رکوردشکنی تمام عیار فیلم بلک ویدیو در اولین روز اکران بین الملی

[ad id='39844']

[quote]فیلم Black Widow  در اولین شب اکران توانسته یک عملکرد خیره‌کننده از خود برجای بگذارد. این فیلم توانست با اکران پنج‌شنبه شب به بالاترین آمار فروش باکس آفیس در دوران پاندمی برسد: [/quote]

عملکرد «بیوه سیاه» در شب گذشته چنان خوب بوده که به راحتی نزدیک رقبای اصلی خود در دوران پیش از پاندمی و رکوردشکن قرار می‌گیرد. گرچه این خودش یک نشانه خوب از بازگشت دوباره سینما به وضعیت عادی است.

با اینرقم شگفت‌انگیز و امیدوارکننده، اکنون اکثر صاحب‌نظران پیش‌بینی می‌کنند Black Widow با به دست آوردن ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار، به موفق‌ترین فیلم باکس آفیس در هفته اول اکران از زمان Star Wars: The Rise of Skywalker  تبدیل خواهد شد – طبق همان چیزی که در این گزارش گفتیم.

فیلم سینمایی Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، رابرت داونی جونیور، ریچل وایس، دیوید هاربر، یولاندا لاینز و جیدا ما امروز به صورت همزمان در سینماها و دیزنی پلاس اکران شد و کیفیت Web-Dl آن نیز هم‌اکنون در دسترس قرار دارد.

 

 

باب چاپک» مدیرعامل شرکت دیزنی در صحبت با حاضران کنفرانس جهانی فناوری، رسانه و ارتباطات اعتراف کرد که به عقیده این شرکت «گیشه» (باکس آفیس) همچنان روند نسبتا ضعیفی را دنبال می‌کند. به گزارش ددلاین، چاپک در این کنفرانس گفت:

یکی از چیزهایی که آموختیم، این است که انعطاف‌پذیری خوب است. به معنای واقعی این انعطاف‌پذیری را ستایش می‌کنیم و سعی داریم گزینه‌های بیشتری برای مصرف‌کنندگان خود ارائه دهیم.

فیلم Black Widow برای مشترکین دیزنی پلاس به این سرویس اضافه خواهد شد و پس از اینکه کاربران مبلغ مربوط به دسترسی مشترکین را پرداخت کردند، به کتابخانه دیزنی پلاس آن‌ها اضافه خواهد شد و می‌توانند نسبت به تماشای آن اقدام کنند. حساب دسترسی مشترکین دیزنی پلاس برای هر فیلم حدود ۲۹.۹۹ دلار هزینه دارد که کاربران علاوه بر آن باید مبلغ ۷.۹۹ دلاری دیگری که به اشتراک دیزنی پلاس مربوط می‌شود را پرداخت کنند. دیزنی حساب دسترسی مشترکین را به عنوان یک راه حل موقت برای انتشار فیلم‌ها در زمان همه‌گیری ویروس کرونا معرفی کرد.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *