تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد ۲ در شبکه نمایش خانگی از ۲۹ خرداد ماه.

[ad id='39844']
تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد ۲: علی اسدزاده، مجری طرح سریال «شهرزاد» درباره اولین تاریخ پخش فصل دوم این سریال در نمایش خانگی اظهار کرد: پخش هفتگی فصل دوم این سریال از روز دوشنبه، ٢٩ خرداد  ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.
تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد 2
تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد ۲

داستان سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و … ایفای نقش می‌کنند.

همچنین محسن چاوشی همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.

شرکت “تصویر گستر پاسارگاد” که پخش این مجموعه را بر عهده دارد، با انتشار تریلری ساخته مسعود رفیع‌زاده کار تبلیغات سریال را شروع کرد. طبق اعلام این شرکت نسخه خانگی و دیجیتالی سریال  شهرزاد همزمان در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

نسخه خانگی فصل دوم سریال شهرزاد شامل نسخه بلورِی و دی‌وی‌دی از طریق شهر کتاب ها، ویدیو کلوپ ها، مراکز عرضه فیلم و سوپر مارکت های سراسر کشور توزیع می‌شود.

همچنین نسخه دیجیتالی این سریال که به صورت جهانی پخش خواهد شد، با کیفیت فول اچ‌دی عرضه می‌شود و هموطنان خارج از کشور می‌توانند از این طریق به صورت قانونی به تماشای این سریال بنشینند.

تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد ۲

 

شهرزاد ۲ با حضور شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی و عبدالله اسکندری طراح چهره پردازی، مجید میرفخرایی مدیرهنری و دیگر عوامل تولید آغاز به کار کرد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال شهرزاد از ۲۹ خرداد ماه ۹۶ آغاز میگردد.

بازیگران فصل دوم شهرزاد

شهاب حسینی / ترانه علیدوستی / پریناز ایزدیار / مصطفی زمانی / گلاره عباسی / مهدی سلطانی / رویا نونهالی / امیر جعفری / فریبا متخصص / سهیلا رضوی / محمود پاک نیت و … همچنین در حین داستان بازیگران دیگری نیز اضافه خواهد شد . ضمن اینکه امیر جعفری و رویا نونهالی بازیگران جدید شهرزاد می باشند.

همچنین علی نصیریان در شهرزاد ۲ حضور نخواهد داشت.

 

 

تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد ۲

 

 

ماجرا و داستان فصل دوم شهرزاد  این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید

تهیه کننده «شهرزاد» درباره اینکه تاکنون چند قسمت از فیلمنامه سریال آماده شده و قرار است این فصل چند قسمت باشد، توضیح داد: کل شاکه داستان طراحی شده و به نگارش درآمده است و حدود ۱۰ تا ۱۵ قسمت نیز آماده شده است. با این حال هنوز کاملا مشخص نیست که این فصل در چند قسمت نوشته خواهد شد و ممکن است همچنان تغییراتی به وجود بیاید. اما طبق اخبار منتشر شده فصل ۲ شهرزاد در ۲۰ قسمت تولید میگردد.

زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد

حسن فتحی کارگردان شهرزاد در خصوص نحوه توزیع و زمان پخش سریال می گوید: قطعاً پس از پایان تصویربرداری تمام سریال و طی شدن مراحل فنی کار توزیع سریال «شهرزاد ۲» آغاز خواهد شد این به آن معناست که گمانه زنی در خصوص تولید و پخش همزمان سریال «شهرزاد» به وقوع نمی پیوندد و سریال شهرزاد پس از پایان تصویربرداری به احتمال زیاد نوروز ۹۶ توزیع خواهد شد.

تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال شهرزاد ۲

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *