تمام حاشیه های بازی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

[ad id='39844']

[quote]دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی به پایان رسید تا آبی‌پوشان راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.[/quote]

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۹:۴۹ امروز (پنجشنبه) و با چهار دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، به ضربات پنالتی رفت.

[quote]پرسپولیسی‌ها می‌گویند در پنالتی‌هایی که این تیم زده حسینی به وضوح از دروازه بیرون می‌آمده.[/quote]

پرسپولیسی‌ها می‌گویند در پنالتی‌هایی که این تیم زده حسینی به وضوح از دروازه بیرون می‌آمده. آنها تصاویری از پنالتی مهدی عبدی را به شهادت می‌گیرند که در آنها به نظر می‌رسد قبل از زدن ضربه، حسینی از خط جلوتر آمده که بر اساس قوانین داوری، ضربه باید تکرار شود. ظاهرا در پنالتی آل‌کثیر هم مشابه این اتفاق افتاده.

همانطور که می‌شد انتظار داشت این بار هم بازی بدون جنجال به پایان نرسید و باز هم برد برنده با اعتراض هواداران حریف همراه شده که می‌گویند وار کجاست.

[quote]سرمربی استقلال می‌گوید به خاطر برد در داربی ۹۶ به بازیکنانش پاداش می‌دهد.[/quote]

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از داربی ۹۶ اظهار کرد: به خاطر برد در داربی ۱۰۰ درصد به بازیکنانم پاداش ۵۰ میلیونی که قول داده بودم را می‌دهم. این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل هوادارانمان را شاد کرده باشیم.

[quote]وزیر ارتباطات پس از پیروزی استقلال در دربی ۹۶ در توئییتر هم برای آبی‌ها کری خواند.[/quote]

او در توئیتر نوشت:

«خوشحالی استقلالی‌ها رو درک می‌کنیم. اونها یه تیم همیشه قهرمان رو تو پنالتی بردند.»

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *