بیوگرافی و سوابق سرنا امینی طنز پرداز اینستاگرامی

[ad id='39844']

[quote]سرنا امینی متولد بیست و هشتم دی ماه سال ۱۳۷۲ میباشد و اصالتاً مشهدی میباشد[/quote]

سرنا امینی ، واینر و کمدین اینستاگرامی متولد ۲۸ دی ماه سال ۷۲ در مشهد است .سرنا امینی پدیده پرطرفدار شبکه های اجتماعی ایران که بیشتر ویدیوهای این روزهایش بالای چهار میلیون بیننده دارد.

او در حال حاضر پرطرفدارترین دختر اینستاگرام (ایرانی) استدر یک خانواده ۴ نفری پرورش یافته ، مادرش خانه دار ، شغل پدرش آزاد و تنها یک خواهر دارد . خانواده سرنا امینی ساکن تهران هستند.

سرنا امینی از سال ۹۹ کارش را کم کم آغاز کرد . با شیوع کرونا کلیپ های او بیشتر دیده است و اکنون بازدید برخی ویدئوهایش گاها به ۴ میلیون نفر رسیده است.

جالب است بدانید که تمام کلیپ هایش را خودش به تنهایی و با کمترین امکانات می سازد.

البته یکی دو همکار هم در کنارش دیده می شوند که در در کلیپ های او ایفای نقش می کنند.

سرنا امینی تنها در عرض یک ماه توانست یک میلیون فالور به دنبال کننده های خود اضافه کند .

او شب تولدش نوشت :
چند ماه پیش با خودم میگفتم خدایا یعنی میشه تا روز تولدم صد هزار تا فالوور داشته باشم ٫ و خدا امسال بهترین هدیه رو بهم داد ٫ وجود شما واسم بهترین هدیه ست تولدم مبارککککک ٫ عاشقتونم 😂😍❤️

سرنا تا پایان بهمن ۹۹ تعداد فالورهایش را از یک میلیون به دو میلیون ارتقا داد . هر چند که بسیاری بر این گمانند که مخاطبانش فیک هستند ، اما با وجود فراگیر شدن ویدئوها و کلیپ های طنز سرنا امینی می توان به جرات گفت که مخاطبانش واقعی هستند و واقعا کارهای او را دنبال می کنند.

سرنا امینی فعالیت خود در فضای مجازی را مدت زیادی نیست که آغاز کرده است او در ابتدا با انتشار ویدیوهای طنز و دابسمش در صفحه شخصی خود مورد استقبال قرار گرفت او کلیپ های زیادی دارد و در کلیپ های خود به بررسی مسائل و مشکلات جامعه اما به سبک طنز می می‌پردازد

 

 

سرنا امینی این گونه می گوید :” همه کارهای کلیپ هایم را خوددم انجام میدهم و به راحتی می توانم بگویم که صفر تاصد ویدیو هایم را به تنهایی انجام می دهم البته در برخی کلیپ هایم نقش هایی را به پسرانی داده ام که همکارانم هستند.”

این دختر جوان در حال حاضر متاهل میباشد که در یکی از کلیپ هایش همسرش را معرفی میکند. این چهره اینستاگرامی متاهل است ، یک فرزند دهه نودی دارد که در برخی از کلیپ هایش از او هم استفاده می کند .

آدرس پیج اینستاگرام سرنا امینی چیست ؟

آدرس پیج اصلی اینستاگرام سرنا امینی serna_amini@ است. بیشتر پست های او به صورت ویدیویی است که کارهای طنز خودش است. او تاکنون حدود ۲.۵ میلیون فالوور جذب کرده است

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی و سوابق سرنا امینی طنز پرداز اینستاگرامی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *