معرفی آلبوم خوشحالتر از همیشه «Happier than ever» بیلی ایلیش

[ad id='39844']

[quote]این آلبوم پس از انتشار در رتبه اول بیشترین استریم و پخش قرار گرفته و بسیاری از سلبریتی‌ها نیز با اشتراک آهنگ‌های این آلبوم، بیلی را تحسین کردند. نوشتند: «آهنگ‌های این آلبوم فوق‌العاده است»[/quote]

آلبوم Happier Than Everدومین آلبوم استودیویی بیلی ایلیش هست که در تاریخ ۳۰ جولای منتشر شده است.

همهٔ ترانه‌ها توسط بیلی آیلیش و فینیس اوکانل با تهیه‌کنندگی فینیس، نوشته شده‌است.

Happier Than Ever دومین آلبوم استودیویی بیلی ایلیش خواننده و ترانه سرای مشهور آمریکایی است که در تاریخ ۳۰ جولای سال ۲۰۲۱ توسط لیبل Darkroom و Interscope Records منتشر شد. بیلی ایلیش پیش از این در سال ۲۰۱۹ میلادی اولین البوم خود را با نام When We All Fall Asleep, Where Do We Go? منتشر کرده بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت و خوش درخشید.
پیش از انتشار رسمی آلبوم ، پنج تک آهنگ بعنوان ترک های تبلیغاتی منتشر شده بودند: My Future ، Therefore I Am ، Your Power ، Lost Cause و NDA که همه این ترانه ها در لیست Billboard Hot 100 آمریکا قرار گرفتند. (حداقل در رتبه ۴۰)

پیش از انتشار آلبوم ، بیشتر از یک میلیون نفر آنرا در اپل موزیک به اصطلاح pre-saved کرده بودند تا به محض انتشار به آن دسترسی داشته باشند. این یک رکورد جدید برای pre-saved یک البوم در اپل موزیک محسوب میشود. پیش از این خواننده کانادایی the Weeknd با آلبوم After Hours دارنده رکورد بیشترین pre-saved در اپل موزیک بود ، رکوردی که آنرا از آلبوم اول بیلی ایلیش گرفته بود و اکنون دوباره آنرا به این خواننده امریکایی پس داد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *