نقد بررسی سریال کره ای تو از ستاره ها اومدی My Love from the Star

[ad id='39844']

[quote]دانلود سریال My Love from the Star محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام ، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است.[/quote]

داستان سریال

دانلود سریال تو که از ستاره ها آمدی (My Love from the Star) یک بیگانه فرازمینی، ۴۰۰ سال پس از فرود بر روی سیاره زمین، عاشق هنرپیشه‌ای جوان می‌شود و بالاخره سال‌های تنهایی و گوشه‌نشینی او به پایان می‌رسد و…

درباره سریال

دانلود سریال My Love from the Star محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام ، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. در سریال تو که از ستاره ها آمدی بازیگرانی چون Hae-Jin Park، In-Na Yoo، Ji-Hyun Jun، Soo-hyun Kim، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دو مین جون یک موجود فضایی است بعد از فرود آمدن روی کره زمین را در طول دوره سلسله جوسئون راه سیاره اش را گم می کند و بدین ترتیب به مدت ۴۰۰ سال بین انسان ها می ماند. او با کنار آمدن با شرایطش و هماهنگی با محیط انسانی، به عنوان یک استاد دانشگاه مشغول به کار می شود و سعی می کند ماه های آخر را با امید بازگشت به سیاره اش بگذراند. در این میان است که با یک بازیگر زن مشهور به نام چئون سونگ یی آشنا می شود که همسایه جدید اوست و شباهتی زیاد با دختری دارد که چند قرن قبل با او آشنا و عاشق اون شده است.

اگر سریال My Love from the Star را به هر طرفدار سریال درام کره ای پیشنهاد کنید، به احتمال فراوان آن را شناخته و از قبل آن را دیده اند. این سریال هم در کره جنوبی و هم در چین در طول دوران انتشار اولیه اش در سال ۲۰۱۳ با استقبال مواجه شد و اکنون به عنوان یکی از کلاسیک های این ژانر شناخته می شود به طوری که در تایلند و فیلیپین نیز بازسازی شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *