برترین قرارداد های تبلیغاتی کریس رونالدو

[ad id='39844']

[quote]رونالدو در ۳۱ قرارداد اسپانسرشیپ در سراسر دنیا حضور دارد. او سه سال پیش قراردادی مادام‌العمر با شرکت نایکی، تولیدکننده البسه ورزشی امضا کرد و سومین ورزشکار پس از لبران جیمز و مایکل جردن شد که چنین قراردادی با نایکی امضا می‌کند. [/quote]

Castrol – ۱۴ میلیون پوند (و بیشتر)

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با شرکت کاسترول قراردادی دوساله امضا کرد. او ۷ میلیون پوند به دست آورد و سپس در سال ۲۰۱۱، قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرد. مشخص نیست که او در این مدت چه پولی از این قرارداد به دست آورد، اما دوره دوم قرارداد او بی‌تردید با قیمت کمتر از دوره اول نبوده است. 

ZTE – ۴ میلیون پوند

رونالدو در سال ۲۰۱۷ با شرکت چینی ZTE که در زمینه تجهیزات مخابراتی فعالیت می‌کند قرارداد امضا کرد. قرارداد او یک‌ساله بود و رونالدو با حضور در چند تبلیغ این شرکت، ۴ میلیون پوند به دست آورد.

EA Sports – نامشخص

تصویر رونالدو روی جلد بازی مشهور فیفا، از نسخه ۱۸ به این سو نقش بسته است. پیش از او، تصویر مارکو رویس روی بازی فیفا ۱۷ جای داشت، و لیونل مسی هم چهار سال روی جلد این بازی حضور داشت. شرکت EA Sports اعلام نکرد که چه مبلغی به رونالدو پرداخته است، اما می‌توان انتظار داشت که این مبلغ دست کم هفت‌رقمی بوده است. 

Emporio Armani – ۳٫۸ میلیون پوند

رونالدو در سال ۲۰۱۰ قراردادی چهارساله با امپوریو آرمانی امضا کرد که طبق آن، در سال اندکی کمتر از یک میلیون پوند از این شرکت می‌گرفت. 

Herbalife – ۱٫۹۵ میلیون پوند

رونالدو در سال ۲۰۱۳ قراردادی با شرکت محصولات رژیمی Herbalife امضا کرد که پنج سال به طول انجامید و رونالدو سالانه حدود ۴۰۰هزار پوند دریافت کرد. او در تبلیغات این شرکت حضور یافت.

KFC – ۱٫۷ میلیون پوند

رونالدو در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ چهره تبلیغاتی KFC عرب بود. او سالانه کمی کمتر از ۶۰۰هزار پوند از این رستوران دریافت کرد و در تبلیغات آنها بازی کرد.

Clear – ۱٫۵ میلیون پوند

رونالدو همکاری با شامپو کلیر را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. او سفیر این شرکت بوده و در تبلیغات آن حضور می‌یابد.

PanzerGlass – ۷۸۰هزار پوند

رونالدو در سال ۲۰۱۷ قراردادی دوساله با این شرکت تولیدکننده محافظ صفحه نمایش امضا کرد. این شرکت از تصویر رونالدو روی محصولاتش استفاده می‌کند.

American Tourister – ۳۱۲هزار پوند

رونالدو در سال ۲۰۱۸ سفیر این شرکت تولیدکننده چمدان شد. او قراردادی یک‌ساله با آنها امضا کرد و در یک تبلیغ آنها هم حضور یافت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *