واکنش منتقدان به فیلم The Suicide Squad ساخته جیمز گان

[ad id='39844']

[quote]، قبل از هرچیزی باید به این اشاره کنیم که از آنجایی که این فیلم چند هفته دیگر اکران خواهد شد، منطقی است که برادران وارنر با چنین فعالیت‌هایی هایپ طرفداران را بالا ببرد فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ آگوست در سینماها و سرویس HBO Max در دسترس قرار می‌گیرد.[/quote]

جیمز گان فیلم‌نامه The Suicide Squad را نوشته و آن را کارگردانی کرده است. او که با فیلم Guardians of the Galaxy از دنیای سینمایی مارول به موفقیت‌های زیاد دست پیدا کرده بود، اکنون توانایی‌های خود را در جهان توسعه یافته DC نیز به رخ همه کشیده است. به نظر می‌رسد که گان با همان شخصیت‌هایی که دیوید آیر در اختیار داشت، توانسته عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

کسانی که دیشب فرصت تماشا این فیلم را پیدا کرده‌اند، بازخوردهای خوب خود را در توییتر با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد که جیمز گان باز هم در کار خود موفق بوده و احتمالا بهترین فیلم از جهان توسعه یافته دی‌سی را کارگردانی کرده است. در زیر تعدادی از بازخوردهای طرفداران را برای شما قرار داده‌ایم.

امشب فرصت تماشا The Suicide Squad را پیدا کردم. داستانی خنده دار، خشن و صمیمانه که از همه جهات حیرت انگیز بود. فیلم برای همه لذت بخش خواهد بود، از طرفداران سرسخت کمیک‌های DC گرفته و تازه کارها. این فیلم را باید تماشا کنید.

Vanessa ArmstrongThe Suicide Squad یک فیلم حماسی و تماما جنگی است که باید آن را روی صفحه بزرگ سینما تماشا کنید. جیمز گان با گروهی از شخصیت‌های خنده دار، عجیب و غریب و کمتر شناخته شده توانسته دوباره به موفقیت دست پیدا کند. خنده‌های بزرگ، سکانس‌های اکشن بزرگ‌تر. DC یک برنده دیگر پیدا کرده است.

Dorian Parksبه شدت The Suicide Squad را دوست داشتم. این فیلمِ فوق العاده خشن، به شدت خنده‌دار و بسیار سرگرم کننده موفقیت بزرگی برای جیمز گان و DC محسوب می‌شود. غافلگیرهای بسیار و چیزهایی زیادی داشت که انتظارشان را نداشتم. واقعا یک فیلم عالی بود.

 

Steven WeintraubThe Suicide Squad پر از هرج و مرج است. فیلم مضامین و حسی مشابه با Guardians of the Galaxy دارد، اما بیشتر شبیه کارهای جیمز گان قبل از مارول، بسیار خونین است. فیلم خنده دار است، اما باید هشدار داده شود: مخاطرات عاطفی آن واقعی هستند. The Suicide Squad فیلمِ بی‌خیالی که تریلرها نشان می‌دهند، نیست.

 

Christopher GatesThe Suicide Squad احتمالاً وحشی‌ترین،عجیب‌ترین و خونین‌ترین فیلمی از کمیک بوک‌ها است که تاکنون تماشا کرده‌ام. بسیار واضح است که آن‌ها به جیمز گان آزادی عمل کافی داده‌ و و مانعی بر سر راه او نبودند. قطعاً این یکی از بهترین فیلم‌های هارلی در سینما است.

 

Kirstenآماندا والر  تسک فورس ایکس   را برای انجام یک ماموریت به جزیره خیالی کورتو مالتیز  می‌فرستد. آن‌ها یک زندان و آزمایشگاه مربوط به دوران نازی به نام یوتون‌هایم  را نابود کند، جایی که زندانی‌های سیاسی نگه داشته می‌شدند و آزمایشاتی به انجام می‌رسید. بازیگران زیادی در این فیلم حضور دارند که شامل مارگو رابی، جان سینا، ادریس البا، پیت دیویدسون، جرد لتو، سیلوستر استالونه، نیتن فیلیون و جوئل کینامان می‌شوند.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *