نقد بررسی سریال کره ای تو فوق العاده ای (Extraordinary You)

[ad id='39844']

[quote]با بررسی سریال فوق العاده Extraordinary You همراه ما باشید[/quote]

 

یون دان اوه دانش آموز هفده ساله از خانواده ثروتمندیست که از یک بیماری قلبی دائم العمر رنج برده و به زودی میمیرد. نامزد او بک کیونگ است که به دان اوه علاقه ای ندارد، به همین خاطر یون دان اوه تصمیم میگیرد که عشق واقعی خود را پیدا کند. تا اینکه با شخصی آشنا میشود که هیچ نامی نداشته و دان اوه اسمش را هارو  میگذارد. او به طور اتفاقی می فهمد که او و اطرافیانش تنها شخصیت های یک مانهوا هستند و اتفاقاتی که رخ میدهد توسط یک نویسنده نوشته میشود…

سریال درام Extraordinary You در مورد یک دختر مدرسه ای ثروتمند به نام یون دان اوه است که وقتی در می یابد شخصیتی در یک کتاب کمیک عاشقانه است زندگی اش به یکباره دگرگون می شود. او به داستانی که برای وی در نظر گرفته شده بی اعتنا بوده و سعی می کند راه خود را برود و بدین منظور و برای تغییر روایت داستان با یک شخصیت بی نام دیگر متحد می شد که ماجراهای جالبی را برایشان رقم می زند. Extraordinary You از همان اول خود دارای داستانی بسیار پیچیده و جذاب است و بازیگرانی بااستعداد بر این جذابی افزوده اند. تماشای داستان های عاشقانه ای که در این سریال بین شخصیت های مختلف روایت می شود، در کنار تم و روایت اصلی ماجراها، بسیار جذاب خواهد بود.

سریال کره ای تو فوق العاده ای یکی از سریال های کمدی و فانتزی است که به تازگی منتشر شده است. این سریال حاصل کارگردانی کیم سانگ هیوب است که در کارنامه خود آثار موفقی همچون افسانه دونگ یی و پادشاه عاشق داشته است. سریال کره ای تو فوق العاده ای همانند بسیاری از سریال های کره ای امروزی با هدف جذب مخاطب جوان در ژانر کمدی، فانتزی، مدرسه ای ساخته شده است.

کیم هه یون، کار خودش رو در عرصه هنر با بازیگری کودک شروع کرد و در سریال های چون گابلین، افسانه دریای آبی، بیا و بغلم کن بازی کرده است. برای اولین بار در سریال کره ای قلعه آسمان ۲۰۱۸ به عنوان نقش اصلی بازی کرد و این سریال به طرز عجیبی در کره محبوب شد و ریتینگ بالایی گرفت.

لی نایون عضو گروه دخترانه APRIL است و کار بازیگری را با وب دراما April Love شروع کرد، بعد از بازی در چند وب دراما کره ای موفق به بازی در مینی سریال A-Teen و سریال کره ای The Guilty Secret شد. نایون در مسابقه Hip Hop King – Nassna Street به عنوان یک رپر و نماینده گروه APRIL حضور دارد.

 

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «نقد بررسی سریال کره ای تو فوق العاده ای (Extraordinary You)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *