بررسی استایل بازیگران فیلم قهرمان در جشنواره کن ۲۰۲۱

[ad id='39844']

[quote]مراسم فرش قرمز و فوتوکال فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی در هفتادوچهارمین جشنواره کن برگزار شد.[/quote]

می‌دانیم که فرش قرمز خاص Dress codeخود را دارد  و کد پوششی مخصوصِ «کن» معمولا ‏ black tie هست.

استایل

 

پاپیون یا کراوات مشکی، یقه براق نسبت به جنس کت، دکمه سردست و پیراهن سفید از آیتم‌های این کد ‌پوششی هست که در استایل امیرجدیدی بهتر رعایت شده بود. کت و شلوار امیر جدیدی از برند فرانسوی berluti بود.

استایل

استایل

استایل

استایل

استایل

استایل


استایل در نگاه اول اصلا رسمی نیست! و می‌تواند برای یک دورهمی و عصرانه مناسب باشد. تنها نقطه قوت استایل کیف لحافی و کفش معروف دو رنگ کوکو شنل هست که نسبت به استایل مناسب اما برای چنین جایگاهی و فرش قرمز انتخاب خوبی نبوده!
روسری هم به شکل رها و از پشت روی سر بسته شده که کمی حس شلختگی رو القا می‌کرد.

استایل

استایل

استایل

استایل


 

هایده صفی یاری تدوینگر آثار فرهادی نیز در این مراسم حضور داشت. صفی یاری استایل مونوکروم به رنگ کرم را انتخاب کرده بود که شامل مانتوی جلو بسته کلوش، چین دار و بلند که در قسمت بازوی آستین تزئینات سفید رنگ و در قسمت مچ آستین پیلی داشت. چین دار بودن لباس و پیلی هایی که در قسمت آستین وجود دارد و همچنین افتاده بودن آستین، باعث شده اندامشان پرتر دیده بشود، بخصوص در قسمت بالاتنه.به علاوه پارچه ، برش ها و طرح لباس برای این چنین مراسمی باید رسمی تر می بود. همچنین پارچه شال هم بهتر بود رسمی تر باشد مثل حریر، ساتن و…

استایل

اما چیزی که در استایل صفی یاری جلب توجه می کرد آیتم های ترندی مثل سندل بندی و کیف کیسه ای زنجیر دار (chain pouch bag) بود، که باز هم برای مهمانی های عصرانه یا مراسم هایی که کمتر رسمی هست مناسب است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *