حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده در اینستاگرام

[ad id='39844']

حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده

سیمرغ پلاس || امیر تتلو صبح از خواب بیدار می شود و می بیند ۲۴ ساعت است که هیچ جنجال رسانه ای به راه نیداخته است فحش او به علی دایی هم آنطور ها که باید سر و صدا نکرده است و از ماجرای دیدار ش با رئیسی یک هفته گذشته است و مردم کم کم دارند او فراموش میکنند به فکر فرو می رود و  ناگهان فریاد می زند یافتم الهام چرخنده و گوشی را بر می دارد و بی خود و بی جهت از او حمایت می کند و ما نیز بی خود و بی جهت پست مسخره او را بازتاب می دهیم

راستی دقت کرده اید این دو سرنوشتان چقدر به هم شبیه است

حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده

حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده

 

انوى واقعیه ایرانى 🙏🏻 از خداوند میخوام که همیشه سلامت و خوشحال باشین 💙❤️ شما نشان دادین که فقط مردها نیستن که میتونن قوى باشن !!! روزى که مردم بفهمن تغییر واقعا ممکنه و هر شخصى میتونه تغییر کنه اینم میفهمن که شما جزو اولین اشخاص بودین و اون روز زیاد دور نیست … ! 🙏🏻✋🏻 ٧٨


حمایت بحمایت بحمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخندهی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده 

در سال های کمی دورتر شاید سخن گفتن از شبکه های ماهواره ای خارجی در داخل با مجازات های سختی روبرو بود اما این روز ها شاهدیم که برخی به راحتی از همکاری های گذشته با شبکه های ماهواره ای سخن می گویند و برخی از داخل کشور نقل مکان کرده به شبکه های ماهواره ای خارجی فارسی زبان همکاری را آغاز کرده اند.

روند نقل مکان آگهی های ماهواره ای به داخل و برعکس نیز مانند نقل مکان آدم ها وجود داشته و به دلیل نفوذ آرام برای خیلی ها محسوس نبوده و نیست. زمانی تبلیغات در مورد مصرف روغن های خاص مانند روغن شترمرغ در شبکه های ماهواره ای شدت گرفت و این تبلیغات به شبکه های داخلی نقل مکان کرد. برخی تبلیغات در مورد وسایل ورزشی بی فایده و غیرکارآمد نیز به همچنین وقتی شدت تبلیغات در شبکه های ماهواره ای شدت گرفت و سود آوری داشت تبلیغات در شبکه های داخلی نیز شدت گرفته و به نحوی نوعی هماهنگی و بکارگیری حداقل شیوه های تبلیغاتی مشابه در دو سوی مرز رواج یافت.حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده

امروز به سادگی مشاهده می شود که برخی تبلیغات داخلی بکلی شبیه تبلیغات خارجی شده و حتی برخی تبلیغات خارجی به طور کامل شبیه تبلیغات خارجی شده است. حتی برخی تولیدات داخلی اسپانسر و حامی فیلم ها و سریال های خارجی شده اند و تبلیغات وسیعتر و گسترده تر و هدفمند و عمیق تر شده است.

این روند از یکسو امیدهایی را به رونق کسب و کار و تجارت در نتیجه تبلیغات بوجود آورده است و از یکسو تبلیغات بی محتوا و مصرف گرا و فریبکارانه را نیز رواج می دهد. تبلیغات شکی نیست که یک بخش مهم از اقتصاد و تجارت در همه کشورها و جهان است. تبلیغات به همین دلیل پیشوند صنعت را یدک می کشد و خود به یک بخش مهم در اقتصاد تبدیل شده است.

بدون شک باید از این روند و تبادل مثبت میان کارآزمودگان در داخل و خارج استقبال کرد و اجازه داد که این روند رشد کند و به بالد و مشکلات و ضعف ها و ناکارآمدی ها و روش های نادرست را اصلاح و ترمیم کند.

در سوی دیگر هماری ها و مبادلات تبلیغاتی شاهد مبادلات و رفت و آمدهای آدم ها و هنرمندان نیز هستیم.برخی در این میان مشکلات و زیان هایی را نیز متحمل شده اند.

نقل و انتقال هنرمندان

شاید معروف ترین افرادی که با نقل و انتقال به خارج سروصدای زیادی به پاکرده اند الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون  و امیر تتلو خواننده رپ و پاپ به اصطلاح زیرزمینی باشند.این دو در زمینه رفته و آمد های خویش بیشتر از دیگران سخن می گویند.شاید برخی نیز چنین رفت و آمدهایی داشته اند اما در باره آن کم یا هیچوقت سخنی نگفته اند.

حتی الهام چرخنده در آخرین سخنانی که گفته از احتمال نامزد شدن خود در انتخابات مجلس پیش رو نیز سخن گفته است. اینکه او تا چه حد در این باره جدی بوده است هنوز مشخص نیست اما بدون شک هرکس مختار است که در مورد آینده فعالیت خود تصمیم بگیرد و سخنان خویش را در وسایل ارتباط جمعی که در اختیار دارد بیان کند. امیر تتلو نیز در این سال ها سروصدای زیادی از سخنان و فعالیت هایی که داشته بپاکرده حتی در آخرین مورد در یکی از شبکه های اجتماعی اعلام کرد که قصد دارد به خارج برود اما این سخنان را بعد از مدتی پاک کرد و در مورد آن دیگر سخنی نگفت.

در همین روز های اخیر دو بازیگر زن نیز به خارج رفتند و به ظاهر فعالیت در شبکه های خارجی فارسی زبان را برگزیده اند. این که افراد چه شغل و آینده ای برای خود انتخاب می کنند بدون شک به افراد و خواسته های خودشان بستگی دارد و اگر تلاش نکنند که خواسته های خود را به دیگران تحمیل کنند به خودشان مربوط است.

اما برخی سخنان و رفتارها می تواند مسئله ساز باشد.اینکه افراد سخنانی بگویند که پیش از این خلاف آن عمل می کرده اند می تواند با این توضیح که نظرشان عوض شده قابل قبول باشد و همه بپذیرند اما اینکه تلاش کنند رفتارهای قبلی خودرا نیز مثبت و متناسب به ارزش ها و خواسته های داخلی جلوه بدهند کمی سوال برانگیز است. اخیران شاهد بوده ایم که در یک برنامه تصویری اینترنتی که رشید پور از مجریان سابق صداوسیما تهیه می کند به نام دیددرشب خانم الهام چرخنده سخنانی بیان کرده که برای برخی سوال برانگیز شده است وی در پاسخ به سوالاتی درباره سالهایی که در خارج از ایران به سر می‌برد گفته که هیچگاه به دیسکو نرفته است. حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده 

چرخنده با تایید اینکه جلسه ای با یکی از شبکه های تلویزیونی در خارج داشته گفته: من با آقای امیرقاسمی (مسئول یکی از شبکه های خارجی)  تنها جلسه نگذاشتم، آقای نوابی(همسرسابقش) هم حضور داشتند، در آن جلسه هم حجابم کاملا رعایت شده بود.وی افزود تا به حال پایش را در دیسکو نگذاشته است.

در این زمینه و اظهارات خانم چرخنده که بازتاب های گسترده ای داشته و خوانندگان این خبر در ساعت ۲۴ نیز در باره آن اظهار نظرهای زیادی کرده بودند که برخی را منتشرکرده ایم علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه ماهواره ای را نیز به واکنش واداشت.وی در سخنانی گفته: الهام چرخنده با همسر سابقش فرشید نوابی پیش ما آمد و گفتگو کردیم و قرار شد برای اجرای چند برنامه همکاری کنیم من با خیلی افراد برای کار و غیره جلسه داشته و دارم و مشکلی هم نیست جلسه داشتن

وی در ادامه با توضیحاتی دیگر به مسئله ای اشاره می کند که چرخنده گفته بود هیچوقت به دیسکو نرفته و افزود من با ایشان دو برنامه رفتیم؛ یکی برنامه یک هنرمند داخلی بود (امیرتتلو) که در دیسکو اجرا می کرد. و یک برنامه دیگر هم که نام هنرمندش را ذکرنکرد.

دیسکو آری یا نه حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده

حال این سوال مطرح می شود که آیا دیسکو خوب است یا بد و اینکه افرادی به این محل رفته اند یا خیر.شکی نیست که هرچیزی بخودی خود خوب یا بد نیست و بدی یا خوبری اشیاه و مکان ها با رفتارهای ما سنجیده می شود.ما انسان ها هستیم که اعمال خوب انجام می دهیم یا بد. دی عین حال ما هستیم که با بیان دقیق و درست حقیقت و سخنان شایسته هم رفتارهای خویش را اصلاح می کنیم و هم به جامعه می آموزیم که راستی و درستی تنها راه موفقیت است.اگر کسانی از راه های غلط و نادرست موفقیت های کوتاه و حتی بلند مدتی به دست می آورند شکی نیست که این موفقیت ها نمی تواند پایدار بماند.اینکه فردی کار غلطی انجام داده باشد و امروز از کار غلط خود پشیمان باشد خوب است اما اگر برخلاف عمل خود سعی کند آن را درست جلوه دهد هیچ کار درستی نیست…..

حمایت بی خود و بی جهت امیر تتلو از الهام چرخنده

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *