[quote]زمانی که کوجیما پروداکشنز را تأسیس میکردم [به عنوان یک استودیوی مستقل]، تنها یک لوگو در اختیار داشتم. نه خبری از طراحان و بازیسازها بود، نه موتور گرافیکی و امکانات فنی و نه حتی دفتر کار. ایدههای اولیه بازی را هم زمانی دنبال میکردم که در حال جذب نیرو و و سایر احتیاجات استودیو بودم.[/quote]
حدود سه سال از روزی که هیدئو کوجیما استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد میگذرد؛ استودیویی با عنوان کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) که البته از سالها قبل هم با این نام زیر نظر کونامی (Konami) مشغول به کار بود، ولی در سال ۲۰۱۵ و بعد از اختلافاتی که بین کونامی و خالق Metal Gear Solid رخ داد، توسط کوجیما به عنوان یک استودیوی مستقل از زیر سایه کونامی خارج شد.
سال ۲۰۱۶ بود که کوجیما لوگوی جدید استودیوی خود را با نام Ludens معرفی کرد؛ لوگویی عجیب که یک جمجمه را درون کلاهخودی با شکل و شمایل مدرن نمایش میداد. بعد از آن هم اولین بازی کوجیما پروداکشنز (در قالب یک استودیوی مستقل) معرفی شد و نام بازی Death Stranding از همان زمان به لطف تریلرهای عجیب خود بر سر زبانها افتاد.
اکنون مدتها بعد از آن دوران، کوجیما در توییتر به صحبت در مورد این اتفاقات پرداخته است:
زمانی که کوجیما پروداکشنز را تأسیس میکردم [به عنوان یک استودیوی مستقل]، تنها یک لوگو در اختیار داشتم. نه خبری از طراحان و بازیسازها بود، نه موتور گرافیکی و امکانات فنی و نه حتی دفتر کار. ایدههای اولیه بازی را هم زمانی دنبال میکردم که در حال جذب نیرو و و سایر احتیاجات استودیو بودم. اکنون سه سال از آن روزها میگذرد و بیوقفه در حال کار روی بازی هستیم؛ موضوعی که باعث میشود بالاخره بعد از پشت سر گذاشتن آن دوران احساس خوبی پیدا کنم.
[ad id='39844']