو نفر میشه.

عباسمنش راه خودشو میره و پکیج های ثروت یک دو و سه را به قیمت های دو تا ۹ میلیون تومان توپاچه مردم میکنه بدون اینکه ریالی مالیات پرداخت کند ، که خود ایشون از ماهان تیموری پروندش سنگیتره از کلاهبرداری ها تا برگزاری تور موفقیت دبی که نفری ۱۵ میلیون میگره و سر همین مسئله و یک سری جریانات که جاش نیست فعلا در رسانه بگیم،برشکسته میشه و به خارج از کشور متواری میشه، و اگر پیگیر کلیپ های ایشان بشوید در چند سال گذشته هر بار در یک کشور ساکن می باشد ضمنا فرزند مشترکشون با خانم تیموری همسر سابقشان هم با ایشان هستند.

 

 

حالا برگردیم به خانواده تیموری ها
این ها هم برای خودشون یک موسسه زدند به اسم سمینار ما
برادر ، معصومه تیموری ، یعنی محسن تیموری شد مدیر این موسسه که کارشون دعوت از استاتید و برگزاری همایش و گرفتن پول های زیاد از مردمه که عمده این اساتید خانواده خودشون می باشد.

در کنار این همایش برگزار کردن ها،ماهان تیموری با نام اصلی محمد رسول تیموری جروکانی ، را یکی در میان ، روی صحنه میاوردند و تبلیغ پکیج تند خوانیشو میکردن و التماس میکردن بخرید اخرین موجودیه و…خلاصه اینکه کم کم روش باز شد و اومد همایش برگزار کرد در کنار خواهر بزرگترش

نفر پنجم پریسا نصری که تا این لحظه با استعلام های ما تحصیلاتش دیپلم است البته به زودی به صورت ویژه به این شخص خواهیم پرداخت ، همایش های مخصوص بانوان(کاملا فمنیستی و ضد شوهر ها)برگزار میکردن که همسر دوم اقای محسن تیموری مدیر موسسه سمینار ما هستند.

خلاصش اینکه معصومه تیموری چند بار هم خواست خواهر کوچیکترشو هم بیاره تو این کار موفق نشد ولی به کمک ایشان یک موسسه تو زمینه زبان و…تاسیس کردن. البته معصومه تیموری با تحصیلات دیپلم به علت شکایت نظام روانشناسی فعلا نمیزارن کار کنه. الان داره لیسانس روانشناسی رو تموم میکنه که بتونه کار کنه.

نفر بعدی هم که قراره در اینده از این کیسه نون بخوره همسر جدید خانم معصومه تیموری می باشد که اوایل میگفتن شاگرد معصومه تیموری است ، بعد گفتن راننده معصومه تیموری بود،بعد هم خبر رسید،تو یکی از همایش ها همدیگرو بغل کردن و گفتن زنوشوهریم،که این اقا پسر هم خیلی سنشون کمتر از خانم تیموری است.

از طرفی ماهان تیموری تا اونجا که ما یادمونه به واسطه خواهرش به اینجا رسید و فکر نکنم فقر و بیچارگی را حتی دیده باشه چون از این موسسه سمینار ما پول های فراوانی در امده و کل خانواده ازش استفاده میکردن تا جایی که ایشون دو سه ساله هر روز داره توی گسترده های تلگرام تبلیغ میده و با یه حساب سر انگشتی میفهمید که این رقم برای تبلیغات بالای ۵ میلیارد تومان است که باید اداره مالیات رصد دقیقی روی درامد های این اشخاص داشته باشد.

از طرفی حسن قلی زاده یکی از مافیای تبلیغات اینستاگرام و تلگرام است که در دفتر ماهان تیموری کار میکند و علی قلی زاده برادر حسن قلی زاده در دفتر ماهان تیموری مدیریت سایت و وب مستر است.

و اما گل سرسبد اینها آقای مرتضی جاوید کلاهبردار ارشد این مجموعه هستند. در حقیقت هم اینها(ماهان تیموری، پریسا نصری، معصومه تیموری …)از مرتضی جاوید و سمینارهای اون شروع کردند به کلاهبرداری ، ایشون زمانی لیسانس روانشناسی داشت و شروع کرد به زبان درس دادن از همون موقع خودشو دکتر مرتضی جاوید ، سلطان حافظه نامید تا اینکه واقعا الان دانشجوی دکتری شده و به آرزوش رسید😂

آموزش ۱۰۰۰ لغت در ۱۰ روز،آموزش مکالمه در ۱۰ روز و…بسیار پر مدعا و دروغگو هست و همین ایشون باعث شد که بقیه بفهمن که تو این سمینارها و پکیج ها چقدر پول هست و شروع کنند ، این آقا ریشه این بازیه

باور کنید یک کسب و کار درست درمون هیچ کدوم از این ها ندارند، نه این ها و نه عباسمنش و نه بقیه اساتید موفقیت و انگیزشی.

تمام درامد اینا از برگزاری همایش های دروغین با یک سری حرف های قشنگه و همه افرادی که در این سمینار ها شرکت کردن هیچ نتیجه ای از این کلاس ها به دست نیوردن جز حسرت پولدار شدن و به موفقیت رسیدن.

[ad id='39844']

17 دیدگاه دربارهٔ «کلاهبرداری ماهان تیموری با فروش پکیج های ثروت»

  1. سلام کسی اسم پدر و مادر این تیموری ها رو بلد هست مشکل برام پیش اومده نیاز فوری به اسم پدر و مادرشان دارم.

  2. سلام خدا از این مهشید رئیسی و سایر این به اصطلاح اساتید نگذره، از وقتی همسرم با این کثافت آشنا شده زندگیم بهم ریخته و داره بعد ۱۷ سال متلاشی میشه یکی نیست که جلوی اینا رو بگیره مگه میشه با توهم پولدار شد یکسری خرافات رو تو ذهن مردم می کنن . صبح بلند شدم می بینم کل مواد غذایی یخچال رو ریخته تو سطل آشغال کم مونده من و بچه هام رو بزاره جلو در…

    1. برو خودتو لوس نکن.
      مردم ساده و افسرده میان پکیجای میلیونیشونو می خرن

    1. شما دوره شو بخر. ایشالا که پولدار میشی. ما هم بخیل نیستیم برامون دست تکون بده ازون بالاها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  3. همه این اتفاق ها و سوء استفاده کردن ها از مردم توسط یک سری کلاهبردار برای این میوفته که برخی از مردم تشنه ی یک شبه ره صد ساله رفتن هستن و عجول هستن و صبر ندارند و میخوان در کمترین زمان و با کمترین زحمت بیشترین سود رو ببرند! و الگوهای نادرستی رو توی زندگی شون انتخاب میکنند.
    چرا به حق خودتون قانع نیستید، چرا اگه همه ۸ ساعت کار میکنند و با توجه به تخصص و سِمَت روزی بین ۲۰۰ تا ۹۰۰ هزار مزد میگیرند، شما بجای کسب دانش و تخصص باارزش میرید قاچاق و قمار و کلاهبرداری یاد میگیرید؟!!
    میگن روزی به یک آدم گفتن از امروز نصف تمام دنیا برای توست، پرسید اون نصف دیگش برای کیه؟!!
    بنظر بنده یک قسمت مشکل اصلی این جریانات بر میگرده به درون خانواده که انسانیت رو به بچه هاشون یاد نمیدن و تفاوت پول پاک و کثیف رو بهشون نمیگن و فقط بچه هارو تشنه پول بزرگ میکنند و درون جامعه رها میکنند.
    همه خانم ها زایمان میکنند ولی همه شون مادر نمیشن، همه آقایون هم ازدواج میکنند ولی همه پدر نمیشن.
    بزرگی میگه برای بهتر کردن دنیا نیاز نیست کل دنیارو تغییر بدی، فقط کافیه خودتو تغییر بدی، دنیا خودش تغییر میکنه.
    به امید ریشه کن شدن طمع در دل همه آدم ها ❤

    1. ممنون بابت مطالبی که باعث شد ما هم مثل بقیه تو دام این افراد نیفتیم 🙏☺️🌹

  4. پیام بهرام پور رو هم به این لیست باید اضافه کرد بسیار حراف در هر زمینه ای هست. تاسف
    اخیرا سازمان روانشناسی لیست این افراد را منتشر کرده و عباس منش کولی زاده هم جزو این لیست هست.

  5. فاطمه سادات که پیج حالم خوبه را راه اندازی کرده،تو تیم همین کلاهبردارهاست،همینطور مهشید رییسی.

    1. دقیقا همین رییسی کارش اصلا تو معماریه رفته دوره گذاشته و جیب مردم و خالی میکنه و فاطمه سادات ….چرا اینا رو پیگیری نمیکنید

    2. مهشید ریسی زندگی ام سر ۱۰ روز خراب کرد کسی دوست داشتم از من گرفت بهش یاد تنها باش نمیدونم ساعت ۸بخواب تلویزیون سم هستش ۰ یه خنواده رو نابود کرد خدا زندگیش خراب کنه۰ به خانم ها یاد میده یه موبایل یه ماشین خوب بگیرین هیچ ادمی رو حساب نکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *