کلاهبرداری با فروش محصولات تقلبی لدورا

[ad id='39844']

[quote]برند لدورا زیر مجموعه شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز است. این شرکت مواد اولیه محصولات خود را مواد از کشورهای سوئیس، فرانسه، ژاپن وارد می کند.[/quote]

 

لذا تمام مواد اولیه آن مرغوب است. تمام محصولات این شرکت در زمینه آرایشی وبهداشت است. شامبو-صابون -کرم-آبرسان-نرم کننده-ریمل و خیلی چیزها را تهیه و تولید می کند. لذا شما می توانید آن ها را خریداری کنید اما باید دقت کنید که قیمت محصولات آن خیلی گرون است به طوری که برای ریمل آن حدود ۱۶۰ هزار تومان قیمت خورده است من خودم تا حالا از این برند استفاده نکرده ام اما شنیدم که محصولات تقلبی آن هم در بازار زیاد است لذا افراد زیادی فریب خورده و هزینه زیادی را برای این مواد آرایشی وبهداشتی هزینه می کنند. لذا شما بهتر است در مورد خرید این محصولات از اصل بودن آن ها مطمین شوید بعد خرید کنید. در غیر این صورت فقط پول حروم کرده اید.

 

لام دوستان

میخوام داستان غم انگیز صورتم رو بگم که معلوم تیست چه بلایی سر م اومده.

داستان از اونجا شروع شد که همسایه مون زنگ زد و گفت دخترم از تهران میاد  و شو لوازم آرایشی داره ما هم از همه جا بی خبر رفتیم.

اونجا که رفتیم بازاریاب ها شروع کردن به کنفرانس شون،اول اینکه مخصولات بازار تقلبی هست و بعد اینکه لای نوار بهداشتی ها پرز فرش میزارن و دستمال کاغذی هایی که لوله میشن رو از تواربهداشتی و پوشک های کثیف درست میکنن که توشون رنگ سفید میزنن و دوباره دستمال میکنن و اینا حالا نمیدونم در چه حد درست بود این حرفا ولی بیس کار روی ایجاد ترس افراد بود.

من خرید کردم پنکک ۲۲۰. و کرم ۲۰۰ و ریمل ۱۶۰ بخدا قسم ریمل سر یک ماه خشک بود بقیه هم اصلا نسبت به قیمتش هیچ بود حتی چند نفر ازش استفاده کردن هیچکس راضی نبود

[ad id='39844']

66 دیدگاه دربارهٔ «کلاهبرداری با فروش محصولات تقلبی لدورا»

  1. سلام,
    کسانی که اینجا کامنت گذاشتن فقط جهت اطلاع
    همچین سایتی در ارز ۱ ساعت میشه درست کرد
    جواب این سوالات رو اگه پیدا کردی به این نتیجه میرسی که این سایت خودش هدفش کلاهبرداری هستش
    وب سایت ssl نداره که از لحاظه امنیتی خیلی مهمه
    نماد الکترونیکی که تو ایران همه باید داشته باشن نداره
    نویسنده اخبارها و آرتیکل ها مشخص نیست
    سایت رو که باز میکنی کله مدوولهاش به هم ریخته هستش
    آپدیت هاش خیلی دیر بدیر هستش
    پس معلومه که با هدف تخریب دیگران این کارو میکنه.
    من در آلمان زندگی میکنم و طبق تحقیقاتی که کردم دیدم که شرکت پنبه ریز اینجا نمایندگی زاده و برندهای مختلفی ثبت کرده و ی سرمایه گزاری کرده اگه کلاهبردار باشه نمیتونه اینجا همچین کاری بکنه انهایی که میگن کلاه برداری افرادی هستن که وارده این کار شدن و میخواستن یک شبه بدون وقت گذاشتن و کار کردن ثروتمند بشن در حالی که کار تو نتورک خیلی سخت تر از کارهای دیگه هستش , البته اگه تیمی درست کار نکنه هیچ کس تو اون تیم موفق نمیشه و موفق نشدن اون افراد به اسم پنبه ریز تموم میشه در حالی که خودشون مشکل داشتن. سعی کنید با اطلاعات صحبت کنید بی اساس مسله همین سایت سیمرغ صحبت نکنید. همین چیزهای که اینجا مینویسید به نفع این سایت تموم میشه چون تعداده بازدید کنندش زیاد میشه و هدفش هم همینه .

    1. دوست عزیزی که المان زندگی میکنی بنده یه سوال ازتون دارم شما برند لدورا که قطعآ میشناسین یه برند معتبر در انگلیس است.بعد چطور میشه یه شرکت با این عظمت بیاد با پنبه ریزی قرارداد ببنده که حتی تو کشور خودش حق فروش خارج از شبکه رو نداره و تو هیچ سایت معتبر ایرانی بفروش نمیرسه بجز سایت خود پنبریز از اینا بگزریم بر فرض مثال که جز محالاته شرکت لدورا انگلیس لندن بیاد همچین خریتی ه بکنه نهایت بهش مجوز میده که محصولاتشو تحت لیسانس انگلیس و زیر نظر خودش تولید کنن نه اینکه محصول انگلیسو بزنه تهشم بنویسه ساخت ایران در قم اونم نه یه شرکت معتبر که حتی رو خود محصول زده به سفارش پنبریز این میدونی یعنی چی یعنی ما این محصولو تولید میکنیم به سفارش پنبریز و هیچیشو تایید نمیکنیم.اینقد برای جیب خودمون دروغ سر هم نکنیم تهش یه وجب جا نصیبمون میشه
      دوستان به هیچ کس اعتماد نکنید و تحقیق کنید و به عقل خودتون رجوع کنین

  2. لطفا اگه سوال یا شکایتی دارید با مدیر داخلی پنبه ریز آقای نیک پور شماره تلفن ۰۹۱۱۱۲۵۵۷۳۷ یا مدیر فروش جناب آقای اعتضادی شماره تماس ۰۹۱۱۳۲۷۵۸۰۶ تماس بگیرید.

    1. اصلا اینطور نیست
      نمیدونم چرا اینجا ایمو نوشته
      خودتون بررسی کنید متوجه میشید

  3. اینها که دارن تعریف می کنند اکثرا نمایندگان فروش هستند وسود اینکارو می برن وگرنه من خرید کردم و هیچ تاثیر خاصی ندیدم

    1. من نماینده فروش نیستم وچند میلیونم تا خالا از محصولاتشون خرید کردم به غیر ضد تعریقش از بقیه به شدت راضضضضییییم

  4. سلام دوستان اتفاقا من‌ماسک جلبک دریایی رو برای پسرم که جوش میزنه گرفتم آبرسان و ضد افتاب بی نهایت راضی بودم الان هم روشن کننده برای جای قبلی جوش هاش سفارش دادم عزیزان بعضی ها شاید درست مصرف نکردید ما مشاوره پوست شرکت قبلش آموزش داد خیلی عالی یه قطره روغن بادم شیرین توی جعبه ماسک هست حتما باید داخل ماسک ریخته بشه در زمان ۲۰ دیقه که ماسک رو صورت هست پوست مرطوب بشه و بعدش رو صورت نکشید و بشورید حتما بهم گفتن بعد از ماسک آبرسان و ضد افتاب برای پسرم بزنم و با اینکه پوستش حساسه هیچ مشکلی پیش نیومد و فوق العاده هم جواب گرفتیم ممنون از محصولات و مشاوره های عالی شرکت

  5. سلام نماینده رسمی کمپانی لدورا هستم با مدرک بین المللی در خدمتتون با مشاوره رایگان جهت اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۳۹۳۸۴۷۸۲۴ تماس حاصل فرمائید.

  6. لطفا به شرکت معتبری که از محصولات خوبش تو هر لاینی استفاده کردیم انگ کلاهبرداری نزنید
    هدف این شرکت حفظ سلامت جامعست و خیلی هم مشتری راضی داره
    اگر نماینده ای محصول اشتباه بهتون داد بحثش جداست
    نباید به نام محصول و شرکت تموم شه
    من خودم دوسال مصرف کننده محصولاتم چه پوست و چه مو
    و رضایت کامل دارم

    1. اگر دوست داشتید برای همکاری با لدورابا شماره ۰۹۱۰۵۳۷۰۳۵۵ تماس یا پیام داشته باشید

  7. سلام خواهرم محصولات لدورا برام کادو تولد آورده خیلی خوبه خودش بازاریاب شرکت و مشتری هایش هم برایش دعا می کنند و اکثرا مشتری دائمی هستند و راضی هستند…. ثمین جون آبجی کوچیکه ازت ممنونم

    1. سلام
      گول این بازاریاب های محصول لدورا نخورید
      کافیه توی اینترنت تحقیق کنید متوجه ورشکست شدن شرکت پنبه ریز میشید و محصولات با کیفیت
      خیلی پایین و تقلبی به مردم میفروشن و توی
      داروخانه ها و مراکز معتبر فروش نداره
      من خودم به دام افتادم و این محصول به مدت
      یکماه آبرسان و ضد آفتاب استفاده کردم اصلا
      تاثیر مثبت که ندیدم هیچ، پوستم هم کبود شده

    2. سلام
      گول این بازاریاب های محصول لدورا نخورید
      کافیه توی اینترنت تحقیق کنید متوجه ورشکست شدن شرکت پنبه ریز میشید و محصولات با کیفیت
      خیلی پایین و تقلبی به مردم میفروشن و توی
      داروخانه ها و مراکز معتبر فروش نداره
      من خودم به دام افتادم و این محصول به مدت
      یکماه آبرسان و ضد آفتاب استفاده کردم اصلا
      تاثیر مثبت که ندیدم هیچ، پوستم هم کبود شده

    3. سلام من یکی از لیدر های پنیه ریز هستم خیلی هم راضم اگر کسی کد معروف مخواهد بااین شماره تماس بگیرد ۰۹۰۲۵۴۳۹۷۳۵
      من فقط ۳ماهه رفتم تو شرکت پنبه ریز خیلی عالیه هم از نظر سود و هم از نظر کیفیت جنس

    4. سلام من یکی از لیدر های پنیه ریز هستم خیلی هم راضم اگر کسی کد معروف مخواهد بااین شماره تماس بگیرد ۰۹۰۲۵۴۳۹۷۳۵
      من فقط ۳ماهه رفتم تو شرکت پنبه ریز خیلی عالیه هم از نظر سود و هم از نظر کیفیت جنس

  8. نماینده فروش شرکت به من مشاوره داد و روتین پوستی برام تعیین کرد.جالب ایپجا که ضد آفتاب بیرنگ رو پوست من سازگاری نداشت و پیل می شد و برام با رنگی عوضش کرد و هزینه ی بیشتری هم نگرفت. حتی ضدافتاب بیرنگ که گرونتر از رنگی بود بقیه رو بهم پس داد. من خیلی رو پوستم حساسم و از محصولات ارگانیک امریکایی تهیه می کردم ولی الان با این قیمتها دیگه برام ممکن نبود و جالب اینکه سرم لیفت خاویار رو سه ماهه دارم استفاده می کنم و نتیجه عالی گرفتم و در حد همون محصولات بود. از خانمی که محصولات رو تهیه می کنم فقط مسئولیت پذیری و دلسوزی دیدم. حتی اسکراب خواستم بردارم گفت طبق فرمتون پوست شما خشک و حساسه و به دردتون نمی خوره. خلاصه اینکه منی که اولش خیلی گارد داشتم الان طرفدار لدورا هستم.

    1. سلام من یکی از لیدر های پنیه ریز هستم خیلی هم راضم اگر کسی کد معروف مخواهد بااین شماره تماس بگیرد ۰۹۰۲۵۴۳۹۷۳۵
      من فقط ۳ماهه رفتم تو شرکت پنبه ریز خیلی عالیه هم از نظر سود و هم از نظر کیفیت جنس

    2. سلام من یکی از لیدر های پنیه ریز هستم خیلی هم راضم اگر کسی کد معروف مخواهد بااین شماره تماس بگیرد ۰۹۰۲۵۴۳۹۷۳۵

  9. اخه چرا هی میای کامنت میذاری که بده خخخخخ دو تا کامنت ناشناس دقیقا متناشون مثل همه و حرف از دادسرا رفتن میزنن نماینده ی کدوم شرکتیت که میخواید تخریب کنید؟؟
    محض اطلاع شما قبل اینکه محصول رو بگیری و سرخود بزنی رو پوستت به حرف نماینده فروش که داره بهت مشاوره ی رایگان میده گوش کن
    تمام محصولات روش مصرف داره و رده ی سنی رو هم زده
    وقتی نمیدونی چطور باید استفاده کنی همین میشه عزیزم

    1. سلام .
      شرکت پنبه ریز با ۴۰ سال سابقه درخشان در تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی با نام های لدورا و هلس نوشن و نوریکسو و … توانسته کمک شایسته ای به مصرف کننده و چرخ اقتصاد ایران داشته باشه .
      روی محصولات شماره تماس برای مصرف کننده نوشته شده و لطفا قبل از استفاده روش استفاده محصول را مطالعه بفرمایید . و از نمایندگان شرکت درخواست مشاوره رایگان بفرمایید .
      برای مشاوره محصولات و یا اعطای نمایندگی فروش و آموزش رایگان کسب و کار در شرکت محترم پنبه ریز با شماره ۰۹۳۳۳۸۱۸۷۶۵ تماس بگیرید .
      راهی به سوی موفقیت.

    2. سلام دوستان
      ببخشیدا ولی محصولات شرکت لدورا یکی از بهترین و پر طرف دار ترین محصولات هستند
      و من خودم از همه محصولات استفاده کردم نتیجه عالی گرفتم
      و پنکک ک اون دوست عزیز گفتند ب درد نمیخوره من هنوزم دارم استفاده میکنم هیچ پنککی ب این خوبی نیست و ب پاش نمیرسه

  10. سلام دوستان همه جا محصولات تقلبی زیاده هرمحصول خوبی اینومطمعن باشین تقلبیشم هست الان همین ماسک جلبک که خانم میگن استفاده کردن من خودم داره استفاده میکنم خیلی ازش راضی هستم حتی ضدآفتاب کرم پودر آبرسان کرم دورچشم آرایشی همه ی آرایشی ودرمانی دارم ازلدورا استفاده میکنم وخداییش خوبه الان یک ساله مشتریشونم شما نمیدونین ازکجاخریدکنید که این بلاروسرپوست نازنینتون میارین خداییش من استفادم کاملالدوراست وعاشقشم هرکی ام میگه خوب نیست یاتقلبی کردن توپاچش یارقیب شرکت پنبه ریزه

    1. با سلام.جهت اطلاع.یک بار با برنامهTTACاصالت وسلامت کالاروچک کنید خواهیددیدکه مردتاییدوزارت بهداشت نیست وهیچگونه استانداردی نداره.

  11. سلام من هم شامپو برای موهای چرب خرید کردم برای تقویت موهام ولی وقتی استفاده کردم هم موهام ریزش پیدا کرد هم پاک کنندگیش خوب نبود وچربتر شد منکه راضی نبودم وقتی هم گفتم گفتند نگران نباش موهای ضعیفت ریخته تا رویش مجدد کنه دوره درمان را کامل کن ولی من گفتم اگه ادامه بدم کچل میشم

  12. سلام دوستان
    این محصولات کاملا تقلبی هستن
    من ماسک جلبک دریایی استفاده کردم کاملا صورتم سوخته
    و شکایت از دادسرا شروع میکنم
    باید این افراد سود جو و بی وجدان جوابگو باشن
    خواهشا همه دوستان اطلاع رسانی کتید

    1. سلام متاسفانه من هم خریداری کردم درسامانه تی تک هم کد irc رامیرنم میگوید محصول تقلبی است. بایدچکار کنم. منافذپوستم بازشده است

    2. به من شامپوی تاریخ مصرف گذشته دادن و اینکه اون شخص فامیل همسرم بود ووقتی بهش گفتم ،خیلی راحت گفت ناراحتی بنداز دور ،واقعا متاسفم براشون با این پولی که در میارن

  13. سلام من از شامپو لدورا استفاده کردم سرم میسوخت و خارش شدید میگرفت و جریان اکتریسته ایجاد میشد و ریزش شدید گرفت هر چی میگفتم میگفتن باید موهات عادت کنه خلاصه صد تومان دادم بابتش ریختم رفت تقلبی و از تاریخ گذاشته جرا کسب رسیدگی به اینها نمیکنه

    1. دوست عزیز همه محصولات بارکد داره و شماره تماس شرکت واسه همیت چیزا میتونستید خیلی راحت پیگیری کنید

    1. سلام
      گروه صنعتی وطن زرین با ۴۰ سال سابقه در امر تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی توانسه نقش شایسته ای نسبت به حقوق مصرف کننده و چرخ اقتصاد ایران داشته باشه .
      یکی از گروه های صنعتی وطن زین پنبه ریز میباشد که محصولات شرکت محترم را با نام های لدورا ، هلس نوشن ، نوریکسو و..‌‌. میشناسید .
      لطفا قبل از استفاده از مشاوره رایگان نمایندگان محترم استفاده کنید و روش استفاده درج شده بر روی محصولات را با دقت مطالعه بفرماید . در صورت بروز مشکل با شماره درج شده روی محصولات تماس حاصل بفرماید .
      برای اطلاع از روش استفاده محصولات و انتخاب محصول برای استفاده و یا اطلاع از اعطای نمایندگی و یا اطلاع از نوع کسب و کار این شرکت با شماره ۰۹۳۳۳۸۱۸۷۶۵ تماس بگیرید .

  14. باسلام دوستانی که میگن تقلبی هستن
    اولا مگه ما نماینده ها مستقیم از خود شرکت نمیخریم و پست میاره دم خونه تحویل میده اگه تقلبی بودن توی دارو خونه و لوازم آرایش فروشی ها پر بود وقتی که نیست پس خیالمون راحته که اصل هستن
    دوم علامت ACS که روی محصولات هست نشانه استاندارد جهانی هست و خیلی راحت میتونید اصالت کالا رو متوجه بشید و پیگیری کنید
    سوم الان پزشکان پوست و مو دارن محصولات لدورا رو به عنوان بهترین برند برای مراجعینشون تجویز میکنن
    چهارم اونایی که اینجا دارن میگن به درد نمیخورن و تقلبی هستن مطمئنن از شرکت رقیب پنبه ریز هستن که میخوان تخریب کنن اما راه به جایی نمیبرن
    چون محصولات لدورا رو الان دیگه همه میشناسن

    1. اره منم خیلی شنیدم تحریفشو ولی بعضی ها بد میگن الان دختر خالم نمایندگی شو دارن یه چند تا خرید کردم لیفتینگشو ماسک شو و زد آفتاب شو از بس بد اینجا گفتن میترسم

    2. سلام وقت همگی بخیر
      دختر من چند سال که از محصولات لدورا استفاده میکنه وکاملا راضیه
      اول از ضد آفتاب شروع کرده تا الان که سرم صورت وبقیه محصولات.عالیه
      شاید بعضی از دوستان روش مصرفشون درست نبوده

  15. حوا بنی اسد

    من مدت یکسال ازمحصولات لدورا دارم استفا ده میکنم اصلش رو ازخود شرکت تهیه میکنم وخودم هم مشاوره محصولات هستم از تمام محصولات راضی بودم وبه هرکسی معرفی کردم خریر کرد وراضی بود این محصولات در کشورهای اطراف خاورمیانه وبعضی کشورهای غربی هم در حال فروش شماره تماسم ۰۹۳۵۱۵۴۴۱۹۰

  16. باسلام بنظرمن این محصول تقلبی است هیچ گونه اطلاعاتی در مورد شر کت پنبه ریز در ویکی پدیا نیست درضمن طبق نظر خودشان شرکت مستقل هستنند که روی جعبه های آرایشی نوشته شده شرکت پارلاق اراک به سفارش شرکت پنبه ریز

  17. قیمت ریمل ۱۴۴ هست و قیمت تمام محصولات در سایت شرکت هست.
    اگر ما جهان سوم هستیم چون یاد گرفتیم همدیگر را تخریب کنیم.

  18. نماینده مستقیم محصولات لدورا هستم
    برای مشاوره و فروش در خدمتتون هستم
    خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم❤️
    ۰۹۱۹۳۷۸۲۵۴۹

    1. سلام چجوری بفهمیم که این محصولات آرایشی تقلبی هست و نخریم،آیا نشان خاصی دارد؟لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

    2. من کرم دورچشم خریدم ولی چطوری بفهمم اصله روی بارکد میزنم اسم شرکت نمیاره اسم یه کرم دیگه میاد لطفاکمک کنید ۱۵۹ تومن براش دادم

    3. سلام دوستان
      به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی این محصول تقلبی خریداری نکنید
      من ماسک جلبک دریایی خریداری کردم و روی صورتم بمدت فقط ۱۵ دقیقه جون عجله داشتم زمان کنتری صرف کردم
      صورت نازتینم کاملا سوخته و التهاب بسیار شدید
      بطوری که همه دلشون به خالم میسوزه
      دوبار دکتر پوست رفتم ی بار الرزی
      واز این موضوع سه روز گذاشته و ۴ تا امپول و روزی ۴ تا قرص میخورم ته التهاب و ته سرخیش و ته خارش برطرف نشده
      واقعا تو عمرم دجار حساسیت پوستی نشدم و به طرز وحشناکی صورتم بعد ماسک اسیب دیده
      من که شکایت خودم از دادسرا شروع میکنم
      خواهشا همه دوستان تقلبی بودن این محصول به همه نشر بدیم تا این افراد کلاهبردار از پول ما برای گذرون زندکیشون استفاده نکن
      من مجبورم شدم تو ایام عید خونه نشین بشم
      خدا از شون نگذره،بلایی که سر من اوردن سر خودشون بیاد

    4. سلام و عرض ادب خواستم ببین لدورا چه محصولی برا چین و چروک داده مثل ی کرم ک چند کاره باشه لیفت روشن کننده و ضد آفتاب ممنون

    5. سلام عرزادب
      من میخام درباره تقلب واصلی بودن محصولات لدورا معلومات به دست بیارم که چطو میتوانی تشخیص دادکه اصلی کدامه وتقلب کدام

  19. من استفاده کردم واصلا این مشکلاتو نداشتم الان چندسال از ضدافتاب و لیفتینگشون وابرسانشون استفلده میکنم.

    1. نماینده مستقیم محصولات لدورا هستم
      برای مشاوره و فروش در خدمتتون هستم
      خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم❤️
      ۰۹۱۹۳۷۸۲۵۴۹

    2. لطفا به شرکت معتبری که از محصولات خوبش تو هر لاینی استفاده کردیم انگ کلاهبرداری نزنید
      هدف این شرکت حفظ سلامت جامعست و خیلی هم مشتری راضی داره
      اگر نماینده ای محصول اشتباه بهتون داد بحثش جداست
      نباید به نام محصول و شرکت تموم شه
      من خودم دوسال مصرف کننده محصولاتم چه پوست و چه مو
      و رضایت کامل دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *