نقد بررسی سریال کره ای قلعه آسمان SKY Castle

[ad id='39844']

[quote]سریال کره ای SKY Castle شباهت بسیاری به سریال Desperate Housewives دارد اما در یک فضای غنی تر و تاریک تر آسیایی.[/quote]

 

سالانه سریال‌های بسیار زیادی در کره جنوبی ساخته و پخش می‌شوند، اما همیشه در میان آن‌ها آثاری هستند که به سبب موضوع متفاوت، بازی خوب و کیفیت کار، بیش از بقیه دیده می‌شوند. جالب است بدانید که سریال  قلعه آسمان با کنار زدن درامای گابلین، رتبه اول بالاترین امتیاز برای یک سریال در تاریخ کره‌ جنوبی را به خود اختصاص داده است؛ چراکه اینبار نویسنده یو هیون-می و کارگردان جو هیون-تاک پای موضوع جدیدی را به این صنعت باز کردند: کنکور و مافیای آن.

سریال کره ای SKY Castle شباهت بسیاری به سریال Desperate Housewives دارد اما در یک فضای غنی تر و تاریک تر آسیایی. داستان این سریال در یک منطقه متمول و مجلل در سئول رخ می دهد، درامی تاریک و هجوآمیز که زندگی گروهی از زنان ثروتمند که برای موفقیت خانواده هایشان تلاش می کنند را روایت می کند و برای تحقق رویایشان می خواهند فرزندانشان را به دانشگاه های برتر  کشور بفرستند و در این راه ابایی از نابود کردن دیگران، پرداخت رشوه یا هر کار دیگری ندارند.

این سریال کره ای یکی از پرطرفدارترین و قوی ترین سریال های تاریخ تلویزیون کابلی در کره جنوبی است. جای تعجب ندارد که مخاطبان کره ای و چینی به خوبی با این تصویرسازی از دنیای رقابتی آموزش عالی کاملاً همزادپنداری می کنند. SKY سرواژه ای متشکل از بهترین دانشگاه های کره جنوبی (دانشگاه ملی سئول، دانشگاه کره و دانشگاه یونسی) است که بسیاری از موثرترین و بنام ترین شخصیت های کره جنوبی را پرورش داده اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *