نقد بررسی فیلم هندی پاتان ۲۰۲۳ شاهرخ خان

[ad id='39844']

[quote]ماموریت غیر ممکن شاهرخ خان در فیلم پاتان ۲۰۲۳[/quote]

سیمرغ پلاس فیلم پاتان با بازی جان آبراهام و شاهرخ خان به عنوان تلاش نا موفق سینمای بالیوود برای ساخت نسخه هندی فیلم ماموریت غیر ممکن  شناخته می شود فیلم با حضور سوپر استارهای حال حاضر بالیوود مانند شاهرخ خان و جان آبراهام و بهره بردن از صحنه های اکشن و جلوه های ویژه بسیار پر هزینه و باشکوه موفق نشد موفقیت خاصی کسب کند دلیل این مسئله را می توان مانند اغلب فیلم های هندی فیلمانه ضعیف و کودکانه فیلم دانست که بودجه سنگین تولید هم نتوانست کمکی به به آن کند

 

Pathaan 2023 از نگاه منتقدان

Pathaan بازخورد های مثبتی از منتقدان و خاطبان دریافت کرده تا پاسخگوی انتظارات و بازگشتی باشکوه باشد…

تاران آدراش از سایت بالیوود هانگاما به فیلم ۴٫۵/۵ داد و نوشت:« فیلمی پر از سکانس های اکشن و هیجانی، شدیداٌ سرگرم کننده، احساسی، وطن پرستی، شوخ طبعی و البته قدرت ستارگی شاهرخ خان است. »

سیبال چاترجی از سایت NDTV به فیلم ۳٫۵/۵ داد و افزود:« فیلم بسیار بلند پروازانه است و سبک و اطمینان خاص خودش را در سراسر دنیا وارد میکند. »

سوکانیا ورما از سایت Rediff به فیلم امتیاز ۴/۵ داد و گفت:« بازگشت شاهرخ خان و جذابیت مسحور کننده او و علامت تجاری پاتان با شیطنتی هدفمند طوفان شدید و همه جانبه به پا میکند. »

دوش شرما از سایت فیلم فیر امتیاز ۴/۵ به فیلم داد و نوشت:« جلوه های ویژه و سکانس های اکشن فیلم کاملاً بی نظیر و محشر است. »

رنوکا ویاواهاره از The Times of India به فیلم ۳٫۵/۵ ستاره داد و بیان کرد:« Pathaan تمامی مواد تشکیل دهنده مورد نیاز یک غذای پر ادویه و ماسالا را دارد – ورودی های آهسته، نبرد نمادین خوب در مقابل بد و مهمتر از همه یک شاهرخ خان فوق جذاب که می تواند مبارزات دیدنی را در سینما به نمایش بگذارد.

هایماش مانکاد از Pinkvilla به فیلم ۳٫۵/۵ ستاره داد و آن را «رویدادی بزرگ» که دارای مقدار مناسبی از اکشن، هیجان، احساسات و درام است نامید.

 

[ad id='39844']

3 دیدگاه دربارهٔ «نقد بررسی فیلم هندی پاتان ۲۰۲۳ شاهرخ خان»

  1. نقدتون واقعا مسخرست چون سینمای بالیوود رو نمیشه با هالیوود مقایسه کرد و فیلم پاتان خودش یک برند هست و نیازی نیست با ماموریت غیر ممکن شناخته بشه چون این دوفیلم دوفیلنامه به کل متفاوت دارن

  2. اقا میدونید چه زمانی با کیفیت اصلی dvd rip یاblury توزیع میشه من دیدم کیفیت پرده ای هستش اصلا نگاه نکردم معتقدم ۹۰ درصد فیلم کیفیته با این کیفیت چیجوری منتقدا ایرانی انتقاد کردن نمیدونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *