متلک سنگین رئیسی به روحانی در مراسم تنفیذ

[ad id='39844']

[quote]سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.[/quote]

 

رییسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری خود:

* (با بیان اینکه شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبری انقلاب این بود که دست مبارک ایشان را می‌بوسیدم): به دلیل رعایت پروتکل‌ها این توفیق از من سلب شد.

* (با بیان پیام مردم در ۲۸ خرداد تحول خواهی و عدالت‌خواهی و مبارزه با فقر و تبعیض بود): پیام مردم پاسداشت از خون مطهر شهیدان و وصایای ارزشمند آنان و توجه به ارزش‌های نظام اسلامی و رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه بود و این پیام مردم در انتخابات بود که با فساد مبارزه شود، عدالت حاکم شود و به روابط ناسالم اداری و هر آنچه که پیوندی با جامعه اسلامی ندارد پایان یابد.

* به دنبال رفع تحریم‌ها خواهیم بود اما سفره مردم را به اراده بیگانگان گره نخواهیم زد.

* کسری بودجه، ثبات بازار سرمایه، کنترل تورم، مدیریت کرونا و موضوع آب و برق از جمله مسایل مهمی است که حل آنها فوریت دارد.

* پیام مردم تغییر وضعیت موجود بود. با توجه به رشد نقدینگی ۶۸۰ درصدی و تورم ۴۴ درصدی و افزایش سه برابری بدهی‌های دولت در پنج سال اخیر، وضعیت مردم را وضعیت مناسبی نمی‌بینیم چه به دلیل دشمنی دشمنان و چه به دلیل کاستی‌های داخلی.

* (با بیان اینکه سفره مردم را شرطی نخواهیم کرد): ما وضعیت سفره مردم را به خارج از کشور گره نخواهیم زد. من به همه دولتمردان دولت دوازدهم خسته نباشید عرض می‌کنم اما کارهای زیادی همچنان پیش پای دولت است و ما یک برنامه تحولی آنی، فوری و کوتاه مدت برای مواجه با مسائل پیش‌رو مشخص کردیم و به سرعت با این موارد مواجه می‌شویم.

* به همه دولتمردان دولت دوازدهم خسته نباشید می‌گویم.

* ما از قبیله «ما می‌توانیم» هستیم.

* امیدواریم با نگاه همه صاحبنظران و فرهیختگان وضع به نفع مردم و ارزش‌های انقلاب تغییر کند و ضمن پاسداشت همه خدمات تا کنون، گام‌های مثبتی برداشته شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *